SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is er niet echt, familie heeft school/werkplichten, de enige vrienden waar we veel kwamen hebben ons de rug gekeerd: onze zwangerschap kunnen ze er ect niet bij hebben..quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
al eerder gezegd; vraag of er af en toe iemand bij jou thuis komt zitten die haar in de gaten houdt.
en jou wakker maakt als je vrouw een aanval krijgt.
kun je toch een beetje bijslapen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zijn daar geen vrijwilligers voor?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is er niet echt, familie heeft school/werkplichten, de enige vrienden waar we veel kwamen hebben ons de rug gekeerd: onze zwangerschap kunnen ze er ect niet bij hebben..
buddies?
jij gaat hier aan onderdoor anders.
dat is NIET de bedoeling.![]()
ik heb geen idee tbh, ik snap dat ik er niet aan onderdoor kan gaan, ik heb straks de kleine ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat bedoel ik .....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:08 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb geen idee tbh, ik snap dat ik er niet aan onderdoor kan gaan, ik heb straks de kleine ook
ik kom dit tegen: (eerste hit op google)
weet niet of jullie daarvoor in aanmerking komen maar het is maar een idee ....
https://particulierethuis(...)n%20het%20huishouden.![]()
Tarievenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
dat bedoel ik .....
ik kom dit tegen: (eerste hit op google)
weet niet of jullie daarvoor in aanmerking komen maar het is maar een idee ....
https://particulierethuis(...)n%20het%20huishouden.
Op weekdagen ¤ 45,- per uur (7-20 uur).
In de avond/nacht (20-7) en het weekend ¤ 50,- per uur
Ben er net 700-800 op achteruit gegaan omdat ik ben gestopt met werken om er te zijn voor haar, dat ga ik niet redden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb je het stukje over belastingaftrek ook gezien?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tarieven
Op weekdagen ¤ 45,- per uur (7-20 uur).
In de avond/nacht (20-7) en het weekend ¤ 50,- per uur
Ben er net 700-800 op achteruit gegaan omdat ik ben gestopt met werken om er te zijn voor haar, dat ga ik niet redden.
https://www.belastingdien(...)en/extra_gezinshulp/![]()
dan nog moet je eerst lappen, dat geld is er gewoon nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
heb je het stukje over belastingaftrek ook gezien?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
ff snel, elke dag 4 uurtjes is 180 euro/dag, 5400(!)/maand![]()
![]()
Te prijzig. al is het eens per week, dat geeft geen rust, kost me alsnog 640/maand.. en kan ik geen kant meer opquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef JustinK het volgende:
Hoeft wellicht ook niet elke dag... maar alsnog idd erg prijzig!!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dit was maar een voorbeeld wat ik tegenkwam he ....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te prijzig. al is het eens per week, dat geeft geen rust, kost me alsnog 640/maand.. en kan ik geen kant meer op
hopelijk lezen er mensen mee die hier ook in kunnen adviseren![]()
Ja of wellicht in andere subfora?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
dit was maar een voorbeeld wat ik tegenkwam he ....
hopelijk lezen er mensen mee die hier ook in kunnen adviseren![]()
Ik ben al heel blij dat ik mijn hart hier kan luchten, hier kent men mij en mijn probleem. Dat ik mijn zorgen kan delen en lol kan trappen op de goede momenten, dat betekent veel voor mij. En wat slapen betreft, in etappes, ik ga straks een paar uurtjes de bank opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En hey, anders FOK!meet bij mij? Komen jullie om de beurt, ga ik slapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja lucht vooral je hart. De sint vond dat ook fijn om hier te doen en hielp m ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben al heel blij dat ik mijn hart hier kan luchten, hier kent men mij en mijn probleem. Dat ik mijn zorgen kan delen en lol kan trappen op de goede momenten, dat betekent veel voor mij. En wat slapen betreft, in etappes, ik ga straks een paar uurtjes de bank op
Fijn dat dat hier kan![]()
En probeer idd hier en daar wat slaap mee te pakken als het lukt!![]()
Klopt, "fijn" om te zien dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lucht vooral je hart. De sint vond dat ook fijn om hier te doen en hielp m ook.
Fijn dat dat hier kan![]()
En probeer idd hier en daar wat slaap mee te pakken als het lukt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kunnen wel een schema opstellenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef _UserName_ het volgende:
En hey, anders FOK!meet bij mij? Komen jullie om de beurt, ga ik slapen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: