Op FOK! worden woord/naamgrappen niet altijd even gewaardeerdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wist weer eens een leuke (matige) grap voor de TT![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Voegt het nog veel toe dat info zoals de kalender, teams en speelschema nog in de OP komen te staan?
Of kijken we toch altijd op de site?
En qua NK worden het deze landen, was nog niet vastgesteld. Bijna zelfde als vorig jaar, alleen de onderlinge volgorde is gewijzigd zo te zien:
1 Belgi
2 Sloveni
3 Spanje
4 Frankrijk
5 Denemarken
6 Itali
7 Nederland
8 Australi
9 Groot-Brittanni
10 Verenigde Staten
11 Zwitserland
Toen deed Zwitserland niet mee (was wel voorgesteld) en hadden we er 9 omdat Australi al geweest is. Dan stel ik voor om Zwitserland nu wel mee te nemen om de 10 vol te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bezig met de startlijst voor de prono, deze was blijkbaar in de verkeerde tabel gekomen. Heb hem verwijderd, bedankt voor de melding.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb geen Zwitser maar kan me hier ook wel in vinden. (Waarom moest ik ook alweer allemaal van die exoten aanschaffen?)
@:Pino112 er is trouwens een foutje op deze pagina geslopen: https://fpcl.pino112.nl/startlijst.php . Andresen staat ten onrechte op de lijst voor de GP Valencia, wat natuurlijk niet kan omdat hij actief is in Australi. Bovendien staat de datum van vorig jaar erbij. Zo te zien is dit de enige renner waarbij het mis gaat, geen idee hoe het kan ook, want vorig jaar reed hij die koers ook al niet...
Maak we het eerlijker als we top 15 pakken ipv top 10?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef Pino112 het volgende:
Voegt het nog veel toe dat info zoals de kalender, teams en speelschema nog in de OP komen te staan?
Of kijken we toch altijd op de site? In mijn hoofd zijn het altijd lage scores.
En qua NK worden het deze landen, was nog niet vastgesteld. Bijna zelfde als vorig jaar, alleen de onderlinge volgorde is gewijzigd zo te zien:
1 Belgi
2 Sloveni
3 Spanje
4 Frankrijk
5 Denemarken
6 Itali
7 Nederland
8 Australi
9 Groot-Brittanni
10 Verenigde Staten
11 Zwitserland
Toen deed Zwitserland niet mee (was wel voorgesteld) en hadden we er 9 omdat Australi al geweest is. Dan stel ik voor om Zwitserland nu wel mee te nemen om de 10 vol te maken.
Zo'n eerste sprint roept altijd vragen op. Hadden we dan toch Matt Walls een kans moeten geven??quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:25 schreef wimderon het volgende:
Ben Zwift mag voor het eerst sinds de middeleeuwen weer sprinten in plaats van Watson. Bedrog.
Ik hoop het niet, die kan er toch niets van?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n eerste sprint roept altijd vragen op. Hadden we dan toch Matt Walls een kans moeten geven??
Top 50? Lekker inclusief.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maak we het eerlijker als we top 15 pakken ipv top 10?
(Eigenlijk kan dat natuurlijk niet na de bidding wars)
Die had ik vorig jaar!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de Letse kampioenschappen
Heb jij een Olympische plak?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die kan er toch niets van?
Hij is in die twee jaar daarvoor ook verslaag door Emīls Liepiņ of all places.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie nu dat Skujins vorig jaar niet eens meedeed
Wel 2x de tijdrit gewonnen, dat zijn nog steeds 80 puntenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is in die twee jaar daarvoor ook verslaag door Emīls Liepiņ of all places.
Er is altijd wel zo’n mongool die in de eerste 2 weken een ereplaats sprint om de rest van het jaar in retraite te gaan. Ik herinner me Jol Suter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n eerste sprint roept altijd vragen op. Hadden we dan toch Matt Walls een kans moeten geven??
Fair point, maar je zou verwachten dat je dat ook beter kan fietsen op een fiets met remmen.quote:
Hij is ook al eens de baan uitgefietstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fair point, maar je zou verwachten dat je dat ook beter kan fietsen op een fiets met remmen.
Dat deed onze Laurine van Riessen een stuk beter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is ook al eens de baan uitgefietst
Ja, niet leuk. Dit kan ik nooit meer goed breien in die andere koersjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, 100 punten al.
Topaankoop. Al liet ie het vorig jaar ook alleen hier zien
Tesfatsion rijdt lekker voor zichzelfquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:33 schreef Pistolero het volgende:
Klootzak Canal met een prachtige 16e en 17e plaats in de TDU tot nu toe. Erg onleuk.
Bah.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef franklop het volgende:
Ach @:slobeend
(DE LIE is gevallen op training en stelt seizoenstart uit)
Fenomeenquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Withen Philipsen levert gelijk.
Jeetje. Ik weet niet of ik hier al klaar voor ben.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Extra zuurquote:Op donderdag 23 januari 2025 07:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik word bedonderd down under.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:22 schreef Pistolero het volgende:
Gloag sprint mooi mee voor een 5e plek en Onley finisht helemaal achteraan de groep. Erg sympathiek van ze.
Dat wordt Gloag en Harper vs. Onley op Willunga Hill.
@:Faraday01
Weer een topverbeteringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Als je op de pagina met het speelschema klikt op de managers ga je nu naar de startlijst van die manager in de speelronde, ipv alle renners van de manager.
@:Aguero @:DeLuna vergeten jullie je teamnaam niet in te vullen?
Als de rest pauze houdt gun ik hem wel een tweede plaats.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Urko staat op punt @:mexicanobakker
@skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Als je op de pagina met het speelschema klikt op de managers ga je nu naar de startlijst van die manager in de speelronde, ipv alle renners van de manager.
@:Aguero @:DeLuna vergeten jullie je teamnaam niet in te vullen?
Nee was iets met hoofdletters, bedankt voor de melding, is aangepast.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?
Volgens mij onthoudt ie de sortering als je het zelf aanpast ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een topverbetering
(Ik zou het persoonlijk automatisch op datum/koers sorteren ipv op renner, maar dat is een kleinigheidje)
fairquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?
Ik zie het al, die wordt de hoogste verliezende score van de speelronde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
@:pistolero het gaat op een paar puntjes beslist worden down under dus Spanje gaat belangrijk worden.
Vierdes vandaag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Covi mag dit weekend gelijk laten zien dat ie de beste overgebleven renner was in de 4e biedronde
Fagundez levert ook meteen met een tweede plaatsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al, die wordt de hoogste verliezende score van de speelronde.
Altijd tegen mij.
Knapquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Covi mag dit weekend gelijk laten zien dat ie de beste overgebleven renner was in de 4e biedronde
Die had ik overwogen maar geskipt wegens te duur. En dan wordt ie voor een jodenfooitje opgepikt omdat allemaal mensen vergeten in te sturen voor de eerste biedronde enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Morgado voor zo’n grijpstuiver is opgepikt …
Morgen nog een koers!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Covi laat 2 jaar op rij geen pepernoot zien, tot hij tegen mij mag in de FPCL. Altijd leuk dit spelDoet die 8ste plaats van Teunissen er ook gelijk niet meer toe.
Verkeerde Uruguayaan antigenot. En wat tegenpunten met Govekar en Biermans, gelukkig had ik nog een buffertje en is er geen Aranburu vooraan te bekennen. Stand is 138-33 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Fagundez levert ook meteen met een tweede plaats
Ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stevig benadeeld door de speelschema-maker. Altijd tegen mij.
De klachtenservice is bereikbaar via klacht@pino112.nl!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stevig benadeeld door de speelschema-maker. Altijd tegen mij.
Je weet dat de startlijsten op Mallorca nu nog 15 renners per ploeg hebben h?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 2: DecoAoreste vs @:Immerdebestebob
AlUla Tour: - vs. Pidcock
Trofeo Calvia: Narvaez, Pellizzari, Dainese, Bouglas vs. Berrade, Christen, Rex
Trofeo Ses Salines: Narvaez, Pellizzari, Dainese, Bouglas vs. Berrade, Christen, Rex
Kan een mooie strijd worden
Daar kan Kokkaar niet tegenopquote:Op zondag 26 januari 2025 09:40 schreef Sabata het volgende:
Rui Oliveira iig 4e in Adelaide, Finn Mac 3e algemeen. ik schijn Paul Dubbel nog te hebben vandaag
Goed punt, zal hem van de week nog even checken als ze bijna beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat de startlijsten op Mallorca nu nog 15 renners per ploeg hebben h?
Toch nog 10 teams met een hogere scorequote:Op zondag 26 januari 2025 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Hoogste verliezende score van de ronde, jawel!
Hier mogelijk Aberasturi en Fagundez aan de start.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:03 schreef Sabata het volgende:
Lekkerrr bezig.
Volgende ronde tegen @:Faraday01: Abramsen en Burgaudeau eventueel aan de start. Hangt af wat men in Mallorca doet
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb die Christen vanmiddag op de brakke Spaanse stream zien schroeien en vrees dat mijn goede start geen vervolg gaat krijgen als die jongen ook start op Mallorca.
Tenzij hij moet knechten voor Narvaez natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met stip binnen op plek 17 op het lijstje 'meest doelpuntrijke gelijkspel'!quote:
Fabio Christen heeft zich wel goed ontwikkeld, maar Jan is toch wel een stukje beter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.
Het goede nieuws is dat die in ronde 3 wel tegen jou mag, dus dit telt voor jou alsnog!
Ik mag tegen Pithie in de zwaar overgewaardeerde Cadel race. Dat soort dingen zijn beflikkering.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 3 rondes worden allemaal pittig, dat is wel jammer.
Hoog B100 gehalte bij Bobquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag tegen Pithie in de zwaar overgewaardeerde Cadel race. Dat soort dingen zijn beflikkering.
Ah ja. Dat maakt ronde 2 wel iets speelbaarder, dan is Pidcock de gevaarlijkste klant inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.
Het goede nieuws is dat die in ronde 3 wel tegen jou mag, dus dit telt voor jou alsnog!
De TT is nog steeds actueel dusquote:Op maandag 27 januari 2025 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fabio Christen heeft zich wel goed ontwikkeld, maar Jan is toch wel een stukje beter.
Berrade lijkt ook wel oke. Rex zal wel moeten knechten.
En verder zal het van Pidcock moeten komen.
Tegen Narvaez is natuurlijk bloedlink.
Ook met correct Nederlands.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:08 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT heeft moeite met tekst in een plaatje
Nu niet meer, Narvaez van de startlijst gehaald voor Mallorcaquote:Op maandag 27 januari 2025 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De TT is nog steeds actueel dus
Alleen top 10 pakt punten in 2.1quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:56 schreef Sabata het volgende:
perkele, vittuu,Fan!!
gaan we zo beginnen meneer abrahamsen, wordt u soms expres 16e vandaag
Erg mooi. Dit mag niet meer misgaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu niet meer, Narvaez van de startlijst gehaald voor Mallorca
Pellizzari is nu mijn kopman, dat maakt het toch een stuk lastiger allemaal.
Als Hirschi wint moet ik het nog zienquote:
En gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erg mooi. Dit mag niet meer misgaan.
Anthon Charmig vrees ik voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Voisard op de afspraak
Wordt Alan Hatherley de grote vis die niet is opgepikt dit jaar?
Net niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:57 schreef franklop het volgende:
Majka levert in ieder geval niet. Nu hopen dat Hirschi, Formolo en Carthy niet top 3 rijden vandaag/morgen
Ik wil graag een motie van wantrouwen indienen tegen de maker van het speelschema.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:52 schreef Pino112 het volgende:
Costiou, Eiking en Canal tegen Woods, Carthy, Hirschi, Lopez, Formolo en Toupalik. Succes @:Pistolero
Motie verworpen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik wil graag een motie van wantrouwen indienen tegen de maker van het speelschema.
Ronde 2!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Motie verworpen.
Maar in welke speelronde wil je wel tegen mijn godenteam dan?
Die optie heb jij helemaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Motie verworpen.
Maar in welke speelronde wil je wel tegen mijn godenteam dan?
Je weet dat je geen punten krijgt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Mani89 het volgende:
De eerste punten dankzij VDB4 jawel! Warmond boven!
Oh FUCK!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat je geen punten krijgt?
Albanese zal wel voor van den Berg werken toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Tenzij Albanese uit z'n slof schiet begint het lekker met 3 nederlagen op rij
Zou kunnen, ik heb geen idee wat zijn rol is binnen EF. Wel een type parcours waar hij vorig jaar veel puntjes heeft gesprokkeld voor mijn team.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Albanese zal wel voor van den Berg werken toch?
Ik eis 3 keer top 10quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de Oceans Race gecanceld.
Ulissi kan ook nog!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Tenzij Albanese uit z'n slof schiet begint het lekker met 3 nederlagen op rij
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.quote:
Toch jammer van die 9,5 miljoen.quote:
Grote vrezen voor Fabioquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.
Blij dat Moschetti en Barbier in ieder geval al aardig meesprintenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.
De Palma bedoel je denk ik, die zit in ronde 4quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Dainese denkt dus wel een kans te maken? Voor ronde 2 boeit het niet meer maar als hij ook goed mee kan in Serra Tramuntana zou dat wel fijn zijn, zelfde soort parcours volgens mij.
13e, 14e en 15e.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Urko en Fabio Christen (en commissaris Rex) tegen Louis Barr. Dit gaat een kleine uitslag worden, maar ik durf niet te zeggen wie wint. @:rellende_rotscholier
Dit is wel gespeeld, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Jan Christen niet in de top 10 vandaag, schijnt op zijn bek gegaan te zijn. Morgen wordt nog wel spannend maar ik ben voorzichtig optimistisch na die zege van Andresen @:Dale__Cooper
Je hebt ook maar 1 man aan de start zie ik. Dan kan het hooguit nog gelijkspel worden als hij wintquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is wel gespeeld, gefeliciteerd.
Wij danken de heren voor hun werkweigering in Mallorca en noteren een gelijkspel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:52 schreef Pino112 het volgende:
Costiou, Eiking en Canal tegen Woods, Carthy, Hirschi, Lopez, Formolo en Toupalik. Succes @:Pistolero
Morgen zijn wij aan de beurt tegen elkaar!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, de hoogste score die toch verliest, we are so back
Dat klaart Andresen wel dus, en anders Vauquelin wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen zijn wij aan de beurt tegen elkaar!
Cadel Evans Road Race: Andresen vs. Herrada, Higuita
Palma: Dainese, Bouglas vs. Albanese
Marseillaise: Kielich, Tizza, Vauquelin vs. -
Moge de beste winnen
Hoop het! Ziet er op zich goed uit voor mij ja, al moeten ze het nog wel laten zien. Vauquelin komt sowieso voor het eerst in actie dus even de vraag hoe die uit de winter komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klaart Andresen wel dus, en anders Vauquelin wel.
Nice 0 uit 4.![]()
Een x- aantal renners presteerden niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:09 schreef wimderon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
@:maxi-mus
Als Finn Fisher Black niet zo'n ongelooflijke randebiel was zou het 1-2 zijn geweest.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klootzak Bagioli heeft nu al meer gedaan in dit seizoen dan in het hele vorige seizoen bij mij
denk eerder dat de ploegleider van de rasenball wielrenners er niet helemaal bij was, toch nog puntjes ondanks het rare verloopquote:Op zondag 2 februari 2025 08:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als Finn Fisher Black niet zo'n ongelooflijke randebiel was zou het 1-2 zijn geweest.
Die mag zn contract inleveren. Geen kopwerk doen terwijl het gat bijna dicht is, vervolgens in de laatste 2km demarreren met Strong en Bagioli in zn wiel en doortrekken. Dan ben je wel een amoebe hoor
Je ziet Pithie en Finn op een gegeven moment overleggen, maar sowieso is met je kopman in een groep van 12, terwijl Woods werkt voor Strong, best overzichtelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 10:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
denk eerder dat de ploegleider van de rasenball wielrenners er niet helemaal bij was, toch nog puntjes ondanks het rare verloop
Tegen het einde van vorig seizoen zag je zijn potentie weer beetje terugkomen. Was nog steeds wel een gok hoor.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef Aguero het volgende:
Ook nog Leitao, wat een dag, wat een dag!
Miquel 9e. Dat is minder goed dan Turgis en dus de winst!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
Hopen dat Pau Miquel niet in de punten finisht straks. Gelukkig deed Turgis nog zijn best in een sprintje en dat kan mij de zege geven in ronde 4
Dat was een betere geweest dan Schelling dus! Erg jammerquote:Op zondag 2 februari 2025 17:05 schreef Pistolero het volgende:
En dan wint Ferron doodleuk in Marseille, ach ach ach.
Er is ongekend geschroeid deze ronde. @:Aguero
Een onverwachte titanenstrijdquote:Op zondag 2 februari 2025 17:05 schreef Pistolero het volgende:
En dan wint Ferron doodleuk in Marseille, ach ach ach.
Er is ongekend geschroeid deze ronde. @:Aguero
Jij wel favorieten met die twee.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:42 schreef franklop het volgende:
Tegen @:steven184 in ronde 5. Titanenstrijd tussen Buitrago (ex- renner van mij) en Vlasov. Hopelijk doet Marijn ook nog duit in het zakje
Ik verlies liever met een groot verschil dan met de 50-70 van mij nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:32 schreef Pistolero het volgende:
Alweer de hoogste verliezende score. Ongekende beflikkering.
Zeer onbelangrijk onderdeel van dit spelquote:Op maandag 3 februari 2025 09:07 schreef franklop het volgende:
@:pino112 ; Kan je op deze pagina nog toevoegen wat je positie was als manager in de desbetreffende speelronde. Zodat je bijv kan terugzien hoevaak je rondewinnaar bent.
https://fpcl.pino112.nl/speelschema-manager.php
Staat gewoon bij de jaarlijkse statistiekenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:28 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Zeer onbelangrijk onderdeel van dit spel
Ik mag komende ronde tegen jou. Benieuwd wat het wordt. Bij mij nog wel veel renners die het seizoen nog moeten starten.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:28 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Zeer onbelangrijk onderdeel van dit spel
een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 3 februari 2025 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat gewoon bij de jaarlijkse statistieken
ik draai op volle toerenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag komende ronde tegen jou. Benieuwd wat het wordt. Bij mij nog wel veel renners die het seizoen nog moeten starten.
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
Welkom bij een nieuw seizoen; het klassement 'het draait om de cijfers, of het draait niet'.
Vorig jaar wist @:hhh38 dit onnozele klassement te winnen door 1 keer 38 punten te scoren. Het bleek de opmaat naar de eindzege in het eindklassement te zijn.
Dit jaar is de titelverdediger in dit klassement voortvarend begonnen. In speelronde 1 pakte hij al 38 punten en benaderde hij zijn eindscore van vorig jaar al. In ronde twee werd al wel duidelijk dat hij niet alleen is in het serieus nemen van dit klassement.
@:Faraday01 pakte 1 puntje teveel in ronde 2 (2), maar wist wel 1 puntje te pakken in de speelronde. Hij wist daarmee niet alleen @:mani89 te verslaan in die speelronde, maar kwam dus gelijk te staan met de leider @:hhh38
De stand na 4 van 62 speelrondes
1. @:hhh38 heeft 1 keer 38 punten gescoord
2. @:Faraday01 heeft 1 keer 01 punten gescoord
3. @:knijn1985 heeft 0 keer 1985 punten gescoord
4. @:mani89 heeft 0 keer 89 punten gescoord
5. @:Max23 heeft 0 keer 23 punten gescoord
6. @:pino112 heeft 0 keer 112 punten gescoord
7. @:Steven184 heeft 0 keer 184 punten gescoord
Ik heb Fagundez al bestraffend toegesproken dat hij voortaan beter op moet letten en niet voor een 14e plaats moet gaan in plaats van een nette 15e plaats in een 1.1 wedstrijd zoals (domme) Danny wel begrepen heeft!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
Welkom bij een nieuw seizoen; het klassement 'het draait om de cijfers, of het draait niet'.
Vorig jaar wist @:hhh38 dit onnozele klassement te winnen door 1 keer 38 punten te scoren. Het bleek de opmaat naar de eindzege in het eindklassement te zijn.
Dit jaar is de titelverdediger in dit klassement voortvarend begonnen. In speelronde 1 pakte hij al 38 punten en benaderde hij zijn eindscore van vorig jaar al. In ronde twee werd al wel duidelijk dat hij niet alleen is in het serieus nemen van dit klassement.
@:Faraday01 pakte 1 puntje teveel in ronde 2 (2), maar wist wel 1 puntje te pakken in derde speelronde. Hij wist daarmee niet alleen @:mani89 te verslaan in die speelronde, maar kwam dus gelijk te staan met de leider @:hhh38
Haha.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
Dit jaar is de titelverdediger in dit klassement voortvarend begonnen. In speelronde 1 pakte hij al 38 punten en benaderde hij zijn eindscore van vorig jaar. In ronde twee werd al wel duidelijk dat hij niet alleen is in het serieus nemen van dit klassement.
@:Faraday01 pakte 1 puntje teveel in ronde 2 (2), maar wist wel 1 puntje te pakken in derde speelronde. Hij wist daarmee niet alleen @:mani89 te verslaan in die speelronde, maar kwam dus gelijk te staan met de leider @:hhh38
Ik zag hem er ook net op staan ja.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen McNulty kan ik deze ronde ook gelijk wel weer doneren
Jij hebt Hindly erbij gekregen . Ik Oorluis en Lonardi mogelijkquote:
Jij hebt er nog wat bij hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen McNulty kan ik deze ronde ook gelijk wel weer doneren
rijdt echt een schijtkoers jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:20 schreef knijn1985 het volgende:
@:skysherrif Mads heeft nog geen zin
Is al bijgehaald door UAEquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Adne van Engelen alleen vooruit in Oman, hopelijk krijg ik geen spijt dat ik die op het laatst geschrapt heb.
biermans dan maarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:20 schreef knijn1985 het volgende:
@:skysherrif Mads heeft nog geen zin
Ik ben alleen Rasmus Sjberg kwijt. Dat voelt wel wat oneerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carapaz uit koers in Besseges.
Dat is toch bedrog?
En dan heb je ook nog Milan die tweede tussen de klassementsmannen wordt in een heuvelrit. Dan kan ik je vast wel feliciteren, want die 10e plek van O'Connor gaat het verschil voor mij ook niet meer maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:10 schreef Pistolero het volgende:
Pluimers levert.
De werken van Cancellara zijn ongevenaard.
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef DecoAoreste het volgende:
In Oman heb ik Bouglas tegen Hayter van @:Wimderon . Niet de gunstigste loting op papier maar Hayter schijnt nog niet in topvorm te zijn, dus met een beetje geluk houden we de scores laag en kan ik volgende week in Spanje huishouden. De startlijsten zijn nog niet compleet, maar hopelijk kan ik Wim weer nerveuz maken
Nadat Pablo er doorheen was gezakt gisteren had ik deze al afgeschreven. Klein kansje dus nogquote:Op zondag 9 februari 2025 13:54 schreef Aguero het volgende:
Met de klassementspuntjes van Castrillo in het verschiet moet Cavagna vandaag nog wel iets doen in de tijdrit. Een Nijdammetje van Leitao mag uiteraard ook. @:Sabata
Hindley, Piganzoli en Teuns pakken ook nog klassementspunten vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:16 schreef franklop het volgende:
3e plaats van Lonardi zal niet genoeg zijn tegen mijn voormalig puntenpakkee Buitrago
Ja daar was geen beginnen aanquote:Op zondag 9 februari 2025 17:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hindley, Piganzoli en Teuns pakken ook nog klassementspunten vandaag.
Die had ik serieus beter verwachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja daar was geen beginnen aan
Zeker als Vlasov er ook geen zin in heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |