Zo onderhand is Jordi de enige die ik zonder moeite kan verstaan, en daar komt niks zinnigs uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:29 schreef -river- het volgende:
Fijn, weer twee erbij die ik niet versta.
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:29 schreef Ireth het volgende:
Maar hoe nu te kiezen![]()
Ik vind de oude David het leukste, maar het team van de jongste David weer het leukste
Ja goeie vraag...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?
Wie van de 2? Wie is de échte Davidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef Poesjuh het volgende:
Dus 2 nieuwe Davids beiden oa stukadoors, 1 zal blijven
Vind dat tot nu toe erg onduidelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar moet überhaupt precies voor gestemd worden? Voor één van de drie bedrijven dus, maar dan? Wat zijn de gevolgen?
Investerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb ook even last van errors.
Van wat moet ik hier nu weer allemaal van vinden?
Het enige wat we weten/zien is ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |