Tja, als de PVV minister gewoon faalt in haar werk, en "linkse" ministers er meer uitzetten, dan moeten ze maar wat IQ-loos om zich heen schreeuwen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voel je je beter als je dit soort achterlijke leugens uitbraakt?
Heb je daar bronvermeldingen met duidelijke cijfers voor? We hebben namelijk nog ongeveer net zoveel illegalen als in 2004 in Nederland, dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
Het overgrote merendeel van de vreemdelingen worden hier toch niet uitgezet en verdwijnen in de illegaliteit
Geloof je in onze woke regime om eerlijke cijfers te presenteren?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je daar bronvermeldingen met duidelijke cijfers voor? We hebben namelijk nog ongeveer net zoveel illegalen als in 2004 in Nederland, dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.
Denk je dat Faber liegt en er stiekem meer mensen zijn uitgezet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:08 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Geloof je in onze woke regime om eerlijke cijfers te presenteren?
Sssst, laat mensen zich nou lekker boos maken!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je daar bronvermeldingen met duidelijke cijfers voor? We hebben namelijk nog ongeveer net zoveel illegalen als in 2004 in Nederland, dus dat rijmt niet helemaal met elkaar.
Jij denkt dat HowardRoark niet in staat is om cijfers te vinden?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:08 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Geloof je in onze woke regime om eerlijke cijfers te presenteren?
Ja, ik voel me heerlijk erdoor. Nog heerlijker zou ik me voelen als asielzoekers verplicht ondergebracht worden in het gezin van linkse rakkers en andere 'welkom, welkom in mijn land'-zangers en zangeressen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voel je je beter als je dit soort achterlijke leugens uitbraakt?
Je kan brullen wat je wilt, maar onder mevrouw Faber worden er minder mensen uitgezet dan bij voorgaande regeringen. Dus kennelijk wil ze zelf onze cultuur verrijken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, ik voel me heerlijk erdoor. Nog heerlijker zou ik me voelen als asielzoekers verplicht ondergebracht worden in het gezin van linkse rakkers en andere 'welkom, welkom in mijn land'-zangers en zangeressen.
Wat is de leugen precies en wat is er achterlijk aan? Is links werkelijk opeens omgedraaid en voorstander van het aantal asielzoekers te beperken? Spreekt links nu wel schande van de NGO's die asielzoekers oppikken om naar Europa over te brengen?
Of snapt links nu opeens dat het echt niet nodig is onze cultuur verder te verrijken?
Vertel, wanneer is de ommekeer geweest dat links niet langer denkt 'nivelleren is een feestje!' en voorstander is van het werkelijk terug willen dringen van het aantal asielzoekers.
Is dat niet iets wat jaarlijks fluctueert?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan brullen wat je wilt, maar onder mevrouw Faber worden er minder mensen uitgezet dan bij voorgaande regeringen. Dus kennelijk wil ze zelf onze cultuur verrijken.
Waarom werkten ze dan gewoon mee met uitzettingen bij de vorige minister?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef AchJa het volgende:
Niet zo gek als een fors deel van het ambtenarenapparaat de boel moedwillig loopt te frustreren en te traineren.
Nah, als je al die vreemdelingen er uit zet of inburgert is er geen asielcrisis meer en hoef je niet meer op Geert te stemmen. Het "kwaad" moet wel blijven bestaan!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:24 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, ik voel me heerlijk erdoor. Nog heerlijker zou ik me voelen als asielzoekers verplicht ondergebracht worden in het gezin van linkse rakkers en andere 'welkom, welkom in mijn land'-zangers en zangeressen.
Wat is de leugen precies en wat is er achterlijk aan? Is links werkelijk opeens omgedraaid en voorstander van het aantal asielzoekers te beperken? Spreekt links nu wel schande van de NGO's die asielzoekers oppikken om naar Europa over te brengen?
Of snapt links nu opeens dat het echt niet nodig is onze cultuur verder te verrijken?
Vertel, wanneer is de ommekeer geweest dat links niet langer denkt 'nivelleren is een feestje!' en voorstander is van het werkelijk terug willen dringen van het aantal asielzoekers.
Ik zou het wel waarderen als er geen reden meer zou zijn om op Wilders te stemmen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nah, als je al die vreemdelingen er uit zet of inburgert is er geen asielcrisis meer en hoef je niet meer op Geert te stemmen. Het "kwaad" moet wel blijven bestaan!
Jij misschien wel, maar hij zeker niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik zou het wel waarderen als er geen reden meer zou zijn om op Wilders te stemmen.
Ik denk dat ie heel tevreden zou zijn eigenlijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar hij zeker niet.
Aanval op de rechterlijke macht openen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:40 schreef Confetti het volgende:
De plannen zijn kansloos zolang je niet de aanval opent op de activistische rechterlijke macht. Ze wanen zich als Goden daar, en zijn tot aan de tanden toe bewapend met duizenden vage verdragsbepalingen.
Hij wil alle macht. Dat is alles.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie heel tevreden zou zijn eigenlijk. Vrees alleen dat goed inburgeren nooit zal gaan gebeuren op korte termijn en dat de maatschappij echt niet een veel rooskleurigere toekomst tegemoet gaat.
Mensen als Wilders vinden altijd een nieuwe zondebok.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik zou het wel waarderen als er geen reden meer zou zijn om op Wilders te stemmen.
En andere mensen doen dat ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mensen als Wilders vinden altijd een nieuwe zondebok.
Net als de mensen die niet op m stemmen of hebben gestemd.quote:De mensen die er op stemmen ook.
Deze mag er inderdaad ook nog bijquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:52 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nog altijd fijner dan een links kabinet, dat nog net geen gratis tickets zou willen uitdelen in Afrika en andere gebieden waar veel cultuurverrijkers vandaan komen om hen te wijzen op het gratis geld en de woningen die er voor hun te krijgen zijn.
Om het te kunnen vergelijken hebben we percentages nodig ten opzichte van het totaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is me toch een toppertje die Faber!
Ach, mensen die afgelopen halfjaar daadwerkelijk zijn uitgezet hebben hun aanvraag gedaan in een periode dat het aantal verzoeken steeg. Het loopt wat dat betreft dus ook niet in de pas.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Om het te kunnen vergelijken hebben we percentages nodig ten opzichte van het totaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |