Ik ben alleen Rasmus Søjberg kwijt. Dat voelt wel wat oneerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carapaz uit koers in Besseges.
Dat is toch bedrog?
En dan heb je ook nog Milan die tweede tussen de klassementsmannen wordt in een heuvelrit. Dan kan ik je vast wel feliciteren, want die 10e plek van O'Connor gaat het verschil voor mij ook niet meer maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:10 schreef Pistolero het volgende:
Pluimers levert.
De werken van Cancellara zijn ongeëvenaard.
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef DecoAoreste het volgende:
In Oman heb ik Bouglas tegen Hayter van @:Wimderon . Niet de gunstigste loting op papier maar Hayter schijnt nog niet in topvorm te zijn, dus met een beetje geluk houden we de scores laag en kan ik volgende week in Spanje huishouden. De startlijsten zijn nog niet compleet, maar hopelijk kan ik Wim weer nerveuz maken
Nadat Pablo er doorheen was gezakt gisteren had ik deze al afgeschreven. Klein kansje dus nogquote:Op zondag 9 februari 2025 13:54 schreef Aguero het volgende:
Met de klassementspuntjes van Castrillo in het verschiet moet Cavagna vandaag nog wel iets doen in de tijdrit. Een Nijdammetje van Leitao mag uiteraard ook. @:Sabata
Hindley, Piganzoli en Teuns pakken ook nog klassementspunten vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:16 schreef franklop het volgende:
3e plaats van Lonardi zal niet genoeg zijn tegen mijn voormalig puntenpakkee Buitrago
Ja daar was geen beginnen aanquote:Op zondag 9 februari 2025 17:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hindley, Piganzoli en Teuns pakken ook nog klassementspunten vandaag.
Die had ik serieus beter verwachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja daar was geen beginnen aan
Zeker als Vlasov er ook geen zin in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |