Ga dan inderdaad overdag de boel afbreken ipv bankhangen dat is voor de kijkers ook leuker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon scheit eraan.
Was eindelijk iets leuks om naar te kijken..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon schijt eraan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:41 schreef -river- het volgende:
Vandaag twee nieuwe DM![]()
![]()
Moet Niels weer terug naar de plebs
![]()
![]()
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Ik weet niet of het zo heel vroeg was. Maar volgens mij was Bart wel altijd brood aan het bakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
volgens Axel was Bart (2 jr terug) om 6u in de ochtend al brood aan het bakken
Dat was het brood kneden enzo en dan laten rijzen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
De winnaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
Samen met Aliquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Bart heeft volgens mij alleen een taart gebakken als secret mission
Het kan inderdaad zijn dat degene die eigenlijk weg moest nu mag blijven met een nominatie op zak, kan ook gewoon dat degene weg moet aangezien dit jaar alles anders is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Niels zegt vanavond niemand naar huis.
Jolien zegt dat kan niet, ze laten mensen toch niet de hele dag met dat gevoel zitten...
Dan heeft het publiek helemaal voor niets gestemd, dat zullen ze dus niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zijn dat degene die eigenlijk weg moest nu mag blijven met een nominatie op zak, kan ook gewoon dat degene weg moet aangezien dit jaar alles anders is.
Degene blijft de nominatie houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heeft het publiek helemaal voor niets gestemd, dat zullen ze dus niet doen.
Ik niet, uitdunnen deze groep. Vervang ze allemaal maar voor nieuwequote:
Met de oudere versie kon dat nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Degene blijft de nominatie houden.
Zo doen ze het vanaf het begin.
Of het nu gebeurt met "het alles is anders" thema is niet duidelijk.
Even opfrissen voor het kwartiertje live verwacht ik nog wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Hebben die ellendige douchelampen al geflikkerd? Heb ik even niet meegekregen!
Ik weet nog dat heel twitter vorig jaar los ging toen danny er uit moest, allemaal tweets, wie gaat er nu brood bakken elke morgen, dus denk dat Axel in de war is met Dannyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
Jij denkt dat ze niet mogen douchen?... het wordt dus weer een dag net zoals alle andere dagen.. bléh..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even opfrissen voor het kwartiertje live verwacht ik nog wel.
Voor de rest vrees ik een lange hangdag.
Ik zat ook al te denken...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat heel twitter vorig jaar los ging toen danny er uit moest, allemaal tweets, wie gaat er nu brood bakken elke morgen, dus denk dat Axel in de war is met Danny
Die liveshow was die er al vanaf het begin?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de oudere versie kon dat nog.
2 genomineerden naar de studio waar de liveshow was, en keerde er 1 terug.
Ze hebben het gedaan dat niemand terug kwam, maar 1 v/d 2 ging naar de verborgen kamer.
Zeikerds, het speelde allemaal nog voor middennacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey tegen mattie ging wel te lang door gisteravond. Hij zegt dat was milena elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |