Beduidend ergerquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Elan het volgende:
Was dit een niveautje Trencin? Of ook weer niet zo erg.
Door Trencin werd je toen helemaal zoekgespeeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Elan het volgende:
Was dit een niveautje Trencin? Of ook weer niet zo erg.
In de media ook nogal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:30 schreef Dagoduck het volgende:
Het is stil bij mijn Ajaxgezinde vrinden op feestboek.
Zelfs hier over Calimeroenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de media ook nogal.
Stel je voor dat PSV of Feyenoord dit gedaan hadden.
Wat zeg ik, zelfs als AZ of Twente zo'n nederlaag hadden geleden werd er ongetwijfeld veel meer aandacht aan besteed en schande van gesproken
Er werd vanochtend op Radio 1 wel wat langer bij stilgestaan dan bij AZ of Twente, maar niet veel langer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de media ook nogal.
Stel je voor dat PSV of Feyenoord dit gedaan hadden.
Wat zeg ik, zelfs als AZ of Twente zo'n nederlaag hadden geleden werd er ongetwijfeld veel meer aandacht aan besteed en schande van gesproken
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zelfs hier over Calimeroen
https://www.telegraaf.nl/(...)e-europese-zege-ooit
Klootviolen. Neem Ajax nooit meer serieus.quote:In plaats van na de eerdere zeges van PSV, Feyenoord, AZ en FC Twente het Nederlandse feest compleet te maken, blameerde het elftal van Francesco Farioli zich tegen het nietige RFS uit Letland.
Ik moet toegeven, het aantal happers valt me een beetje tegenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zelfs hier over Calimeroen
https://www.telegraaf.nl/(...)e-europese-zege-ooit
Maar als ze komend weekend weer met poep in de broek van een degradatiekandidaat in de ED winnen dan lopen ze de polonaise weer omdat ze 2de staanquote:
Maar Ajax speelt helemaal niet komend weekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar als ze komend weekend weer met poep in de broek van een degradatiekandidaat in de ED winnen dan lopen ze de polonaise weer omdat ze 2de staanJe kan best slechte jaren hebben, maar Ajax is echt in alle facetten een kleinere club geworden.
Ik denk niet dat de Telegraaf het recht heeft om te zeggen dat anderen zichzelf onsterfelijk belachelijk maken. Wat een skere site vol spelfouten hebben die zeg.quote:
Wellicht kan @KingRoland je de weg wijzen naar God. Dit moreel verval dient te stoppen. Leedvermaak om lichamelijk letsel de demonen spreken.quote:
Verdomd goed verwoord, eerwaarde Wotte.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht kan @:kingroland je de weg wijzen naar God. Dit moreel verval dient te stoppen. Leedvermaak om lichamelijk letsel de demonen spreken.
gewoon van de 1 een 2 maken bij PSVquote:
Mooie herinneringen voor jou toen feyenoord nog 4e stond?quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan als dertigplusser in je Ajax-pyjama
Toegegeven, ik zou ook een masker dragen als ik voor Ajax zou zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we geen voetbalwedstrijd organiseren waar we met alle clubs lekker door elkaar zitten? En beetje ouwehoeren als de tegenstander scoort.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef Caland het volgende:
Dat hele kijk ons toch eens ultrasgebeuren bij welke club dan ook is zo ontzettend treurig
Ik heb nog meer respect voor mensen die elkaar gewoon met klauwhamers de koppen inslaan in een willekeurig weiland
De Chinese site waar ze deze mutsen hebben besteld moeten gedacht hebben een kinky homo orgie te hebben geholpen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikzak vooraan op de foto had een XXL shirt moeten bestellen bij hun crewleider. Volgevreten hork.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |