Beduidend ergerquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Elan het volgende:
Was dit een niveautje Trencin? Of ook weer niet zo erg.
Door Trencin werd je toen helemaal zoekgespeeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Elan het volgende:
Was dit een niveautje Trencin? Of ook weer niet zo erg.
In de media ook nogal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:30 schreef Dagoduck het volgende:
Het is stil bij mijn Ajaxgezinde vrinden op feestboek.
Zelfs hier over Calimeroenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de media ook nogal.
Stel je voor dat PSV of Feyenoord dit gedaan hadden.
Wat zeg ik, zelfs als AZ of Twente zo'n nederlaag hadden geleden werd er ongetwijfeld veel meer aandacht aan besteed en schande van gesproken
Er werd vanochtend op Radio 1 wel wat langer bij stilgestaan dan bij AZ of Twente, maar niet veel langer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de media ook nogal.
Stel je voor dat PSV of Feyenoord dit gedaan hadden.
Wat zeg ik, zelfs als AZ of Twente zo'n nederlaag hadden geleden werd er ongetwijfeld veel meer aandacht aan besteed en schande van gesproken
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zelfs hier over Calimeroen
https://www.telegraaf.nl/(...)e-europese-zege-ooit
Klootviolen. Neem Ajax nooit meer serieus.quote:In plaats van na de eerdere zeges van PSV, Feyenoord, AZ en FC Twente het Nederlandse feest compleet te maken, blameerde het elftal van Francesco Farioli zich tegen het nietige RFS uit Letland.
Ik moet toegeven, het aantal happers valt me een beetje tegenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zelfs hier over Calimeroen
https://www.telegraaf.nl/(...)e-europese-zege-ooit
Maar als ze komend weekend weer met poep in de broek van een degradatiekandidaat in de ED winnen dan lopen ze de polonaise weer omdat ze 2de staanquote:
Maar Ajax speelt helemaal niet komend weekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar als ze komend weekend weer met poep in de broek van een degradatiekandidaat in de ED winnen dan lopen ze de polonaise weer omdat ze 2de staanJe kan best slechte jaren hebben, maar Ajax is echt in alle facetten een kleinere club geworden.
Ik denk niet dat de Telegraaf het recht heeft om te zeggen dat anderen zichzelf onsterfelijk belachelijk maken. Wat een skere site vol spelfouten hebben die zeg.quote:
Wellicht kan @KingRoland je de weg wijzen naar God. Dit moreel verval dient te stoppen. Leedvermaak om lichamelijk letsel de demonen spreken.quote:
Verdomd goed verwoord, eerwaarde Wotte.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht kan @:kingroland je de weg wijzen naar God. Dit moreel verval dient te stoppen. Leedvermaak om lichamelijk letsel de demonen spreken.
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan als dertigplusser in je Ajax-pyjama
Toegegeven, ik zou ook een masker dragen als ik voor Ajax zou zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we geen voetbalwedstrijd organiseren waar we met alle clubs lekker door elkaar zitten? En beetje ouwehoeren als de tegenstander scoort.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef Caland het volgende:
Dat hele kijk ons toch eens ultrasgebeuren bij welke club dan ook is zo ontzettend treurig
Ik heb nog meer respect voor mensen die elkaar gewoon met klauwhamers de koppen inslaan in een willekeurig weiland
De Chinese site waar ze deze mutsen hebben besteld moeten gedacht hebben een kinky homo orgie te hebben geholpen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikzak vooraan op de foto had een XXL shirt moeten bestellen bij hun crewleider. Volgevreten hork.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:53 schreef rival het volgende:
Borst is een beetje zuur dat we weer richting status quo gaan.
Nu je het zegt.quote:
Inderdaad lachwekkend om je bergoting in toom te brengen. Beter hadden we onze club gewoon verpatst en uitgeleverd aan wat rijke supporters.quote:
PSV en Feyenoord zijn ook clubs met selecties die makkelijk met 4-0 van Ajax kunnen winnen, zeker in eigen huis. Alleen hun ontiegelijke arrogante houding en pure overschatting hebben er voor gezorgd dat ze nul punten hebben gepakt tegen Ajax.quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
4-0 verliezen van pauper club Utrecht
Parodie certified!!!
Met clown Brubbie voorop
Dat heeft die gozert al vaker gedaan toch? Tijdje verbannen maar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komt er een gifje van die woedende assistent van Farioli die paar spelers te lijf ging
Hopelijk nog een seizoen Farioli.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat heeft die gozert al vaker gedaan toch? Tijdje verbannen maar.
Dit is niet meer om te lachen. Dit is zo droevig en channant dat het op menselijk niveau gewoon pijnlijk is. Deze persoon is overduidelijk ernstig beperkt.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht nog op het gifje van Weghorst
Admin ontslaan altijd een goed idee. @GGMMquote:Een paar minuten daarvoor plaatste Ajax een post op X, waarbij kon worden gestemd op de speler van de wedstrijd. Bij veel Ajax-fans schoot die tweet in het verkeerde keelgat, nadat Groningen toch nog gescoord had.
“Kan iemand deze admin ff ontslaan?”, reageert iemand onder de tweet. “Ff serieus, jullie vragen dit na dit?”, zegt een ander. “Rot op met je #PlayerOfTheMatch. Degene die deze post goedgekeurd heeft of de al geplande post niet heeft ingetrokken moet je ook gewoon per direct de deur wijzen”, is een derde persoon duidelijk.
Maar dat zijn lang niet de enige boze comments. “Schaam je verdomme dat jullie dit vragen?????”, “Niemand!! Schaam je kapot man” en “Welke idioot van de Marketing afdeling bedenkt dit nu op dit moment?” is er onder meer de lezen.
Waarschijnlijk omdat het een contractuele verplichting is.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:26 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt123e42e9a9cb3724
[..]
Admin ontslaan altijd een goed idee. @:GGMM
Het is gewoon sneu als de prestaties van een sportteam zo bepalend zijn voor je gemoedstoestand.quote:
Ook wel een stukje volwassen worden toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu als de prestaties van een sportteam zo bepalend zijn voor je gemoedstoestand.
Jammer hoor, als PSV geen kampioen wordt, maar ik slaap er niet minder door en er wordt ook niet minder gelachen. Triest als je hele identiteit bepaald wordt door een club.
Eindelijk zeg je iets verstandigs , goed bezigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu als de prestaties van een sportteam zo bepalend zijn voor je gemoedstoestand.
Jammer hoor, als PSV geen kampioen wordt, maar ik slaap er niet minder door en er wordt ook niet minder gelachen. Triest als je hele identiteit bepaald wordt door een club.
Dat zou je zeggen. Ik was echt dagen ziek toen van Bommel zijn man liet lopen in de halve finale CL. En toen was ik toch ook al ruim volwassen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ook wel een stukje volwassen worden toch.
Daar doelde ik op inderdaad. Het echt volwassen worden en niet slechts meerderjarig zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Ik was echt dagen ziek toen van Bommel zijn man liet lopen in de halve finale CL. En toen was ik toch ook al ruim volwassen.
Denk dat het vooral te maken heeft met dingen in perspectief plaatsen. En dat heeft deels met volwassenheid te maken ja.
Vind dit op persoonlijk vlak wel enorm laag bij de grond om dit uit te buiten voor commercieel gewin. Maar goed gebbetje moet kunnen toch? Toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:58 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DJrQ5bNIbYu/
(lol)
Het is vooral niet grappig, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dit op persoonlijk vlak wel enorm laag bij de grond om dit uit te buiten voor commercieel gewin. Maar goed gebbetje moet kunnen toch? Toch?
Wat zou nou erger zijn. Dat dit een act is van Woutje Weghorst of dat het juist geen act is? Beide is niet heel best.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral niet grappig, maar dat is mijn mening.
Verder mag iedereen Wappie Wout zoveel als mogelijk misbruiken voor persoonlijk of commercieel gewin. Is hij nog ergens goed voor.
Dat gifje dat hij op de grond zit na de bekerfinale tegen Feyenoord is een act.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat zou nou erger zijn. Dat dit een act is van Woutje Weghorst of dat het juist geen act is? Beide is niet heel best.
De beste man is een emotioneel wrak.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat zou nou erger zijn. Dat dit een act is van Woutje Weghorst of dat het juist geen act is? Beide is niet heel best.
Dit soort spelers moeten gewoon ver weg blijven van Ajax. Maar goed, dat geldt ook voor minimaal tien andere in onze selectie en ook voor de trainer. Farioli ontslaan, de spelers van het niveau Almere/RKC wegdoen en komende zomer met een nieuwe trainer (hopelijk Ten Hag) bouwen aan een nieuw Ajax dat in ieder geval bij zijn eigen identiteit blijft.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat gifje dat hij op de grond zit na de bekerfinale tegen Feyenoord is een act.
Dat hij weg rent naar de kleedkamers lijkt me gewoon omdat hij echt moest huilen.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gifje mag hier natuurlijk niet ontbreken, Wappie Wout.
Huilebalk Wout pas mooi bij Ajax Amsterdam.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Wout huilt volgens mij nog als de lokale Albert Heijn de openingstijden wijzigt.
Perfecte match.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huilebalk Wout pas mooi bij Ajax Amsterdam.
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gifje mag hier natuurlijk niet ontbreken, Wappie Wout.
Als je 'm aanklikt opent ie wel op scherpte. Zal wel een hyperlink-beveiliging zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hmmm originele gif lijkt wat compressie gekregen te hebben.
Dat en hij is te dom om te snappen dat de cameraman het hele team langsging en hij nu eenmaal op het einde van de rij stond en dit soort shots altijd zo afgerond worden.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Weghorst vergeet voor het gemak dat zijn voortdurende overacting misschien wel aanleiding is voor wat extra aandacht van zo'n cameraman
Mag op de gesloten afdeling samen met Wouter Goes en Etienne Vaessen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat en hij is te dom om te snappen dat de cameraman het hele team langsging en hij nu eenmaal op het einde van de rij stond en dit soort shots altijd zo afgerond worden.
Het is gewoon een vreselijk domme narcistische Tokkie. Past ook totaal niet bij Ajax die gozer.
nou nou, een paar weken geleden was ie nog een wonder boyquote:
Schurft accent.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Keizer als assistent. Hilarisch.
Kent de clubquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien is Ajax zo blut dat ze alleen nog maar mensen kunnen vinden die het voor een onkostenvergoeding willen doen?
Kent de club, kent de stad, kijkt fris uit de ogenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
🤣
Denk dat ze bij Liverpool wel blij zijn dat hij weg is. Zong niet eens mee met het lied van Lee Euromast. @:de_kraam
quote:
quote:Remko Pasveer (41) rond met Ajax: ervaren doelman begint aan 23ste (!) seizoen
Remko Pasveer plakt er nog een jaar aan vast bij Ajax. De 41-jarige keeper is in hoofdlijnen rond met de club rond over de verlenging van zijn contract met n jaar. De oudste eredivisiespeler begint daarmee aan zijn 23ste (!) seizoen in het betaald voetbal.
https://www.ad.nl/voetbal(...)te-seizoen~a6127e2c/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vierluik.![]()
Heeft naar verluidt nog met Oh Arne geknikkerd dus succes gegarandeerd.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:29 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoIk heb alleen de eerste twee minuten of zo geluisterd maar hoe kan een podcast van vier gasten over teams financieel niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOU NOU NOUquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:22 schreef Caland het volgende:
Het zijn uiteindelijk toch allemaal gewoon gierige joden die er slaatje uit willen slaan
30k per jaar om een podcastje op te nemenquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:50 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee minuten of zo geluisterd maar hoe kan een podcast van vier gasten over teams financieel niet uit?
Stijngodquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:26 schreef Wotte het volgende:
Lijkt mij een mooi gat om te vullen met de grote VBL Podcast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |