Jordy krijgt ondertussen wat complimentjes van Milena dat ie een sterke speler is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef engine het volgende:
Milena over Jordy "Hij scant hier alles als een scanner. Met zijn boze kwaaie blik. Of ben ik nu te eerlijk?"
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Jolien gaat er vanuit dat Sharice blijft en een man weggaat
Sharicequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)
2: er gaat een Belg,er zijn al 2 Nederlanders weggestemd (Dus Clarice)
Wat mij betreft gaat er een Belg, hoor te weinig NL's
Wat mij betreft ook, man/vrouw boeit niet maar verder moet het wel wat in evenwicht zijn en dat was het al niet..quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)
2: er gaat een Belg,er zijn al 2 Nederlanders weggestemd (Dus Clarice)
Wat mij betreft gaat er een Belg, hoor te weinig NL's
Alweerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
En Wicky moet nu de hele avond met Elsa doorbrengen.
Axel komt binnen : "Liggen jullie nou nog steeds hier dushi's"quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
Elsa gaat het heel moeilijk krijgen mocht hij morgen moeten vertrekken.quote:
Wij hopelijk nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
Hij had het ook niet koud. Hij was weer helemaal zichzelf zei hij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel komt binnen : "Liggen jullie nou nog steeds hier dushi's"
Ja, Elsa heeft alleen nog maar Wicky. En verder is Axel ook wel ok met haar maar verder heeft ze met niemand meer een klik. Ik heb liever Elsa weg dan Wicky.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Elsa gaat het heel moeilijk krijgen mocht hij morgen moeten vertrekken.
Elsa wil ik nog niet weg. Ze veroorzaakt veel wrijving dus ben nog wel even benieuwd hoe dat verder gaat. Ik zie liever Sharice morgen vertrekken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja, Elsa heeft alleen nog maar Wicky. En verder is Axel ook wel ok met haar maar verder heeft ze met niemand meer een klik. Ik heb liever Elsa weg dan Wicky.
Nog 24 uur en we weten hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand weggaat. Ik denk dat degene die naar huis moet, een nominatie krijgt voor volgende week i.v.m vertrek van Lennie
Ja Elsa gaat nog lekker knallen met Milena en wij zijn er bijquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Elsa wil ik nog niet weg. Ze veroorzaakt veel wrijving dus ben nog wel even benieuwd hoe dat verder gaat. Ik zie liever Sharice morgen vertrekken.
Denk sowieso ook wel de beste oplossing voor wat betreft de Axel situatie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand weggaat. Ik denk dat degene die naar huis moet, een nominatie krijgt voor volgende week i.v.m vertrek van Lennie
ik heb geen collega's en moet Niels ook niet, dus niets geks aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
Niels doet mij heel erg denken aan een collega waar ik niet zo goed mee kan..Dus automatisch moet ik Niels nu ook niet..best gek hoe dat werkt eigenlijk
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb geen collega's en moet Niels ook niet, dus niets geks aan
Ik heb allemaal vrouwelijke collega's en ik vind Niels leukquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb geen collega's en moet Niels ook niet, dus niets geks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb dat bij iedereen eigenlijk wel een beetje.. bij sommige veel, bij sommige een beetje..quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin Milena ook wel zat te worden
Dat zou nu best handig uitkomen wmbquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
Kunnen we morgen niet 11 nieuwe bewoners krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dat bij iedereen eigenlijk wel een beetje.. bij sommige veel, bij sommige een beetje..
Same Samequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Elsa wil ik nog niet weg. Ze veroorzaakt veel wrijving dus ben nog wel even benieuwd hoe dat verder gaat. Ik zie liever Sharice morgen vertrekken.
ik hoop dat ze haar kamer snel weer ziet....quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Jolien we hebben alles gehoord over jullie kamers
Waar kunnen we er voor tekenen??quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen we morgen niet 11 nieuwe bewoners krijgen
Ed en Willem bever......quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een bevertje
Ik ook al enkele dagen. Merk geen meerwaardequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin Milena ook wel zat te worden
Hi-la-rischquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy her-ontdekt zijn nieuwe kapsel en is opnieuw in shock...
Ja over Milena..quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
Over Milena volgens mij , vaag te volgen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja over Milena..
Wicky vond dat het moest stoppen..
Else probeert het te negeren..
Heerlijk joch , ik lig in een deuk om zijn mimiekquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wicky stijgt! Nu nog ff flink in de polls
Zou wel eens te laat kunnen zijn. Tenzij BB niemand laat vertrekken morgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wicky stijgt! Nu nog ff flink in de polls
Wicky moet gewoon blijvonquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou wel eens te laat kunnen zijn. Tenzij BB niemand laat vertrekken morgen.
Ja precies!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
S
[..]
Snap niet als ze die laten gaan.Hij redt de streams
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Elsa heeft me in slaap geluld
![]()
Morgen extra vroeg de wekker maar
Slaap lekker COS
das nog vroeger dan de meeste bewonersquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Elsa heeft me in slaap geluld
![]()
Morgen extra vroeg de wekker maar
Slaap lekker COS
Groeit wel weer aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het echt wel sneu voor Jordy hoe Jeff dat haar van hem heeft verneukt
Hopelijk krijgt Jeff snel een coupe van eigen deegquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is met name verneukt door Niels met het schaartjequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
Ja! Maar van mij mag het ook zo blijven , wel vermaakquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel gewoon de rest er zelf ook af gehaald.
Groeit het tenminste een beetje gelijkmatig aan
nou maar hopen dat ze nog lang wakker blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Het lijkt wel of ze tegen bedtijd weer tot leven komen
Ja he, ik zei het eerder deze week alquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
Zit wel een bepaalde spanning tussen Mileentje en Mattje
Oehhh wat voel ik me nu oudquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Axel heeft een vriend die een relatie met een vrouw van 50 heeft en Milena kijkt vol afgrijzen naar wat hij zegt
Ouder is blijkbaar vies. Ze keek alsof ze over haar nek gingquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Axel heeft een vriend die een relatie met een vrouw van 50 heeft en Milena kijkt vol afgrijzen naar wat hij zegt
Als die vriend rond de leeftijd van Axel is is het toch gewoon een heel groot leeftijdsverschil ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Ja dat was opvallend naar om te zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ouder is blijkbaar vies. Ze keek alsof ze over haar nek ging
Als ze een goede klik hebben en de liefde is daar dan maakt dat toch niets uit? Zolang ze allebei volwassen zijn en het een vrije keuze is zie ik niet in wat daar zo goor aan isquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als die vriend rond de leeftijd van Axel is is het toch gewoon een heel groot leeftijdsverschil ?
Het is echt geen leuke bank deze keer maar wordt echt nog saaier zonder Wicky.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in het stemvolk
Precies dat!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke bank deze keer maar wordt echt nog saaier zonder Wicky.
Ik vind het echt onbegrijpelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon netjes op jouw stemadvies morgen hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in het stemvolk
hoop nog steeds dat het sharice wordtquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat het sharice wordt
Als ik de polls zie dan gaat Wicky weg en dat is nou juist de smaakmaker van BBquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon netjes op jouw stemadvies morgen hoor
Van deze drie zeker wel ja. Ik ook! Maar hoogstwaarschijnlijk gaat ze nog even verder meangirlen met Queen Milena.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat het sharice wordt
Ik ook. Ik denk dat deze 3 van veel andere bewoners glansrijk zouden winnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er helemaal niemand vertrekt morgen
beter.. en dat wicky dan wint van niels en jeffquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Hznootje het volgende:
Dan zal ik wel op Wicky stemmen, maar dan hoop ik dat Sharice ook blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ik de polls zie dan gaat Wicky weg en dat is nou juist de smaakmaker van BB
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zal ik wel op Wicky stemmen, maar dan hoop ik dat Sharice ook blijft.
Milena kan wel uitdelen maar totaal niet incasseren. Slappe hap vind ik hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Van deze drie zeker wel ja. Ik ook! Maar hoogstwaarschijnlijk gaat ze nog even verder meangirlen met Queen Milena.
Ik hoop het. Dan maar een nominatie voor volgende week en dan Wicky op de bank met een paar die we echt weg willen!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Hznootje het volgende:
Rancuneusquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Milena kan wel uitdelen maar totaal niet incasseren. Slappe hap vind ik het
Ik hou echt wel van direct. Alleen maar leuk maar ze heeft een paar nare trekjes. Hou er alleen niet van als ze iemand belachelijk maken. Ongeacht of ik Elsa wel of niet leuk vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:50 schreef ben34567 het volgende:
Milena is niet gemeen gewoon direct
En hij wordt keihard uitgelachenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:01 schreef Was-beer het volgende:
Jordy komt vragen of het zachter kan
Ik hoor het hem gewoon zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef Adat231 het volgende:
Jordy: ah jezus dit is toch niet normaal. Moet je horen man. Mijn god
Volgende week doet hij weer even hard mee, als hij weer op de normale slaapkamer ligtquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een contrast; vorige week was Jordy nog 'die ene dronken oom op het feestje' waarbij iedereen elkaar aankeek.
Platjes?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:09 schreef spapaars het volgende:
Suggereer niets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw die zegt overal vies van te zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daarna ruikt ze nog even aan haar hand
Waar de tenenkaas nog aanzitquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daarna ruikt ze nog even aan haar hand
Mattheus ligt onder haar bed en wil haar laten schrikken.quote:
Nee johquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:21 schreef Lux069 het volgende:
Scanman heeft vast wat downblouse momentjes van Milena gecapt. Wie had dat gedacht.
Mooiequote:
Ik ben VOORquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:27 schreef Luna68 het volgende:
Nou BB, nog even een half uurtje wachten en gooi dan die telefoon er maar in, of het douche alarm, beter nog de weekopdracht. Ze hebben er genoeg energie voor![]()
quote:
en alle teringzooi laten staanquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:31 schreef Was-beer het volgende:
Ze willen gaan wokken maar niemand pakt door.
Zal Niels leuk vinden
Nou, dat was het de hele tijd alquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:37 schreef Flory- het volgende:
Tis wel een beetje schoolkamp sfeertje nu
Meestal liggen ze erbij als dooie pieren. Ook overdag vaak trouwensquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:37 schreef odie22 het volgende:
dit is wel een van de gezelligste avonden tot nu toe
Lekker uitdagenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:38 schreef Flory- het volgende:
Mattheüs zoekt Milena ook steeds vaker op
Mwa, nu is het gewoon leuk en niemand wil blijkbaar stoppenquote:
Die is jaloers hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef Adat231 het volgende:
Jordy: ah jezus dit is toch niet normaal. Moet je horen man. Mijn god
Ik wil ze geen van drie zien gaan en heb op Wicky een stem uitgebracht maar denk wel dat hij zal gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:49 schreef Folies het volgende:
Ik moet nog een stem uitbrengen, maar wie ow wie.
En die zeet slaapzakken kan ook niet goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos
Wanneer is dat trieste op de grond slapen nou eens klaar... we hebben het nou wel gezien!
Ja getsie smerig ook..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:09 schreef -river- het volgende:
[..]
En die zeet slaapzakken kan ook niet goed voor je zijn.
Misschien wassen ze die slaapzakken wel..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:11 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets lakens op ons bed.
Ja maar dan nog, slaapzakken zijn voor vakantie enz en lekkere frisse lakens voor de rest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien wassen ze die slaapzakken wel..
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos
Wanneer is dat trieste op de grond slapen nou eens klaar... we hebben het nou wel gezien!
Goh wat een onzin... verzin liever een leuke 24 uurs opdracht...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passen
Ga dan inderdaad overdag de boel afbreken ipv bankhangen dat is voor de kijkers ook leuker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon scheit eraan.
Was eindelijk iets leuks om naar te kijken..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon schijt eraan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:41 schreef -river- het volgende:
Vandaag twee nieuwe DM![]()
![]()
Moet Niels weer terug naar de plebs
![]()
![]()
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Ik weet niet of het zo heel vroeg was. Maar volgens mij was Bart wel altijd brood aan het bakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
volgens Axel was Bart (2 jr terug) om 6u in de ochtend al brood aan het bakken
Dat was het brood kneden enzo en dan laten rijzen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
De winnaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
Samen met Aliquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bart heeft volgens mij alleen een taart gebakken als secret mission
Het kan inderdaad zijn dat degene die eigenlijk weg moest nu mag blijven met een nominatie op zak, kan ook gewoon dat degene weg moet aangezien dit jaar alles anders is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Niels zegt vanavond niemand naar huis.
Jolien zegt dat kan niet, ze laten mensen toch niet de hele dag met dat gevoel zitten...
Dan heeft het publiek helemaal voor niets gestemd, dat zullen ze dus niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zijn dat degene die eigenlijk weg moest nu mag blijven met een nominatie op zak, kan ook gewoon dat degene weg moet aangezien dit jaar alles anders is.
Degene blijft de nominatie houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heeft het publiek helemaal voor niets gestemd, dat zullen ze dus niet doen.
Ik niet, uitdunnen deze groep. Vervang ze allemaal maar voor nieuwequote:
Met de oudere versie kon dat nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Degene blijft de nominatie houden.
Zo doen ze het vanaf het begin.
Of het nu gebeurt met "het alles is anders" thema is niet duidelijk.
Even opfrissen voor het kwartiertje live verwacht ik nog wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Hebben die ellendige douchelampen al geflikkerd? Heb ik even niet meegekregen!
Ik weet nog dat heel twitter vorig jaar los ging toen danny er uit moest, allemaal tweets, wie gaat er nu brood bakken elke morgen, dus denk dat Axel in de war is met Dannyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
Jij denkt dat ze niet mogen douchen?... het wordt dus weer een dag net zoals alle andere dagen.. bléh..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even opfrissen voor het kwartiertje live verwacht ik nog wel.
Voor de rest vrees ik een lange hangdag.
Ik zat ook al te denken...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat heel twitter vorig jaar los ging toen danny er uit moest, allemaal tweets, wie gaat er nu brood bakken elke morgen, dus denk dat Axel in de war is met Danny
Die liveshow was die er al vanaf het begin?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de oudere versie kon dat nog.
2 genomineerden naar de studio waar de liveshow was, en keerde er 1 terug.
Ze hebben het gedaan dat niemand terug kwam, maar 1 v/d 2 ging naar de verborgen kamer.
Zeikerds, het speelde allemaal nog voor middennacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey tegen mattie ging wel te lang door gisteravond. Hij zegt dat was milena elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |