SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is er niet echt, familie heeft school/werkplichten, de enige vrienden waar we veel kwamen hebben ons de rug gekeerd: onze zwangerschap kunnen ze er ect niet bij hebben..quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
al eerder gezegd; vraag of er af en toe iemand bij jou thuis komt zitten die haar in de gaten houdt.
en jou wakker maakt als je vrouw een aanval krijgt.
kun je toch een beetje bijslapen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zijn daar geen vrijwilligers voor?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is er niet echt, familie heeft school/werkplichten, de enige vrienden waar we veel kwamen hebben ons de rug gekeerd: onze zwangerschap kunnen ze er ect niet bij hebben..
buddies?
jij gaat hier aan onderdoor anders.
dat is NIET de bedoeling.![]()
ik heb geen idee tbh, ik snap dat ik er niet aan onderdoor kan gaan, ik heb straks de kleine ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat bedoel ik .....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:08 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb geen idee tbh, ik snap dat ik er niet aan onderdoor kan gaan, ik heb straks de kleine ook
ik kom dit tegen: (eerste hit op google)
weet niet of jullie daarvoor in aanmerking komen maar het is maar een idee ....
https://particulierethuis(...)n%20het%20huishouden.![]()
Tarievenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
dat bedoel ik .....
ik kom dit tegen: (eerste hit op google)
weet niet of jullie daarvoor in aanmerking komen maar het is maar een idee ....
https://particulierethuis(...)n%20het%20huishouden.
Op weekdagen ¤ 45,- per uur (7-20 uur).
In de avond/nacht (20-7) en het weekend ¤ 50,- per uur
Ben er net 700-800 op achteruit gegaan omdat ik ben gestopt met werken om er te zijn voor haar, dat ga ik niet redden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb je het stukje over belastingaftrek ook gezien?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tarieven
Op weekdagen ¤ 45,- per uur (7-20 uur).
In de avond/nacht (20-7) en het weekend ¤ 50,- per uur
Ben er net 700-800 op achteruit gegaan omdat ik ben gestopt met werken om er te zijn voor haar, dat ga ik niet redden.
https://www.belastingdien(...)en/extra_gezinshulp/![]()
dan nog moet je eerst lappen, dat geld is er gewoon nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
heb je het stukje over belastingaftrek ook gezien?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
ff snel, elke dag 4 uurtjes is 180 euro/dag, 5400(!)/maand![]()
![]()
Te prijzig. al is het eens per week, dat geeft geen rust, kost me alsnog 640/maand.. en kan ik geen kant meer opquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef JustinK het volgende:
Hoeft wellicht ook niet elke dag... maar alsnog idd erg prijzig!!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dit was maar een voorbeeld wat ik tegenkwam he ....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te prijzig. al is het eens per week, dat geeft geen rust, kost me alsnog 640/maand.. en kan ik geen kant meer op
hopelijk lezen er mensen mee die hier ook in kunnen adviseren![]()
Ja of wellicht in andere subfora?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
dit was maar een voorbeeld wat ik tegenkwam he ....
hopelijk lezen er mensen mee die hier ook in kunnen adviseren![]()
Ik ben al heel blij dat ik mijn hart hier kan luchten, hier kent men mij en mijn probleem. Dat ik mijn zorgen kan delen en lol kan trappen op de goede momenten, dat betekent veel voor mij. En wat slapen betreft, in etappes, ik ga straks een paar uurtjes de bank opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En hey, anders FOK!meet bij mij? Komen jullie om de beurt, ga ik slapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja lucht vooral je hart. De sint vond dat ook fijn om hier te doen en hielp m ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben al heel blij dat ik mijn hart hier kan luchten, hier kent men mij en mijn probleem. Dat ik mijn zorgen kan delen en lol kan trappen op de goede momenten, dat betekent veel voor mij. En wat slapen betreft, in etappes, ik ga straks een paar uurtjes de bank op
Fijn dat dat hier kan![]()
En probeer idd hier en daar wat slaap mee te pakken als het lukt!![]()
Klopt, "fijn" om te zien dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lucht vooral je hart. De sint vond dat ook fijn om hier te doen en hielp m ook.
Fijn dat dat hier kan![]()
En probeer idd hier en daar wat slaap mee te pakken als het lukt!
Kunnen wel een schema opstellenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef _UserName_ het volgende:
En hey, anders FOK!meet bij mij? Komen jullie om de beurt, ga ik slapen![]()
![]()
![]()
Ow sorry val midden in een verhaal. Wat heeft je vrouw als ik vragen mag username?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
7 maanden zwanger en wekelijks nachtelijke epilepsie aanvallen wat mij wakker houdtquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ow sorry val midden in een verhaal. Wat heeft je vrouw als ik vragen mag username?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heftig zeg. Schandelig dat hier ging vangnet voor is. Iig geen betaalbaar vangnet. Gaat t wel goed met t kindje in de buik?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
7 maanden zwanger en wekelijks nachtelijke epilepsie aanvallen wat mij wakker houdtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, die laat zich goed merken, we moeten om de dag naar het ziekenhuis voor hartfilmpje. Is alleen aan de kleine kant door medicatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heftig zeg. Schandelig dat hier ging vangnet voor is. Iig geen betaalbaar vangnet. Gaat t wel goed met t kindje in de buik?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je bent wel een heldquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben al heel blij dat ik mijn hart hier kan luchten, hier kent men mij en mijn probleem. Dat ik mijn zorgen kan delen en lol kan trappen op de goede momenten, dat betekent veel voor mij. En wat slapen betreft, in etappes, ik ga straks een paar uurtjes de bank opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
liever een watje dan een held, als dit er tegenover moet staanquote:
Ja snap ik wel maar mooi hoe je zo goed voor die kleine en je vrouw er probeert te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iets met trouw in lief en leed wat mijn vlees en bloed draagt, mij lijkt dat iedereen dat zou doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar je doet het toch maar even.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou, het heeft best wat voeten in de aarde, da's niet "maar even", maar snap wel wat je bedoeld, ik kan ook de makkelijke weg kiezen en er van weg gaanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou wel zo moeten zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:40 schreef _UserName_ het volgende:
iets met trouw in lief en leed wat mijn vlees en bloed draagt, mij lijkt dat iedereen dat zou doen
♡♡♡♡![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik moet toegeven, het gaat hard zo ja maar had liever geslapenquote:
Dat snap ik, heb net een stuk terug gelezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik moet toegeven, het gaat hard zo ja maar had liever geslapen![]()
morgen middag nog een paar uurtjes (dat halve dagen werken heeft zijn voordelen)
Jammer dat ik er zo verschrikkelijk energieloos voor moet zijn maar ik denk positief![]()
![]()
Het had erger gekund, helemaal niet kunnen werken, nu kom je nog een beetje onder de mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:07 schreef Harrie het volgende:
morgen middag nog een paar uurtjes (dat halve dagen werken heeft zijn voordelen)
Jammer dat ik er zo verschrikkelijk energieloos voor moet zijn maar ik denk positiefTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee dat was echt heeel slecht. Maargoed, trust the process laten we maar zeggen. Club in heropbouw wat met pieken en dalen gaat.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
daarom klaag ik ook niet. Hoop dat ze wel snel tijd hebben om mee te helpen om te kijken waardoor ik zo totaal geen energie heb (al 9 maanden ofzo)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het had erger gekund, helemaal niet kunnen werken, nu kom je nog een beetje onder de mensen![]()
Hopelijk snel aan de beurtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom klaag ik ook niet. Hoop dat ze wel snel tijd hebben om mee te helpen om te kijken waardoor ik zo totaal geen energie heb (al 9 maanden ofzo)♡♡♡♡![]()
Lees nu wat reacties idd, "deze nederlaag is erger dan tegen USV Hercules" oa, wel jammer. Gelukkig voor het Nederlandse voetbal wisten sowieso 3 andere NL clubs wel te winnen in Europaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat was echt heeel slecht. Maargoed, trust the process laten we maar zeggen. Club in heropbouw wat met pieken en dalen gaat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Poah, beste tijd al ja, hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom klaag ik ook niet. Hoop dat ze wel snel tijd hebben om mee te helpen om te kijken waardoor ik zo totaal geen energie heb (al 9 maanden ofzo)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hoop ik ookquote:
in het begin was ik gewoon veel moe en had ik alleen last van zware inspanning
inmiddels totaal geen energie meer, geen concentratie het is niet meer leuk![]()
Minder zuipen ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom klaag ik ook niet. Hoop dat ze wel snel tijd hebben om mee te helpen om te kijken waardoor ik zo totaal geen energie heb (al 9 maanden ofzo)Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hebben de artsen echt ng totaal geen idee? Onderzocht op pfeiffer en corona en bloedonderzoek etc?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoop ik ook
in het begin was ik gewoon veel moe en had ik alleen last van zware inspanning
inmiddels totaal geen energie meer, geen concentratie het is niet meer leuk♡♡♡♡![]()
ik ben kerngezond als ik alle onderzoeken moet gelovenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben de artsen echt ng totaal geen idee? Onderzocht op pfeiffer en corona en bloedonderzoek etc?![]()
![]()
Stomquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben kerngezond als ik alle onderzoeken moet geloven♡♡♡♡![]()
Ja dat zijn tegenwoordig nieuwsartikelen die bestaan uit tweets van Ajax fans op x/twitter. Maar het is wel schandalig ja. Gelukkig de rest vd ploegen wel goed gedaan idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lees nu wat reacties idd, "deze nederlaag is erger dan tegen USV Hercules" oa, wel jammer. Gelukkig voor het Nederlandse voetbal wisten sowieso 3 andere NL clubs wel te winnen in Europa
Ga proberen te slapen. Maargoed naar t werk. Het beste toegewenst.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wacht op bier… daarna beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
Hey @:Fogel is het nog een beetje vol te houden
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
jij moet wel vaak wachten opquote:![]()
Ik heb heel de regio van mijn lijst geschrapt dat snap je toch wel![]()
![]()
Laatste pot winnen en je hebt gewoon tussenrondequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zijn tegenwoordig nieuwsartikelen die bestaan uit tweets van Ajax fans op x/twitter. Maar het is wel schandalig ja. Gelukkig de rest vd ploegen wel goed gedaan idd.
Ga proberen te slapen. Maargoed naar t werk. Het beste toegewenst.
Slaap lekker, werkse morgen!
Naja, net besteld, oberin of iemand anders moet tappen en dan naar mij brengen. En dat in de warmte. Ik zou zelf ook niet hard gaan lopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij moet wel vaak wachten op![]()
Ik heb heel de regio van mijn lijst geschrapt dat snap je toch welI'm surrounded by morons!
Een man zonder bier dan moet er iemand serieus in actie komen anders zit je echt op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, net besteld, oberin of iemand anders moet tappen en dan naar mij brengen. En dat in de warmte. Ik zou zelf ook niet hard gaan lopen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een man zonder bier dan moet er iemand serieus in actie komen anders zit je echt op de verkeerde plek
TranquilloI'm surrounded by morons!
Zo toch maar richting bed, programma opzetten en hopen dat ik in slaap val van moeheid.. zo niet, tot zo, zo wel, tot later
welterusten en succes UNquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:27 schreef _UserName_ het volgende:
Zo toch maar richting bed, programma opzetten en hopen dat ik in slaap val van moeheid.. zo niet, tot zo, zo wel, tot later![]()
![]()
Je mag die van mij gewoon hebben hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dank, raap jij de overgebleven punten op?![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:27 schreef _UserName_ het volgende:
Zo toch maar richting bed, programma opzetten en hopen dat ik in slaap val van moeheid.. zo niet, tot zo, zo wel, tot later♡♡♡♡![]()
Proost!I'm surrounded by morons!
hmmmmmm schiet niet echt opquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werk bellen dat ik niet kom
Weekend bellen dat ik niet kom
Dan werk weer bellen..
Etc![]()
![]()
dat kan toch in het weekend ook gewoonquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik lekker onder mijn dekens kruipen![]()
![]()
Moet dingen doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kan toch in het weekend ook gewoon♡♡♡♡![]()
Voor maanden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
bellen dat je ziek bent en lekker onder een dekentje kruipen geen optie
Vinden ze niet zo leuk denk ik.♡♡♡♡![]()
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:37 schreef Harrie het volgende:
nee oke dat is misschien niet zo;n goed idee
♡♡♡♡![]()
ingesneeuwdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil wel naar werk morgen, maar de universiteit is al voor de 4de dag op een rij dicht![]()
![]()
"black ice" is tegenwoordig wel het meest gehoorde woord hier. Waarschijnlijk had voor deze week er hier niemand van gehoordquote:![]()
![]()
Gewoon ijs op de weg wat je niet ziet omdat de weg zelf zwart is en het ijs doorzichtig. Omdat het vandaag iets boven het vriespunt was, is redelijk wat sneeuw gesmolten, maar nu vriest het weer.quote:![]()
Worteltjestaart is wel lekker, maar ik had een hoop rijpe bananen hier liggen en dan moet je toch watquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:43 schreef Harrie het volgende:
straks nog een worteltjestaart en spuitjescake dan is de schijf van 3 weer compleet![]()
gwoon zwaar kutweer zouden ze hier zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon ijs op de weg wat je niet ziet omdat de weg zelf zwart is en het ijs doorzichtig. Omdat het vandaag iets boven het vriespunt was, is redelijk wat sneeuw gesmolten, maar nu vriest het weer.![]()
![]()
WaterkoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet weer pissen omdat het koud is buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik moet snel mijn bananenbrood maar in aluminiumfolie doen en in de koelkast zetten. Straks eet ik het allemaal op![]()
![]()
Lekker welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:57 schreef devzero het volgende:
Ik moet snel mijn bananenbrood maar in aluminiumfolie doen en in de koelkast zetten. Straks eet ik het allemaal op♡♡♡♡![]()
quote:Ik hoef niet dank jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:57 schreef devzero het volgende:
Ik moet snel mijn bananenbrood maar in aluminiumfolie doen en in de koelkast zetten. Straks eet ik het allemaal op![]()
Ondanks dat ik het met volkorenbloem heb gemaakt, is het geen "brood" geworden maar nog beetje luchtig en vochtig. Redelijk wat walnoten & pecannoten er in.quote:Destemeer voor mijquote:![]()
![]()
als je het niet snel inpakt en weg legt ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met volkorenbloem heb gemaakt, is het geen "brood" geworden maar nog beetje luchtig en vochtig. Redelijk wat walnoten & pecannoten er in.
[..]
Destemeer voor mij![]()
![]()
Nou ja.. dan is wel alles voor hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je het niet snel inpakt en weg legt ook niet
Alleen is het niet heel lang genieten![]()
Ik wil nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
* Harrie vind slapen altijd heerlijk, liefst zo lang mogelijk
♡♡♡♡![]()
![]()
Ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]Ik zou ook niet weten hoe ik dat kan veranderen
♡♡♡♡![]()
Hello this is Professor Zero from the you naait me steeds. Happy C is not Happy so she won't come today![]()
![]()
Tweede zin is wel waarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
Hello this is Professor Zero from the you naait me steeds. Happy C is not Happy so she won't come today♡♡♡♡![]()
Zo, hotelbed
Zaterdag. En dan ben ik zondag thuis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
wanneer vlieg je weer terugwat is het schema ?
als het allemaal een beetje aansluit en je niet een nacht op shithol vastzit enzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zaterdag. En dan ben ik zondag thuis.![]()
Hebben we op de heenweg al gedaan… maar we landen iets na 9u, dus dat komt vast goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
als het allemaal een beetje aansluit en je niet een nacht op shithol vastzit enzoI'm surrounded by morons!
Ik heb nooit vluchten die aansluiten op andere vluchten enzo dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben we op de heenweg al gedaan… maar we landen iets na 9u, dus dat komt vast goed.![]()
![]()
Heb 4 uur ofzo om over te stappen, meer dan ruim genoeg. Kan dan lekker ontbijten, even douchen, dit dat alles.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb nooit vluchten die aansluiten op andere vluchten enzo dus ik heb geen ideeI'm surrounded by morons!
klinkt goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb 4 uur ofzo om over te stappen, meer dan ruim genoeg. Kan dan lekker ontbijten, even douchen, dit dat alles.![]()
![]()
Vind ik ook. En onderweg lekker snurkenquote:
dat is altijd +1 en anders gewoon lekker drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vind ik ook. En onderweg lekker snurken![]()
![]()
Heb nog niet echt slaap maar ik ga toch maar ff slapen
HC welterusten![]()
Fogel handjes boven de dekens
Dev bananenman sterkte met je IceCake![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:
HC welterusten![]()
Dev bananenman sterkte met je IceCakeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HopelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:32 schreef Harrie het volgende:
HC welterusten![]()
Dev bananenman sterkte met je IceCake
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oh dat is snel elke keerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ReagerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, tanden schoon en netjes voor 22u in bed.I'm surrounded by morons!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snack trek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:
![]()
Kapsalon bestellen?quote:I'm surrounded by morons!
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je nog over? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even curry gegeten die ik gisteren had gemaakt
Ja hoor, grote pan gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb je nog over? Ik vraag dit voor een vriendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja van een marktplaatsgesprek dat viral ging.. met de vergelijking dat je ook geen 2 euro gaat bieden op SpaceXquote:
Kan me vaagjes herinnerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja van een marktplaatsgesprek dat viral ging.. met de vergelijking dat je ook geen 2 euro gaat bieden op SpaceXUw ADH vitamine Worst
Ben wel een fan van kakhiel, die heeft wel vaker leuke screensquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Liet weleens mijn haar knippen bij kappersschool, als ik online afspraak ging maken vragen ze niet om je postcode maar toen ik binnenkwam zonder afspraak welHad ik postcode van stadhuis gegeven
Op de vraag waarom konden ze ook niet antwoorden behalve met we gaan veilig met uw gegevens omUw ADH vitamine Worst
Vind het eigenlijk minder worden sinds die app gesprekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 02:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben wel een fan van kakhiel, die heeft wel vaker leuke screensUw ADH vitamine Worst
Lol, mooi is dat ja. Doen ze overigens om te zien waar de klanten vandaan komen of andersom gezegd: waar postcodegaten zitten en dus meer moeten adverterenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
Liet weleens mijn haar knippen bij kappersschool, als ik online afspraak ging maken vragen ze niet om je postcode maar toen ik binnenkwam zonder afspraak welHad ik postcode van stadhuis gegeven
Op de vraag waarom konden ze ook niet antwoorden behalve met we gaan veilig met uw gegevens omTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3397 / +126 / +0 / 11235 / 12098
2. _UserName_ / 1508 / +133 / +22 / 1568 / 2001
3. Harrie / 1182 / +15 / +23 / 3034 / 3461
4. Dr.Mikey / 609 / +27 / +6 / 1087 / 1385
5. KillemWieft / 512 / +22 / +0 / 832 / 1087
6. drakin / 467 / +0 / +0 / 1634 / 1903
7. Lovely / 395 / +82 / +0 / 2743 / 3101
8. ToT / 378 / +10 / +0 / 3775 / 4057
9. HappyCharly / 311 / +29 / +14 / 1916 / 2140
10. sinterklaaskapoentje / 304 / +31 / +0 / 2319 / 2612
11. kree / 302 / +0 / +0 / 2273 / 2507
12. hemarookworst / 299 / +31 / +3 / 1341 / 1577
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. AardappelSchotel / 271 / +9 / +0 / 1858 / 2118
15. MizzezAmy / 257 / +43 / +0 / 2491 / 2755
16. maily / 204 / +24 / +0 / 2074 / 2277
17. gebrokenglas / 193 / +20 / +0 / 1823 / 2020
18. sp3c / 182 / +1 / +0 / 1096 / 1222
19. roos94 / 160 / +16 / +0 / 423 / 508
20. Fogel / 128 / +17 / +1 / 676 / 805SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ooh ja ben zo ook weg is het helemaal rustig.
Morgen zware dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke week andersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben aan het plannen voor de zomervakantie: 2.5 week Australië
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 24-01-2025 03:18:32 ]![]()
Nice groetjes aan marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
en
Lekker. Jij houdt wel van lekker koken volgens mij?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even curry gegeten die ik gisteren had gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt hou niet van vies kokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Jij houdt wel van lekker koken volgens mij?Uw ADH vitamine Worst
Soms doe ik dat wel maar dan is het niet lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt hou niet van vies kokenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik bedoel meer dat je graag kookt en er ook echt moeite in steekt. Niet van die warmmaakhapjes kant en klaar bij de supermark kooptquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt hou niet van vies kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon goed je handen wassen als je gaat koken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel maar dan is het niet lekker![]()
AustriaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is inderdaad Oostenrijkquote:Maar ik vlieg naar Melbourne, en dan een "rondje" via Adelaide en Sydney. Volgens google maps is dat 3000km, maar ik zal waarschijnlijk wel wat omwegen maken.
![]()
Wel mooi
R.I.P DTS.![]()
Lekker manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat voor vies kook je danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel maar dan is het niet lekker
Aangebrande aardappeltjesquote:
Das niet lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sneu dit ga je even lekker drankje doen raak je zomaar blind aan een oog door dat je de verkeerde tegenkomt schrik daarvan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MoenieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ga weer proberen te slapenJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaar of 4 geleden nam ik niet eens de moeite met koken, maar het is zoveel lekkerder en gezonderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je graag kookt en er ook echt moeite in steekt. Niet van die warmmaakhapjes kant en klaar bij de supermark kooptUw ADH vitamine Worst
En ook je hoofd leeg kunnen maken door op iets anders te focussenUw ADH vitamine Worst
Klopt. Ik vind koken ontspannend werken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 04:11 schreef hemarookworst het volgende:
En ook je hoofd leeg kunnen maken door op iets anders te focussen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 04:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaar of 4 geleden nam ik niet eens de moeite met koken, maar het is zoveel lekkerder en gezonder
Mijn vrouw kookt iedere dag.![]()
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Nee. Dat ben ik met je eens. Met wat extra kruiden ook niet meer op te lossen helaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Aangebrande aardappeltjes
Das niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.ad.nl/buitenl(...)bomcycloon~a8ad25be/
Wow, windstoten tot 160km/uur. Vraag me af of mn dakpannen dan zouden blijven liggenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoi UNquote:
Woon je in het westen?
Ik hoor eigenlijk nog helemaal geen wind hier, alles nog helemaal stil.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, het Oosten, maar gisteravond waaide het al flink, nu is het wat rustiger, zal vanmiddag wel weer anders zijn als het vanaf de Noordzee komtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 06:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi UN
Woon je in het westen?
Ik hoor eigenlijk nog helemaal geen wind hier, alles nog helemaal stil.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh niets van gemerkt, hoorde vooral regen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, het Oosten, maar gisteravond waaide het al flink, nu is het wat rustiger, zal vanmiddag wel weer anders zijn als het vanaf de Noordzee komt
Ach we zullen het wel zien, denk dat het hier wel mee valtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik moet nog even kijken wat het weer gaat doen, komt wel veel regen aan. Had het centrum wel in gewild vandaag maar dat gaat 'm niet worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hmm ik moet nog een uurtje naar mn werk lopen vandaag. Maar nu eerst nog even mn ogen dicht doen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nog een uurtje of over een uurtje?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 06:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ik moet nog een uurtje naar mn werk lopen vandaag. Maar nu eerst nog even mn ogen dicht doen
uur naar werk wandelen lijkt me matig manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of: naar het werk lopen om een uurtje te werken/gesprek te hebben
oeh dat klinkt al beter
is je bed nog warm als je terug bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hier waait het niet echt
wel regen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gewoon thuiswerkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
werken? thuis zitten uitkering trekken levert tegenwoordig net zo veel op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik zou gillend gek worden denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja, ook weer zo.. het is dat ik genoeg aan mn hoofd heb om me te vervelen, anders was ik ook wel weer aan het werk geweestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
met corona in het begin mocht ik niet werken, weet niet meer hoe lang niet maar volgens mij 3 maanden ofzo
eerste dag juichend mijn broek uit en nooit meer aangedaan ... na 3 weken had ik toch wel zin om weer aan het werk te gaan moet ik zeggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
helpt niet dat er letterlijk geen kut te doen was buitenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
same, 23 november laatste werkdag, halverwege december: hopelijk ben ik 1 februari weer aan het werk.. als je eenmaal uitgerust bent wil je wel weer. Nu moet ik er niet aan denken om te werken, zou ik niet trekkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
snap ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: