TeamBoomer it is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
Ik ga voor team boomer en hoop dat David Jeff opvoed.
belg ned en die kale meneer? is dat een belg / ned?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David had er graag vanaf het begin in gezeten
Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
belg ned en die kale meneer? is dat een belg / ned?
Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkee haar kies ik alvast nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
Jeffrey is een slimme speler en hartstikke eerlijk, aldus Jane
David en David Belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 belgen 1 ned erbij ..owkeej
Geen immuniteit dus deze week. Wel een beetje te makkelijk dit weer dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David gooit er meteen maar in dat de nieuwkomers genomineerd worden en dat het ook gezegd is
Dat zei hij niet en dat is ook niet gezegd, Axel vroeg er wel naar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen immuniteit dus deze week. Wel een beetje te makkelijk dit weer dan.
Niels voor de bus gegooidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Oude David gooit er meteen maar in dat de nieuwkomers genomineerd worden en dat het ook gezegd is
Dat kwam door Axel zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden ineens allemaal dat nieuwe bewoners een kans verdienen![]()
Lekker tegenstrijdig met hoe ze hebben gestemd![]()
Stelletje hypocrieten
Het mooie is, die 3 nieuwe staan vanavond in de tuin en zullen precies hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ze vinden ineens allemaal dat nieuwe bewoners een kans verdienen![]()
Lekker tegenstrijdig met hoe ze hebben gestemd![]()
Stelletje hypocrieten
moesten blijkbaar solliciterenquote:
Maar had ie gemist onderweg naar de DBK zei hij gisteravond.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
De kast van Wicky was dus gisteren ook niet leeg geruimd
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:49 schreef Verity het volgende:
Ik hoop echt echt dat ze nu positieve dingen zeggen, maar straks in bondjes aan mensen laten weten hoe andere echt zijn.
Een belgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedereen doet aardig en ook nog eens een vragenvuurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..
Lijkt me ook echt lastig daar. Ze hebben gezien en ze zijn nog directeur ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze niet zo goed weten wat ze met deze situatie aan moeten. Dat maakt het wel grappig..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
David D valt een beetje weg in het geheel
Zijn zender is niet goed, denk dat ie daarom ook naar DBK moetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
David D valt een beetje weg in het geheel
Maar ook dat ze alle drie strak in het pak zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Iedereen doet aardig en ook nog eens een vragenvuur
Nu denk ik aan een boekquote:
Nog ziekjes?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey is aardig stil.
Ben benieuwd wat hij straks in zijn clubje te zeggen heeft
Nee, de bewoners moesten bij hun solliciterenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moesten blijkbaar solliciteren
bouwvakkerspakken gaan nog wel uit
ow!! val ook net pas binnen op de stream.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de bewoners moesten bij hun solliciteren
Ik hoor Jordy ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles lijkt een beetje aan Jeffrey voorbij te gaan, zoals hij daar zit te kijken. is natuurlijk ziekig.
Zo slim hadden ze toch wel zelf kunnen zijn, normaal kwamen de dames op beeld in het huis nu alleen de stem van BBquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Nou krijgen ze te horen dat er geen liveshows zijn
= de wraak van Axelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles lijkt een beetje aan Jeffrey voorbij te gaan, zoals hij daar zit te kijken. is natuurlijk ziekig.
Zou goed kunnen dat je dan timide bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat was onderdeel van het selectiecriteria (niet slim)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo slim hadden ze toch wel zelf kunnen zijn, normaal kwamen de dames op beeld in het huis nu alleen de stem van BB
Jeffrey en timide haha geniet van het zeldzame momentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat je dan timide bent.
Ik ben wel benieuwd naar zijn gedachten hierover
IQ tussen 89-80 was de eis tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dat was onderdeel van het selectiecriteria (niet slim)![]()
Jane gaat commandoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt jk ga die oma Onderbroeken niet aan doen hé
Dan is de vloer de wc zo domquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
IQ tussen 89-80 was de eis toch
Drie nieuwe bewoners en gelijk met een belangrijke rol! Jane, David en David zijn de directeuren van de drie Big Brother bedrijven tijdens Business Weekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow!! val ook net pas binnen op de stream.
Verkeerd gelezen dan.
Dan maar zonder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt jk ga die oma Onderbroeken niet aan doen hé
Eush hier lijkt hij ineens een jonge fitte leuke gozerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:00 schreef snuiterke het volgende:
David De Saedeleer is oude man
https://www.instagram.com/david.desaedeleer?igsh=Zjd6OTJ2a3FqN2w3
Familie van de sportverslaggever toevallig?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:00 schreef snuiterke het volgende:
David De Saedeleer is oude man
https://www.instagram.com/david.desaedeleer?igsh=Zjd6OTJ2a3FqN2w3
Opgeheven de suite is opgeheven staat in mijn email van bbquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Ireth het volgende:
Maarre... als de suite gesloten is.. en er 3 nieuwe bewoners bij zijn..
Dan wordt het best druk in dat muffe hok die slaapkamer!
Zie er ook uit dat hij Instagram niet vaak gebruiktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eush hier lijkt hij ineens een jonge fitte leuke gozer
Niet dat ik weet maar zou wel kunnenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Familie van de sportverslaggever toevallig?
Na Koen Wouters en Gert Verhulst is dat de enige naam die een Nederlandse man kentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Familie van de sportverslaggever toevallig?
Geen idee maar big brother script is duidelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:03 schreef snuiterke het volgende:
[..]
Zie er ook uit dat hij Instagram niet vaak gebruikt
Oh ze moeten kiezen uit deze drie?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee maar big brother script is duidelijk.
Jane kost men uit na 2 dagen.
David 1 is nu al kwijt
En david 2 moet van bb blijven denk ik ook gelet op de teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |