Ga dan inderdaad overdag de boel afbreken ipv bankhangen dat is voor de kijkers ook leuker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon scheit eraan.
Was eindelijk iets leuks om naar te kijken..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy mopperde over de herrie van gisteravond. Snap hem wel een beetje. Hele dag hangen of liggen ze ergens en met bedtijd breken ze de boel af. Ik denk dan doe het in de woonkamer hebben de mensen die willen slapen en minder last van. Elsa wilde echt slapen en axel ook maar die milena en mattie hebben gewoon schijt eraan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:41 schreef -river- het volgende:
Vandaag twee nieuwe DM![]()
![]()
Moet Niels weer terug naar de plebs
![]()
![]()
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Uitvindingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Melk is de beste uitvinding ooit volgens Niels
Ik weet niet of het zo heel vroeg was. Maar volgens mij was Bart wel altijd brood aan het bakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:50 schreef ledn81 het volgende:
volgens Axel was Bart (2 jr terug) om 6u in de ochtend al brood aan het bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |