Toch nog 10 teams met een hogere scorequote:Op zondag 26 januari 2025 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Hoogste verliezende score van de ronde, jawel!
Hier mogelijk Aberasturi en Fagundez aan de start.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:03 schreef Sabata het volgende:
Lekkerrr bezig.
Volgende ronde tegen @:Faraday01: Abramsen en Burgaudeau eventueel aan de start. Hangt af wat men in Mallorca doet
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb die Christen vanmiddag op de brakke Spaanse stream zien schroeien en vrees dat mijn goede start geen vervolg gaat krijgen als die jongen ook start op Mallorca.
Tenzij hij moet knechten voor Narvaez natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met stip binnen op plek 17 op het lijstje 'meest doelpuntrijke gelijkspel'!quote:
Fabio Christen heeft zich wel goed ontwikkeld, maar Jan is toch wel een stukje beter.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.
Het goede nieuws is dat die in ronde 3 wel tegen jou mag, dus dit telt voor jou alsnog!
Ik mag tegen Pithie in de zwaar overgewaardeerde Cadel race. Dat soort dingen zijn beflikkering.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende 3 rondes worden allemaal pittig, dat is wel jammer.
Hoog B100 gehalte bij Bobquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag tegen Pithie in de zwaar overgewaardeerde Cadel race. Dat soort dingen zijn beflikkering.
Ah ja. Dat maakt ronde 2 wel iets speelbaarder, dan is Pidcock de gevaarlijkste klant inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de andere Christen, die moet tegen mij. Altijd tegen mij derhalve.
Het goede nieuws is dat die in ronde 3 wel tegen jou mag, dus dit telt voor jou alsnog!
De TT is nog steeds actueel dusquote:Op maandag 27 januari 2025 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fabio Christen heeft zich wel goed ontwikkeld, maar Jan is toch wel een stukje beter.
Berrade lijkt ook wel oke. Rex zal wel moeten knechten.
En verder zal het van Pidcock moeten komen.
Tegen Narvaez is natuurlijk bloedlink.
Ook met correct Nederlands.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:08 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT heeft moeite met tekst in een plaatje
Nu niet meer, Narvaez van de startlijst gehaald voor Mallorcaquote:Op maandag 27 januari 2025 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De TT is nog steeds actueel dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |