abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2025 @ 09:25:27 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216387263
quote:
https://www.msn.com/nl-nl(...)-kabinet/ar-AA1xDniG
Een vijfde minder vreemdelingen uitgezet sinds nieuwe kabinet

DEN HAAG (ANP) - In de tweede helft van 2024 zijn minder vreemdelingen van buiten de Europese Unie uitgezet naar hun land van herkomst dan in de eerste zes maanden van dat jaar. Het gaat om een afname van bijna 20 procent, blijkt uit cijfers van de Dienst Terugkeer en Vertrek (DTenV) die zijn afgerond op tientallen.

In de periode tot en met juni, toen het vorige kabinet er nog zat, ging het om 440 uitzettingen. In de tweede jaarhelft, na het aantreden van het kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB op 2 juli, keerden 360 vreemdelingen gedwongen terug naar hun land van herkomst. Een van de verschillen zit in het aantal uitzettingen van Marokkanen. Eerder werd al bekend dat het in de eerste zes maanden ging om 120 gedwongen vertrekken, in de tweede helft van het jaar waren dat er 50.

De daling kan met "een veelheid van factoren te maken hebben", laat een woordvoerder van de verantwoordelijk minister van Asiel en Migratie, Marjolein Faber, weten. Zo kan het volgens hem komen door "de beschikbaarheid van personeel, de beschikbaarheid van detentieplekken en het feit of de vreemdeling definitief uitzetbaar is en niet een nieuwe procedure is gestart die in Nederland afgewacht mag worden".

Marokko

Het vorige kabinet verbeterde de betrekkingen en daarmee de samenwerking met Marokko, waardoor er in 2023 meer Marokkanen werden uitgezet, na een periode waarin er amper uitzettingen naar Marokko waren.

Revijara Oosterhuis, coördinator van het Meldpunt Vreemdelingendetentie van de Stichting Landelijk Ongedocumenteerden Steunpunt liet eerder weten dat een mogelijke verklaring is dat Marokko "niet blij" is met het nieuwe kabinet. Maar volgens de woordvoerder van Faber was de "terugkeersamenwerking met de Marokkaanse autoriteiten" ook in de tweede helft van 2024 "onverminderd goed".

In de tweede helft van 2024 werden wel flink meer Algerijnen uitgezet, namelijk 90, tegenover 30 in de zes maanden daarvoor. Dat is te danken aan "de goede medewerking van Algerije", aldus de woordvoerder van de minister.
Het is me toch een toppertje die Faber!
  woensdag 22 januari 2025 @ 09:28:05 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216387284
Goed werk Faber!! Wilders zal wel trots zijn op je :Y :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216387395
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:28 schreef Starhopper het volgende:
Goed werk Faber!! Wilders zal wel trots zijn op je :Y :Y
We moeten stiekum die overlast gevende vreemdelingen wel hier houden anders heeft onze partij geen bestaansrecht meer.
pi_216387413
Rechts lullen, links vullen...

Veel politici die heel sterk campagne voeren op bepaalde emotionele 'boosheids'-themas (zoals al die rechtse politici die bv de laatste 20 jaar vooral het vluchtelingenbeleid vormgegeven hebben) gaat het hooguit om populistisch wat te roeptoeteren, maar zij hebben geen enkel belang erbij daadwerkelijk oplossingen te bieden voor het vluchtelingenprobleem...
Sterker nog, des te slechter het daarmee gaat, des te meer stemmen winnen zij.

Wat je ook merkt aan hoe het vluchtelingenprobleem aangegaan wordt... Het is voor de politici vooral belangrijk dat hier een grote werkachterstand is, procedures eindeloos duren (veel aanvragen moeten ook opnieuw afgehandeld worden, als men na een aanklacht kan aantonen dat er grove fouten gemaakt zijn... dat heeft natuurlijk ook sterke invloed op het grote aantal klachtprocedures' dat deze ook zeer succesvol blijken te zijn).

Het is zelfs een twe-zijdig snijdend zwaard... eerst roepen deze politici dat ze "stevig gaan bezuinigen op vreemdelingenbeleid" (bv het aantal opvangplaatsen terugbouwen en veel minder mensen aanstellen om aanvragen te behandelen) en scoren daarmee bij hun achterban;
Daarna blijkt dat het juist veel duurder wordt en allemaal (ingeplande) 'tegenvallers'optreden door te weinig opvangplaatsen en te weinig mensen die dossiers behandelen, waarna die voor minstens tweemaal zo hoge kosten alsnog geregeld moeten worden (extra dure noodopvang en dure extern ingehuurd consultants om doessiers af te werken) ... waarna ze gaan roepen om "een asielcrisis uit te roepen" en nog harder gaan roepen "hoeveel al die gemene vluchtelingen ons kosten"

Tevens zijn asielaanvragen voor veel mensen de enige mogelijkheid een verblijfsvergunning te verkrijgen, bv een werkvergunning krijgen op basis van competenties is veel lastiger ... waardoor de 'zieligheids-industrie' een stuk sterker is dan gewoon een opening te bieden voor mensen met bepaalde kwaliteiten waarnaar ook vraag is (en vooral mensen een status krijgen die geestelijk en psychisch al grote problemen hebben, wat erger wordt door de jarenlange wachttijd en vaak uitzichtloosheid).

Als laatste is er ook met uitzettingen een problem dat juist de groep die maatschappelijk het grootste gevaar vormt, ofwel mensen met zware psychische problemen en/of juist een criminele achtergrond, voor uitzettingsbeleid vaak genegeerd worden.

Liever volgt men procedure's om kwetsbare personen die relatief goed geintegreerd zijn uit te zetten, juist omdat die makkelijk te traceren zijn en weinig geweldadig bij een eventuele uitzettingspoging, wat de kans op succes verhoogt.
Het blijkt dat er soms bewust beleid is om bij uitzettingen vooral personen uit te zoeken die geneigd zijn minder tegenstand te bieden, wat echter juist ervoor zorgt dat de mensen die je het liefst het land uit wil hebben langer kunnen blijven en de mensen die het wel treft eigenlijk mensen zijn die goed geintegreerd zijn en geen criminele achtergrond hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door RM-rf op 22-01-2025 10:09:17 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_216387456
Fijn toch hè, een rechts kabinet
Veel geschreeuw en weinig doen
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:10:50 #6
508131 Beau_ter_Ham
Weg wegens slecht beleid
pi_216388944
Nog een paar weken en dan zijn we van dit nep-kabinet af. Hopelijk hebben de kiezers ervan geleerd en stemmen ze wat verstandiger de volgende keer.
Wegens minachting van de admin voor de leden (en zijn onfatsoenlijk gedrag ) heb ik dit forum verlaten
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:45:00 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_216389274
quote:
Een van de verschillen zit in het aantal uitzettingen van Marokkanen. Eerder werd al bekend dat het in de eerste zes maanden ging om 120 gedwongen vertrekken, in de tweede helft van het jaar waren dat er 50.
Willen jullie meer of minder uitzettingen van Marokkanen?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_216390771
Het loopt echt als een trein dit nieuwe kabinet.
Een klein treintje dan :D
pi_216391051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:10 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Nog een paar weken en dan zijn we van dit nep-kabinet af. Hopelijk hebben de kiezers ervan geleerd en stemmen ze wat verstandiger de volgende keer.
Precies, meer stemmen op PVV en minder naar die andere partijen.

Zo lang PVV geen 76 zetels heeft zullen ze moeten regeren met andere partijen die de plannen kunnen tegenwerken.

En dan alsnog zal het een hele klus zijn om al die jaren dat Rutte regeerde goed te maken.
Verwachten dat dit in een jaartje is opgelost is gekkenwerk.
pi_216391065
De plannen zijn kansloos zolang je niet de aanval opent op de activistische rechterlijke macht. Ze wanen zich als Goden daar, en zijn tot aan de tanden toe bewapend met duizenden vage verdragsbepalingen.
Graag op anoniem
  woensdag 22 januari 2025 @ 15:42:10 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216391075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:39 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Precies, meer stemmen op PVV en minder naar die andere partijen.

Zo lang PVV geen 76 zetels heeft zullen ze moeten regeren met andere partijen die de plannen kunnen tegenwerken.

En dan alsnog zal het een hele klus zijn om al die jaren dat Rutte regeerde goed te maken.
Verwachten dat dit in een jaartje is opgelost is gekkenwerk.
In die jaren dat Rutte regeerde werden er meer uitgezet dan met Marjolein Faler aan de knoppen. Dus het is de PVV zelf die tegenwerkt.
pi_216391111
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
In die jaren dat Rutte regeerde werden er meer uitgezet dan met Marjolein Faler aan de knoppen. Dus het is de PVV zelf die tegenwerkt.
PVV zit niet alleen in de regering..

Als de PVV 76 zetels heeft, en er dan minder uitzet kan je het vergelijken.
Tot die tijd zijn ze helaas afhankelijk van de andere partijen.
pi_216391142
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:09 schreef Vostok het volgende:
Ik had nog liever Thomas als premier gehad.
  woensdag 22 januari 2025 @ 15:50:52 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216391158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nog een keer. Regeringen zonder de PVV wisten meer mensen uit te zetten dan regeringen met de PVV en mevrouw Faber.

Dus wie is dan de tegenwerkende factor?
pi_216392079
Omdat ze eerst een jaar lang moesten onderhandelen met woke en vvd mischien?
pi_216392227
Het overgrote merendeel van de vreemdelingen worden hier toch niet uitgezet en verdwijnen in de illegaliteit, deze hele kleine aantallen gaan dus wat dat betreft ook niets veranderen.

Het blijkt in elk geval wel dat er een behoorlijk vernuftig ecosysteem is opgetuigd van allerlei regels, wetten, verdragen, NGOs, actiegroepen en mensenrechtenadvocaten, die het tot op heden heel erg lastig maken voor dit kabinet om hun uitgestippelde plannen uit te voeren. En daar schieten ze zelf natuurlijk ook in tekort, dat mag duidelijk zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216392232
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:09 schreef Vostok het volgende:
Een boemeltreintje
  woensdag 22 januari 2025 @ 17:52:37 #18
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216392322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef Cupfighter het volgende:
Fijn toch hè, een rechts kabinet
Veel geschreeuw en weinig doen
Nog altijd fijner dan een links kabinet, dat nog net geen gratis tickets zou willen uitdelen in Afrika en andere gebieden waar veel cultuurverrijkers vandaan komen om hen te wijzen op het gratis geld en de woningen die er voor hun te krijgen zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kamelenteen op 22-01-2025 17:58:48 ]
  woensdag 22 januari 2025 @ 18:28:28 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216392764
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef WheatWaffles het volgende:
Omdat ze eerst een jaar lang moesten onderhandelen met woke en vvd mischien?
Tijdens dat onderhandelen, toen het oude kabinet er nog zat, werden er meer ongewenste vreemdelingen uitgezet dan daarvoor. Dus wat hebben ze dan precies uitonderhandelt?
pi_216392791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:41 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
We moeten stiekum die overlast gevende vreemdelingen wel hier houden anders heeft onze partij geen bestaansrecht meer.
Het oplossen van de problemen is inderdaad totaal niet interessant. Cultiveren is electoraal veel gunstiger voor ze.
pi_216392847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 17:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Nog altijd fijner dan een links kabinet, dat nog net geen gratis tickets zou willen uitdelen in Afrika en andere gebieden waar veel cultuurverrijkers vandaan komen om hen te wijzen op het gratis geld en de woningen die er voor hun te krijgen zijn.
Als men altijd links gehoorzaamd dan was het onderbrengen van gasten en de eigen bevolking geen probleem. Maar men gehoorzaamd liever de rijken, rijken die veel ruimte in beslag nemen om te wonen en veel ruimte in beslag nemen voor hun hobby's.
pi_216392887
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:40 schreef Confetti het volgende:
De plannen zijn kansloos zolang je niet de aanval opent op de activistische rechterlijke macht. Ze wanen zich als Goden daar, en zijn tot aan de tanden toe bewapend met duizenden vage verdragsbepalingen.
Leuke stelling en ik kan me vast voorstellen dat je dit vanuit je bubbel en ideologie graag wilt geloven.
Maar praktisch gezien klopt er natuurlijk geen reet van.
pi_216392912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Kom, kom, ze gaan samen oprecht voor het strengste migratiebeleid ooit. Ze hadden zelfs al stoere woorden over het uitzetten van Syriërs (zowel voor als na de val van Assad).

Nu nog andere partijen de schuld geven is of laf, of volkomen achterlijk.
pi_216392921
quote:

[..]
Voel je je beter als je dit soort achterlijke leugens uitbraakt?
pi_216392962
#FaberEffect _O_

We zijn trots op onze pitbull!

-Wilders
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 januari 2025 @ 18:48:35 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216392982
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, als de PVV minister gewoon faalt in haar werk, en "linkse" ministers er meer uitzetten, dan moeten ze maar wat IQ-loos om zich heen schreeuwen.
pi_216392991
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
Het overgrote merendeel van de vreemdelingen worden hier toch niet uitgezet en verdwijnen in de illegaliteit
Heb je daar bronvermeldingen met duidelijke cijfers voor? We hebben namelijk nog ongeveer net zoveel illegalen als in 2004 in Nederland, dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.
pi_216393193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Heb je daar bronvermeldingen met duidelijke cijfers voor? We hebben namelijk nog ongeveer net zoveel illegalen als in 2004 in Nederland, dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.
Geloof je in onze woke regime om eerlijke cijfers te presenteren?
pi_216393203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:08 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Denk je dat Faber liegt en er stiekem meer mensen zijn uitgezet?
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:12:02 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216393228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Sssst, laat mensen zich nou lekker boos maken!
pi_216393276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:08 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Jij denkt dat HowardRoark niet in staat is om cijfers te vinden?

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-01-2025 19:54:33 ]
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:24:45 #32
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216393349
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ja, ik voel me heerlijk erdoor. Nog heerlijker zou ik me voelen als asielzoekers verplicht ondergebracht worden in het gezin van linkse rakkers en andere 'welkom, welkom in mijn land'-zangers en zangeressen.

Wat is de leugen precies en wat is er achterlijk aan? Is links werkelijk opeens omgedraaid en voorstander van het aantal asielzoekers te beperken? Spreekt links nu wel schande van de NGO's die asielzoekers oppikken om naar Europa over te brengen?

Of snapt links nu opeens dat het echt niet nodig is onze cultuur verder te verrijken?

Vertel, wanneer is de ommekeer geweest dat links niet langer denkt 'nivelleren is een feestje!' en voorstander is van het werkelijk terug willen dringen van het aantal asielzoekers.
pi_216393364
Nepbeleid van een nepminister van een nepkabinet op de achtergrond geleid door een nepTrump die als enige lid is van zijn neppartij.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:28:16 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216393378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ja, ik voel me heerlijk erdoor. Nog heerlijker zou ik me voelen als asielzoekers verplicht ondergebracht worden in het gezin van linkse rakkers en andere 'welkom, welkom in mijn land'-zangers en zangeressen.

Wat is de leugen precies en wat is er achterlijk aan? Is links werkelijk opeens omgedraaid en voorstander van het aantal asielzoekers te beperken? Spreekt links nu wel schande van de NGO's die asielzoekers oppikken om naar Europa over te brengen?

Of snapt links nu opeens dat het echt niet nodig is onze cultuur verder te verrijken?

Vertel, wanneer is de ommekeer geweest dat links niet langer denkt 'nivelleren is een feestje!' en voorstander is van het werkelijk terug willen dringen van het aantal asielzoekers.
Je kan brullen wat je wilt, maar onder mevrouw Faber worden er minder mensen uitgezet dan bij voorgaande regeringen. Dus kennelijk wil ze zelf onze cultuur verrijken.
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:32:50 #35
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216393463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan brullen wat je wilt, maar onder mevrouw Faber worden er minder mensen uitgezet dan bij voorgaande regeringen. Dus kennelijk wil ze zelf onze cultuur verrijken.
Is dat niet iets wat jaarlijks fluctueert?

Ik wil de cijfers voor komende jaren zien. Cijfers van uitzettingen gebaseerd op wet- en regelgeving tot stand gekomen onder haar gezag.

De mensen die nu uitgezet kunnen worden en uitgeprocedeerd zijn, hebben allemaal al de nodige jaren procederen achter zich onder andere ministers. Daar heeft Faber geen hand in gehad dus.
pi_216393644
Niet zo gek als een fors deel van het ambtenarenapparaat de boel moedwillig loopt te frustreren en te traineren. Dat hele stel insubordinanten zou op staande voet ontslagen moeten worden.
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:50:07 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216393806
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef AchJa het volgende:
Niet zo gek als een fors deel van het ambtenarenapparaat de boel moedwillig loopt te frustreren en te traineren.
Waarom werkten ze dan gewoon mee met uitzettingen bij de vorige minister?
pi_216394025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nah, als je al die vreemdelingen er uit zet of inburgert is er geen asielcrisis meer en hoef je niet meer op Geert te stemmen. Het "kwaad" moet wel blijven bestaan!
  woensdag 22 januari 2025 @ 20:02:40 #39
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216394053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nah, als je al die vreemdelingen er uit zet of inburgert is er geen asielcrisis meer en hoef je niet meer op Geert te stemmen. Het "kwaad" moet wel blijven bestaan!
Ik zou het wel waarderen als er geen reden meer zou zijn om op Wilders te stemmen.
pi_216394073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik zou het wel waarderen als er geen reden meer zou zijn om op Wilders te stemmen.
Jij misschien wel, maar hij zeker niet.
  woensdag 22 januari 2025 @ 20:09:32 #41
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216394198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij misschien wel, maar hij zeker niet.
Ik denk dat ie heel tevreden zou zijn eigenlijk :Y. Vrees alleen dat goed inburgeren nooit zal gaan gebeuren op korte termijn en dat de maatschappij echt niet een veel rooskleurigere toekomst tegemoet gaat.
  woensdag 22 januari 2025 @ 20:14:52 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216394307
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:40 schreef Confetti het volgende:
Aanval op de rechterlijke macht openen.
Het wordt steeds gezelliger hier. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216394346
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik denk dat ie heel tevreden zou zijn eigenlijk :Y. Vrees alleen dat goed inburgeren nooit zal gaan gebeuren op korte termijn en dat de maatschappij echt niet een veel rooskleurigere toekomst tegemoet gaat.
Hij wil alle macht. Dat is alles.

En de meeste mensen horen alleen wat ze graag willen horen, dus vertelt hij dat. Als het ook klopt is dat mooi meegenomen, maar dat is geen eis. En als je liegt kun je beter groots liegen. Geen kleine, makkelijk weerlegbare leugentjes, maar hele grote die een heel rapport vereisen om te weerleggen. Wat geen van zijn kiezers ooit zou lezen. Overgoten met een nationalistisch sausje. Populisme, noemen we dat.
pi_216395249
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Mensen als Wilders vinden altijd een nieuwe zondebok.

De mensen die er op stemmen ook.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:24:13 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216395301
Goed bezig Geert.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:30:37 #46
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216395400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Mensen als Wilders vinden altijd een nieuwe zondebok.
En andere mensen doen dat ook.

quote:
De mensen die er op stemmen ook.
Net als de mensen die niet op m stemmen of hebben gestemd.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:35:17 #47
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216395481
"De slinkse oppositie zit wederom de realiteitszin dwars."
"Dit kabinet is links, we hebben nooit een echt rechts kabinet gehad."
"Fabertjes uhhhh fabeltjes van de MSM, het gaat beter dan ooit tevoren".

Zomaar een greep van wat we kunnen verwachten.
Appears.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:36:12 #48
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216395500
quote:

[..]
Deze mag er inderdaad ook nog bij :D
Appears.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:37:41 #49
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216395522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is me toch een toppertje die Faber!
Om het te kunnen vergelijken hebben we percentages nodig ten opzichte van het totaal.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216397526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Om het te kunnen vergelijken hebben we percentages nodig ten opzichte van het totaal.
Ach, mensen die afgelopen halfjaar daadwerkelijk zijn uitgezet hebben hun aanvraag gedaan in een periode dat het aantal verzoeken steeg. Het loopt wat dat betreft dus ook niet in de pas.
Het uitzetten lukt gewoon minder goed met Faber als minister.

Wat verder ook niet gek is. Grote woorden, weinig daden is niet iets nieuws als het over asielzoekers en rechtse politici gaat…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')