Jordy krijgt ondertussen wat complimentjes van Milena dat ie een sterke speler is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef engine het volgende:
Milena over Jordy "Hij scant hier alles als een scanner. Met zijn boze kwaaie blik. Of ben ik nu te eerlijk?"
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Jolien gaat er vanuit dat Sharice blijft en een man weggaat
Sharicequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)
2: er gaat een Belg,er zijn al 2 Nederlanders weggestemd (Dus Clarice)
Wat mij betreft gaat er een Belg, hoor te weinig NL's
Wat mij betreft ook, man/vrouw boeit niet maar verder moet het wel wat in evenwicht zijn en dat was het al niet..quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
1: er gaat een man, er zijn al 2 vrouwen weggestemd. (Dus Axel of Wickie)
2: er gaat een Belg,er zijn al 2 Nederlanders weggestemd (Dus Clarice)
Wat mij betreft gaat er een Belg, hoor te weinig NL's
Alweerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
En Wicky moet nu de hele avond met Elsa doorbrengen.
Axel komt binnen : "Liggen jullie nou nog steeds hier dushi's"quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
Elsa gaat het heel moeilijk krijgen mocht hij morgen moeten vertrekken.quote:
Wij hopelijk nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
Hij had het ook niet koud. Hij was weer helemaal zichzelf zei hij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel komt binnen : "Liggen jullie nou nog steeds hier dushi's"
Ja, Elsa heeft alleen nog maar Wicky. En verder is Axel ook wel ok met haar maar verder heeft ze met niemand meer een klik. Ik heb liever Elsa weg dan Wicky.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Elsa gaat het heel moeilijk krijgen mocht hij morgen moeten vertrekken.
Elsa wil ik nog niet weg. Ze veroorzaakt veel wrijving dus ben nog wel even benieuwd hoe dat verder gaat. Ik zie liever Sharice morgen vertrekken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja, Elsa heeft alleen nog maar Wicky. En verder is Axel ook wel ok met haar maar verder heeft ze met niemand meer een klik. Ik heb liever Elsa weg dan Wicky.
Nog 24 uur en we weten hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand weggaat. Ik denk dat degene die naar huis moet, een nominatie krijgt voor volgende week i.v.m vertrek van Lennie
Ja Elsa gaat nog lekker knallen met Milena en wij zijn er bijquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Elsa wil ik nog niet weg. Ze veroorzaakt veel wrijving dus ben nog wel even benieuwd hoe dat verder gaat. Ik zie liever Sharice morgen vertrekken.
Denk sowieso ook wel de beste oplossing voor wat betreft de Axel situatie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand weggaat. Ik denk dat degene die naar huis moet, een nominatie krijgt voor volgende week i.v.m vertrek van Lennie
ik heb geen collega's en moet Niels ook niet, dus niets geks aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef Hznootje het volgende:
Niels doet mij heel erg denken aan een collega waar ik niet zo goed mee kan..Dus automatisch moet ik Niels nu ook niet..best gek hoe dat werkt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |