SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgende maand, als jij even zorgt dat je geen nummer 1 wordtquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jussie voor nr 1quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand, als jij even zorgt dat je geen nummer 1 wordt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen als jij dan wintquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende maand, als jij even zorgt dat je geen nummer 1 wordt![]()
![]()
Vergadering afgelast ivm met ziekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely gaat nooit winnen. Die heeft daar geen geduld of tijd voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ook dan weer.quote:
Leuk leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Al 13 x gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou "Jaaaa Rummikub!" hebben gehad, als het me gelukt was een nieuw topic te openen...
zit te werken, lol dus had niet door dat het topic al dicht was![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja tot hij 14x heeft gewonnenquote:
Volgende TTquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:28 schreef Sally het volgende:
Ik zou "Jaaaa Rummikub!" hebben gehad, als het me gelukt was een nieuw topic te openen...
zit te werken, lol dus had niet door dat het topic al dicht was![]()
Geen idee eigenlijk 🤣quote:dan is hij echt de beste bolkert ever. Zo vaak achter elkaar winnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welquote:
Jammer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat m niet wordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk 🤣
[..]
dan is hij echt de beste bolkert ever. Zo vaak achter elkaar winnen![]()
![]()
Lukt hem wel maar of die daar zin in heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk 🤣
[..]
dan is hij echt de beste bolkert ever. Zo vaak achter elkaar winnen
Lukt niet met onze vakantie naar Curaçaoquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lukt hem wel maar of die daar zin in heeft![]()
![]()
Hoe lang blijven we daar dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lukt niet met onze vakantie naar Curaçao
Twee weken? Of nog langer
Een hele maandquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe lang blijven we daar dan?
Twee weken? Of nog langer![]()
![]()
Foutje, kan gebeurenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Huh, ik bedoelde natuurlijk:
Hallo ALLEMAAL![]()
![]()
Hallo Amyquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Huh, ik bedoelde natuurlijk:
Hallo ALLEMAAL![]()
![]()
Dat zekerquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een nieuwe datum geprikt worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Leuker dan TV. Heb niks gewonnen trouwens...quote::')![]()
Gaat om de funquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuker dan TV. Heb niks gewonnen trouwens...![]()
![]()
Love keeps knockin', but I just ain't home
Ain't pickin' no flowers from the seeds that I've sown
They say, "It gets darker when you're coverin' them doors"
Still lookin' for the right at the end of my wrongs
At the end of my wrongs"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Das mooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het was ook wel leuk![]()
![]()
Van?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou eigenlijk van?![]()
![]()
Dan heb je toch gezelligheid gewonnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuker dan TV. Heb niks gewonnen trouwens...![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je toch gezelligheid gewonnen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja was fijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dan heb je toch gezelligheid gewonnen:')![]()
Colaatje hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #5465]Kiekeboeeee
#1 en #6![]()
#1 is wel schattig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Kosmonova x Fioccoquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het hier net in R49 over. Dat kapsel met die stekels had ik als puberEn de ene kant zwart, de andere kant blauw. Edgy shit.
Ze zitten hier trouwens GTST te kijken ipv het journaal![]()
![]()
HaaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Zuinig?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee niet bepaaldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel geld over eind van de maand maar dat is meer omdat de baas me steeds meer geeft dan ik nodig heb
Beetje domOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm mijn tv raadt me Hansel&Gretel Get Baked aan. Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is.
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Er is hier wel een tv maar ze kijken alleen maar lame reality soaps:')![]()
"Een broer en zus gaan de strijd aan met een heks die een speciaal mengsel van marihuana gebruikt om tieners naar haar huis te lokken"
Klinkt als een topfilm
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is er een grote wand met een spiegel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is hier wel een tv maar ze kijken alleen maar lame reality soaps![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb wel een spiegel op mijn kamer???quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Is er een grote wand met een spiegel?:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
"Een broer en zus gaan de strijd aan met een heks die een speciaal mengsel van marihuana gebruikt om tieners naar haar huis te lokken"
Klinkt als een topfilm![]()
Ik zeg doen:')![]()
Of overal camera's!quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Is er een grote wand met een spiegel?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
op The Hubquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt als een topfilm![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zou wel een goeie real life soap maken. Allemaal depressieve mensen onder 1 dak. What can go wrong??quote::')![]()
Ik bedoel eigenlijk net zoals in de film bij een politieverhoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel een spiegel op mijn kamer???![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ooh ja. Nee dat is hier niet. Het is allemaal vrij saai ingericht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk net zoals in de film bij een politieverhoor:')![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Is er een grote wand met een spiegel?![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh ja. Nee dat is hier niet. Het is allemaal vrij saai ingericht.![]()
Wat tof!!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je was in het nieuws!!
Eenzame maanvis in Japans aquarium krijgt gezelschap van kartonnen mensenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zou kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel een goeie real life soap maken. Allemaal depressieve mensen onder 1 dak. What can go wrong??![]()
En dan gingen wij allemaal stemmen voor een spelletjesavond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel een goeie real life soap maken. Allemaal depressieve mensen onder 1 dak. What can go wrong??sinterklaaskapoentje
![]()
Vandaag wel spelletje gedaan met wat medebewoners. Was leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
En dan gingen wij allemaal stemmen voor een spelletjesavond.:')![]()
Blij voor jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vandaag wel spelletje gedaan met wat medebewoners. Was leuk.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik moet minder klagen. Zit hier nog maar net. Positieve kant van het verhaal zien enz.quote::')![]()
Wel goed dat je dat zelf opmerkt!quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet minder klagen. Zit hier nog maar net. Positieve kant van het verhaal zien enz.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet minder klagen. Zit hier nog maar net. Positieve kant van het verhaal zien enz.![]()
![]()
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een beetje hulp...![]()
Dit klinkt als iets wat ik moet zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Klinkt als een topfilmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet wel een topper zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik moet ziensinterklaaskapoentje
![]()
Mij bolkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gele kaart waarvoor?![]()
Voor de verandering een andere kleurquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is die kaart voor?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vroeger op school moesten we een groene kaart halen als je te laat was:')![]()
Ik ga ff 90 minuten op de bank zitten en naar Ajax kijken. Blok voor de wedstrijdbolk.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga ff 90 minuten op de bank zitten en naar Ajax kijken. Blok voor de wedstrijdbolk.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb trek maar ik kan hier geen eten heen bestellen. Dan zouden ze het halve ziekenhuis doormoeten
:')![]()
Niks te snacken daar?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb trek maar ik kan hier geen eten heen bestellen. Dan zouden ze het halve ziekenhuis doormoeten![]()
Wij moesten een gele kaart halen als we eruit werden gestuurd en rode kaart als je tweede keer ofzo eruit werd gestuurd en dan volgens mij gesprek met oudersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nooit rode kaart gekregen, wel een keer gele kaart, kreeg dan brief thuis gestuurd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Rode kaart inderdaad als je de klas uit gegooid werd. Maar ik haalde die gewoon niet op en vaak vergat zo'n leraar het ook gewoonquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wij moesten een gele kaart halen als we eruit werden gestuurd en rode kaart als je tweede keer ofzo eruit werd gestuurd en dan volgens mij gesprek met ouders
Gewoon een brief terugsturenquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit rode kaart gekregen, wel een keer gele kaart, kreeg dan brief thuis gestuurd![]()
![]()
Tijd voor een weetje:Weer wat geleerdquote:Een onverwacht voorbeeld is pindakaas. Dat is uitgevonden in Suriname. Vroeger schaafde je stukjes van een dik blok gestampte pinda’s af, zoals je ook kaas schaaft. Vandaar dat het pindakaas heet en niet boter, zoals in het Engelse peanut butter. De huidige variant die in Nederland wordt gemaakt is wel boterig. Die is speciaal gemaakt voor de Europese markt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Gelijk de eerste keer al?quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit rode kaart gekregen, wel een keer gele kaart, kreeg dan brief thuis gestuurd
Hier kregen we corvee. Uur schoffelen maar volgens mij pas bij de 2e of 3e keer. Als het te vaak gebeurde inderdaad de ouders ingelicht.:')![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijd voor een weetje:
[..]
Weer wat geleerd![]()
![]()
Thx![]()
![]()
Ja gelijk alquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelijk de eerste keer al?
Hier kregen we corvee. Uur schoffelen maar volgens mij pas bij de 2e of 3e keer. Als het te vaak gebeurde inderdaad de ouders ingelicht.Uw ADH vitamine Worst
Bij mij op school kreeg je gewoon direct straf studie op woensdag middag op de middelbare (ja we hadden standaard over de gehele linie woensdag school tot 12:30).quote:
Heb vaak genoeg op woensdag tot 16:00 moeten nablijven![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel strip Jatzee mag ik hopenquote:![]()
Stoute jongenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij op school kreeg je gewoon direct straf studie op woensdag middag op de middelbare (ja we hadden standaard over de gehele linie woensdag school tot 12:30).
Heb vaak genoeg op woensdag tot 16:00 moeten nablijven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Nablijven idd in de stilte ruimte ... En dan mijn boek rechtop om stiekem op mijn DS te gamenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij op school kreeg je gewoon direct straf studie op woensdag middag op de middelbare (ja we hadden standaard over de gehele linie woensdag school tot 12:30).
Heb vaak genoeg op woensdag tot 16:00 moeten nablijven
Daar klaagde menig zusje echter niet overquote:
Uhuh, met je D(ikke) S(taf) zekerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nablijven idd in de stilte ruimte ... En dan mijn boek rechtop om stiekem op mijn DS te gamen
Wel op woensdagmiddagquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar klaagde menig zusje echter niet over
Uw ADH vitamine Worst
Rechtop?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, met je D(ikke) S(taf) zeker![]()
Kan ik er veel aan doen dat ze op maandag en dinsdag moeite hadden met rechtop lopenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die iddquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhuh, met je D(ikke) S(taf) zeker
Omdat ie ontdooid is?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beetje..
Ben mijn pizza vergeten..
Die is nu ontdooid en durf ik niet meer te bakken![]()
Voor details moet je bij hemzelf zijnquote:
Dan is er nog niks aan de handquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en dus 4 uur buiten de koelkast![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: