Erg dat ze zo met de buitenwereld bezig isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena: "kom ik niet als een bitch over ?" Pootje: "Eerder heel direct'. Eigenlijk bedoelt Pootje dus Ja.
Wat een doorzichtige vrouw is het toch ook..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena: "kom ik niet als een bitch over ?" Pootje: "Eerder heel direct'. Eigenlijk bedoelt Pootje dus Ja.
Valt wel mee.....dat zegt hijquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg dat ze zo met de buitenwereld bezig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eeen domme wending die leuker leek in theorie geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf is een Big Brother Bedrijf?![]()
[ afbeelding ]
Als ze zich zo’n zorgen maakt over haar kiendjes, gaat ze toch lekker naar huisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
[..]
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milena
Die kinderen zitten heel de dag Enzo Knol te kijken. Die zijn allang afgehaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
[..]
Milena 2 kleine kindjes achtergelaten. Ze mogen haar niet missen dan is ze weg, ja uhhh ego milena
Ik kan mij er idd niets bij voorstellen, dat zal vast dinsdag in de in de uitzending wel duidelijker worden denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eeen domme wending die leuker leek in theorie geloof ik
Das t ergstequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als ze zich zo’n zorgen maakt over haar kiendjes, gaat ze toch lekker naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |