Ronde 2!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Motie verworpen.
Maar in welke speelronde wil je wel tegen mijn godenteam dan?
Die optie heb jij helemaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Motie verworpen.
Maar in welke speelronde wil je wel tegen mijn godenteam dan?
Je weet dat je geen punten krijgt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Mani89 het volgende:
De eerste punten dankzij VDB4 jawel! Warmond boven!
Oh FUCK!quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat je geen punten krijgt?
Albanese zal wel voor van den Berg werken toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Tenzij Albanese uit z'n slof schiet begint het lekker met 3 nederlagen op rij
Zou kunnen, ik heb geen idee wat zijn rol is binnen EF. Wel een type parcours waar hij vorig jaar veel puntjes heeft gesprokkeld voor mijn team.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Albanese zal wel voor van den Berg werken toch?
Ik eis 3 keer top 10quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de Oceans Race gecanceld.
Ulissi kan ook nog!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Tenzij Albanese uit z'n slof schiet begint het lekker met 3 nederlagen op rij
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.quote:
Toch jammer van die 9,5 miljoen.quote:
Grote vrezen voor Fabioquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.
Blij dat Moschetti en Barbier in ieder geval al aardig meesprintenquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij klimmers vind ik dat nog niet zo'n ramp, maar sprinters die hun seizoen matig beginnen hebben meestal een kutjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |