Ik word bedonderd down under.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:22 schreef Pistolero het volgende:
Gloag sprint mooi mee voor een 5e plek en Onley finisht helemaal achteraan de groep. Erg sympathiek van ze.
Dat wordt Gloag en Harper vs. Onley op Willunga Hill.
@:Faraday01
Weer een topverbeteringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Als je op de pagina met het speelschema klikt op de managers ga je nu naar de startlijst van die manager in de speelronde, ipv alle renners van de manager.
@:Aguero @:DeLuna vergeten jullie je teamnaam niet in te vullen?
Als de rest pauze houdt gun ik hem wel een tweede plaats.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Urko staat op punt @:mexicanobakker
@skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Als je op de pagina met het speelschema klikt op de managers ga je nu naar de startlijst van die manager in de speelronde, ipv alle renners van de manager.
@:Aguero @:DeLuna vergeten jullie je teamnaam niet in te vullen?
Nee was iets met hoofdletters, bedankt voor de melding, is aangepast.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?
Volgens mij onthoudt ie de sortering als je het zelf aanpast ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een topverbetering
(Ik zou het persoonlijk automatisch op datum/koers sorteren ipv op renner, maar dat is een kleinigheidje)
fairquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:skysherrif heeft ten onrechte nog geen punten voor Dehairs. Misschien zijn er meer?
Ik zie het al, die wordt de hoogste verliezende score van de speelronde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
@:pistolero het gaat op een paar puntjes beslist worden down under dus Spanje gaat belangrijk worden.
Vierdes vandaag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Covi mag dit weekend gelijk laten zien dat ie de beste overgebleven renner was in de 4e biedronde
Fagundez levert ook meteen met een tweede plaatsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al, die wordt de hoogste verliezende score van de speelronde.
Altijd tegen mij.
Knapquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Covi mag dit weekend gelijk laten zien dat ie de beste overgebleven renner was in de 4e biedronde
Die had ik overwogen maar geskipt wegens te duur. En dan wordt ie voor een jodenfooitje opgepikt omdat allemaal mensen vergeten in te sturen voor de eerste biedronde enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Morgado voor zo’n grijpstuiver is opgepikt …
Morgen nog een koers!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Covi laat 2 jaar op rij geen pepernoot zien, tot hij tegen mij mag in de FPCL. Altijd leuk dit spelDoet die 8ste plaats van Teunissen er ook gelijk niet meer toe.
Verkeerde Uruguayaan antigenot. En wat tegenpunten met Govekar en Biermans, gelukkig had ik nog een buffertje en is er geen Aranburu vooraan te bekennen. Stand is 138-33 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Fagundez levert ook meteen met een tweede plaats
Ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stevig benadeeld door de speelschema-maker. Altijd tegen mij.
De klachtenservice is bereikbaar via klacht@pino112.nl!quote:Op zondag 26 januari 2025 08:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stevig benadeeld door de speelschema-maker. Altijd tegen mij.
Je weet dat de startlijsten op Mallorca nu nog 15 renners per ploeg hebben hè?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 2: DecoAoreste vs @:Immerdebestebob
AlUla Tour: - vs. Pidcock
Trofeo Calvia: Narvaez, Pellizzari, Dainese, Bouglas vs. Berrade, Christen, Rex
Trofeo Ses Salines: Narvaez, Pellizzari, Dainese, Bouglas vs. Berrade, Christen, Rex
Kan een mooie strijd worden
Daar kan Kokkaar niet tegenopquote:Op zondag 26 januari 2025 09:40 schreef Sabata het volgende:
Rui Oliveira iig 4e in Adelaide, Finn Mac 3e algemeen. ik schijn Paul Dubbel nog te hebben vandaag
Goed punt, zal hem van de week nog even checken als ze bijna beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat de startlijsten op Mallorca nu nog 15 renners per ploeg hebben hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |