Oehhh wat voel ik me nu oudquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Axel heeft een vriend die een relatie met een vrouw van 50 heeft en Milena kijkt vol afgrijzen naar wat hij zegt
Ouder is blijkbaar vies. Ze keek alsof ze over haar nek gingquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Axel heeft een vriend die een relatie met een vrouw van 50 heeft en Milena kijkt vol afgrijzen naar wat hij zegt
Als die vriend rond de leeftijd van Axel is is het toch gewoon een heel groot leeftijdsverschil ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Ja dat was opvallend naar om te zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ouder is blijkbaar vies. Ze keek alsof ze over haar nek ging
Als ze een goede klik hebben en de liefde is daar dan maakt dat toch niets uit? Zolang ze allebei volwassen zijn en het een vrije keuze is zie ik niet in wat daar zo goor aan isquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als die vriend rond de leeftijd van Axel is is het toch gewoon een heel groot leeftijdsverschil ?
Het is echt geen leuke bank deze keer maar wordt echt nog saaier zonder Wicky.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in het stemvolk
Precies dat!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke bank deze keer maar wordt echt nog saaier zonder Wicky.
Ik vind het echt onbegrijpelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon netjes op jouw stemadvies morgen hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in het stemvolk
hoop nog steeds dat het sharice wordtquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat het sharice wordt
Als ik de polls zie dan gaat Wicky weg en dat is nou juist de smaakmaker van BBquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon netjes op jouw stemadvies morgen hoor
Van deze drie zeker wel ja. Ik ook! Maar hoogstwaarschijnlijk gaat ze nog even verder meangirlen met Queen Milena.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat het sharice wordt
Ik ook. Ik denk dat deze 3 van veel andere bewoners glansrijk zouden winnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk nog steeds dat er helemaal niemand vertrekt morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |