We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb ook even last van errors.
Van wat moet ik hier nu weer allemaal van vinden?
Investeren doe je in een bedrijf waar je vertrouwen in hebt. Dus in welke groep heb je het meest vertrouwen dat geld gaat verdienen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat we weten/zien is dit
[ afbeelding ]
En ik hoopte dat het in de maandag uitzending duidelijker zou wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelen
Ah tot 11 uur zou moeten lukkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
We hebben tot 11 uur morgenochtend om dit uit te vogelen
Er is verder over wat ze gaan doen ook nog niets uitgelegdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:35 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakelde te laat in om het te volgen. Bijlezen maaakte niet veel duidelijk.
Jane is nu al all about te cameras. Ik ga voor de oude david puur voor tegenwicht in deze pubergroep die denkt de dienst uit te maken. Wil actie
oh god net als vorige keerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:36 schreef Ireth het volgende:
Elsa wil weten hoe ze overkomen...
"Omschrijf ons met 1 woord (of zin)"..
En jij als de mijnequote:
Ohhhhh met deze opties kiest publiek vast groep 3quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezenquote:
Dan moet de helft vertrekkenquote:
Kruising Bryan Ferry en Kees van der Spek.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezen
Ja dat is het, ik kon er mijn vinger niet opleggen aan wie hij mij deed denken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De oude David lijkt op Bryan Ferry vooral de ogen. Bryan Ferry heeft een smaller gezicht maar kon een broer wezen
Ja!!! klopt!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gestemd op bedrijf 1quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe hij zijn kleding kreeg valt niet te regisserenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
Keanu is alweer bang anders over te komen ( dat BB hen anders over laat komen)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
Jeffrey is een slimme speler en hartstikke eerlijk, aldus Jane
Of niet helemaal goed meegekregen ,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zei dat jordy had gekotst, hij zegt nee ik heb echt niet gekotst. Elsa dus verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |