er kunnen ook stapelbedden komenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:56 schreef engine het volgende:
Jordy heeft uitgerekend dat er maar 10 bedden in de slaapkamer passen.
quote:
Die wou niet. Elza was het wezen vragen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Leeft Axel nog? Wat eet die arme eigenlijk, diezelfde zooi als de rest?
Deze morgen mandarijntje, nu zijn ze hem de soep vergeten te bezorgen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef Kinga het volgende:
Leeft Axel nog? Wat eet die arme eigenlijk, diezelfde zooi als de rest?
Ja vermoed ik idd.. Ze zijn bang van hem vanwege de gamechangersquote:Op maandag 20 januari 2025 21:08 schreef Hznootje het volgende:
Over wie hebben Jordy en Niels het? Wicky?
Is ook een leuk mens vind ikquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
Niels gaat Sharice er zeker niet opzetten. Zij blijft zichzelf.
Remi was een rol, dus dat is logischquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef engine het volgende:
Remi is zo veranderd nu hij Wicky is volgens Jordy en Niels.
Ja, maar dat vraag ik me af.....je kan toch gewoon jezelf zijn alleen met andere naam. En goed onthouden wat je kan zeggen. Ze hebben hiervoor nog nooit van Remi gehoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Remi was een rol, dus dat is logisch
Niels "Ik hoef die persoon niet meer in mijn leven dan hierna"quote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jezus, nog steeds over die wraak gamechanger
Ze hadden over als hij eruit is die wraak ding wat hij heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof niet dat Wicky op Jordy of Niels gaat toch..volgens mij ging hij ook op Lennie en Keanu en Jeff?
Jeff lijkt me wat moeilijk als je zo bevriend bent met Jolien....denk dat hij minder contact heeft met Jordy of Niels.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof niet dat Wicky op Jordy of Niels gaat toch..volgens mij ging hij ook op Lennie en Keanu en Jeff?
Ik vind dat Wraak ding briljant!quote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef Mjelleke het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Niels en Jordy hier wel gelijk in geef. Een wraak token na afloop van het spel uitdelen is niet sjiek. Als je de deur uit loopt is het klaar. Ik vind ook dat Wicky is veranderd.
Oke, nou dat snap ik ook wel.......Je moet er toch uit en waarom dan je zo laten kennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hadden over als hij eruit is die wraak ding wat hij heeft
Is het ook.quote:
Dat is toch de aller aller beste die je kan hebbenquote:
Dan hoef je niet weg natuurlijk.. dat is juist het briljante van die pinquote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, nou dat snap ik ook wel.......Je moet er toch uit en waarom dan je zo laten kennen.
Is maar 1 stem dan erbijquote:Op maandag 20 januari 2025 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook.
Het is niet alleen een trap na voor als je eruit bent, maar het is ook een 'beveiliging' voor als je er nog in zit. Misschien dat mensen je er minder snel op willen zetten uit angst zelf genomineerd te zijn een week later.
Gewoon onderdeel van het spel dus
Dat heeft ze al van week één gezegd en dat zal ze ook tot aan het einde blijven doen.quote:
Je kan hem alleen geven als je naar huis gestemd bent en niet meer deelneemt aan bbquote:Op maandag 20 januari 2025 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoef je niet weg natuurlijk.. dat is juist het briljante van die pin
Ook op elsa die.wil ze ook kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 21:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze al van week één gezegd en dat zal ze ook tot aan het einde blijven doen.
Wel die kon nog kiezen uit 6 stuks en heeft er 2 gekochtquote:Op maandag 20 januari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
Niels en Jordy zitten zo te meuten over die gamechangers.. De meesten die in die kluis kwamen hadden weinig keus wat te kopen en hebben gewoon gekocht wat ze konden kopen.
Het is niet dat Lennie echt een keuze had wat te kopen vermoed ik
Ja maar ze had niet het geld voor de andere opties. Haar budget was beperkt dus ze kon ook alleen maar die 2 kopenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel die kon nog kiezen uit 6 stuks en heeft er 2 gekocht
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weet niet wie Mia Khalifa is
Dus ze vraagt het aan Jeffrey
Die zegt ze maakt promotie voor een brillen weekend net als jij![]()
![]()
Welke is dan enkel wraak....je wordt eruit gespeeld en mag op laatste moment voordat je gaat dan nog zeggen wie alvast genomineerd is en op de bank zit voor de volgende keerquote:Op maandag 20 januari 2025 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoef je niet weg natuurlijk.. dat is juist het briljante van die pin
Klopt dat is de wraakquote:Op maandag 20 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke is dan enkel wraak....je wordt eruit gespeeld en mag op laatste moment voordat je gaat dan nog zeggen wie alvast genomineerd is en op de bank zit voor de volgende keer
Of heb ik het verkeerd begrepen.
De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)quote:Op maandag 20 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke is dan enkel wraak....je wordt eruit gespeeld en mag op laatste moment voordat je gaat dan nog zeggen wie alvast genomineerd is en op de bank zit voor de volgende keer
Dan heb ik die verkeerd begrepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen geven als je naar huis gestemd bent en niet meer deelneemt aan bb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dan verkeerd begrepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik heb al 20 dagen niet aan me pielemouse gezeten zegt niels nou maak er maar wel 25 dagen van
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef engine het volgende:
Niels trekt meestal af als hij 's morgens niet uit bed kan.
Dat mans is echt niet goed hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Elsa is verpleegster in Nederland een beetje beledigend
Gewoon eerlijk toch.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef marky het volgende:
Ik moet toch lachen om die Jordy. De verteld echt alles moet toch ook weten dat hij hierna weer naar werk moet.
Ik denk als je Jordy op maandagochtend op het werk hierna vraagt dat hij ook antwoordquote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef marky het volgende:
Ik moet toch lachen om die Jordy. Die verteld echt alles moet toch ook weten dat hij hierna weer naar werk moet.
Daar zal Wicky echt wakker van liggenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "Ik dacht een tripje naar Suriname, maar dat gaan we niet doen meer he..."
Niet meer naar Wicky dus
Ja geen schaamtequote:Op maandag 20 januari 2025 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk als je Jordy op maandagochtend op het werk hierna vraagt dat hij ook antwoord
Jordy zei E dus ik denk Elsa.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels vraagt aan Jordy als je moet gokken, wie gaat er winnen.
Jordy zegt Niels
Niels denkt een underdog
Het is ook verpleegkundigequote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Elsa is verpleegster in Nederland een beetje beledigend
Ik vind het nog vermakelijk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels en Jordy
Zijn net Geer en Goor zo
Lacht er in ieder geval nog iemand......quote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
...Maar voor de rest lacht Jordy niet om zijn eigen grappen natuurlijk...
Jemig, kan alles bij Jordy bedenken maar geen fifty shades of grey.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Haha jordy heeft wel eens mee willen doen aan een maand onthouding, het heeft maar 36 uur geduurd. Niels zegt in België noemen ze het heft in eigen hand nemen
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, kan alles bij Jordy bedenken maar geen fifty shades of grey.
Nou wij lachen ook hartelijk om hunquote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lacht er in ieder geval nog iemand......
Hij vertelde van de week dat hij een lade vol seksspeeltjes heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, kan alles bij Jordy bedenken maar geen fifty shades of grey.
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat hij een lade vol seksspeeltjes heeft.
Hij zal het nodig hebben, echte sex zal hij niet krijgen....quote:Op maandag 20 januari 2025 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nogquote:Op maandag 20 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zal het nodig hebben, echte sex zal hij niet krijgen....
Ik vind het wel een type die iemand laat komen voor dat soort diensten.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij woont op zichzelf al sinds 2020.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis alleen te hopen dat zijn moeder niet zijn slaapkamer hoeft schoon te maken.....
Hij woont op zichzelf dus dat zou heel sneu zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis alleen te hopen dat zijn moeder niet zijn slaapkamer hoeft schoon te maken.....
Dat vertel je in een huis vol cameras. Wetende dat je fam kijkt?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakt zich daar geen zorgen over. Ik vind dat eigenlijk wel mooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat vertel je in een huis vol cameras. Wetende dat je fam kijkt?
Weet jij veel wat ie voor z'n verjaardag vraagt.. misschien allemaal kado gekregenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat meen je niet ik dacht dat hij nog thuis woondequote:Op maandag 20 januari 2025 21:49 schreef marky het volgende:
[..]
Hij woont op zichzelf al sinds 2020.
Dat is toch niet om je voor te schamen. Hoeveel mensen hebben er wel geen speeltjes in huis.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren een koopwoningquote:Op maandag 20 januari 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat meen je niet ik dacht dat hij nog thuis woonde
is toch geen taboe om seksspeeltjes te hebben?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou is het een ander verhaal, dacht dat hij nog thuis woonde en zag voor me hoe zijn moeder zijn kamertje deed en daar zo'n pop lag en dat ze nog zijn bed afhaalde.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren een koopwoning
Hahahaha😂😂😂quote:Op maandag 20 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar om het nu op tv te zeggen, lolquote:Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch niet om je voor te schamen. Hoeveel mensen hebben er wel geen speeltjes in huis.
Ja ik vind ze erg stil. Normaal hebben ze elkaar veel te vertellen als ze alleen zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie helemaal geconcentreerd aan het afdrogen
Dat weet niemandquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat weet niemandnieuw bewoners komen er nu inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Die vrouwen uit die promo al helemaal niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jolien helemaal niet de aura en allure hebben van iemand die een missverkiezing heeft gewonnen. Ja ze heeft geen makeup maar mannen moeten ook mooi zijn zonder enig hulpmiddel
Toch denk ik dat het een voordeel voor haar is. Big brother is ook een soort missverkiezing.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jolien helemaal niet de aura en allure hebben van iemand die een missverkiezing heeft gewonnen. Ja ze heeft geen makeup maar mannen moeten ook mooi zijn zonder enig hulpmiddel
Maar de mannen op de catwalk hebben ook lagen make up op..quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Vanmiddag vertelde hij dat het kwam, doordat hij iemand op het terras een frikandel had zien eten met meer mayo dan frikandel. Sindsdien heeft hij een fobiequote:Op maandag 20 januari 2025 22:38 schreef engine het volgende:
Keanu heeft een mayonaisefobie. Hij zou het nog niet met een teen aanraken.
Ze zijn ook met zoveel. Ik heb hier weleens een stuk of 5 vrienden van mijn zoon in huis en dan erger ik me kapot aan het constant eten maken en eten. Grote jongens van 18quote:Op maandag 20 januari 2025 22:37 schreef engine het volgende:
Het is nu al zo dat er bijna de hele dag wel iemand iets aan het koken is.
en er ging niet weinig in ook 2 scheppen bij Milena en 1 Schep bij Lenniequote:Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle suikerkorrels waren geteld...
Morgenochtend vast drama als Niels slob gaat maken
Dat is dan wel weer grappig!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle suikerkorrels waren geteld...
Morgenochtend vast drama als Niels slob gaat maken
Elsa; Remi of Lennie ?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef ledn81 het volgende:
Sharice over iemand die vind dat Milena een sterke speler is..
Die ging Milena nomineren.. ook omdat er 2 vrouwen zijn die het meeste krijgen daar (oa de kledingtokens)
Nu stoer dan en straks weer, huilie huiliequote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gaat niet over zich heen laten lopen![]()
10x
Ik ben zo klaar met dat kleine zeurkousje
Hij is heel gevoelig en voelt zich altijd tekort gedaan. 😞quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nu stoer dan en straks weer, huilie huilie
😆quote:Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Misschien een proef waarin het kapsel van Keanu wordt verpest en hij zijn inhammen even niet meer kan verbergen. Die gaat bleitend zijn 24 uur aanvragen.
dat was hij de eerste weken ook, was ook in de tv -uitzendingquote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Sharice vind Jeffrey totaal anders dan in de tv uitzending
Jeffrey was mijn favoriet eerste weekquote:Op maandag 20 januari 2025 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was hij de eerste weken ook, was ook in de tv -uitzending
gewoon een poppetje in BB , niks geen tijd aan besteden, zonde van je tijdquote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Snensie het volgende:
Ik heb zoveel te zeggen over Jeff maar ik zie hem als een puber, een kind. Dus nja, hij heeft veel te leren en daar heeft hij hopelijk alle tijd voor.
Maar wellicht niet in het BB huis
En zo ist 😁quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
gewoon een poppetje in BB , niks geen tijd aan besteden, zonde van je tijd
Mattheus stoeit ook graag met Milena terwijl zijn vriendin thuis kijkt. Zal nog in de Love Island sfeer zittenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nu door Matthias , grijp eens in BB
Ze deed wat ontwijkend met vragen over jongens. En ik vind dat ze Milena opzoekt en ook lichamelijk bezig is.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Snensie het volgende:
Allebij?
Shanice een pot. Nooit achter haar gezocht! 😜
Stiekem?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Mattheus vind Milena wel stiekem leuk 😂😂
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Snensie het volgende:
Ik heb zoveel te zeggen over Jeff maar ik zie hem als een puber, een kind. Dus nja, hij heeft veel te leren en daar heeft hij hopelijk alle tijd voor.
Maar wellicht niet in het BB huis
Wie jeff?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.
Laat zich ook teveel voor het karretje spannen waardoor hij denkt dat hij beter uitkomt wat niet het geval is.....
misschien dat geen vent haar wil, dat ze het maar eens bij de vrouwen probeert,quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Snensie het volgende:
Allebij?
Shanice een pot. Nooit achter haar gezocht! 😜
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Hij doet zijn best, best een schattig menneke! Maar hij snapt er nog niks van, stoer, beetje dominant, liefde zoekend….. missing mama, ja gos. Nog wel een weg te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.
Laat zich ook teveel voor het karretje spannen waardoor hij denkt dat hij beter uitkomt wat niet het geval is.....
Niets schattigs aan hem; heb nog geen redeeming factors gezienquote:Op maandag 20 januari 2025 23:32 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hij doet zijn best, best een schattig menneke! Maar hij snapt er nog niks van, stoer, beetje dominant, liefde zoekend….. missing mama, ja gos. Nog wel een weg te gaan.
Toch wel weer dingen gezegd mja
Stream 2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:16 schreef mario390 het volgende:
op de belgse stream kann ik de szene niet kijken de was niet
Hij denkt ook hoeft ik vandaag weer lekker niks te doen lekker de heledag op bed blijven liggen🙄quote:
Alsof het zo leuk is hele dag alleen in z'n hok te liggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hij denkt ook hoeft ik vandaag weer lekker niks te doen lekker de heledag op bed blijven liggen🙄
Was hetzelfde aan typen hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen heeft schijt aan de febo.
[ afbeelding ]
Jeffrey smoest, fluisterd en praat zonder zender waar en wanneer hij wilquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Jeffrey heeft echt schijt aan bb he al 2 keer controleer je microfoon
mag wel keer sanctie krijgen ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey smoest, fluisterd en praat zonder zender waar en wanneer hij wil
Mocht het wat worden tussen die 2, heeft zij straks niets meer vertellen, en moet ze luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey smoest, fluisterd en praat zonder zender waar en wanneer hij wil
De febo kan het wel horen, en die zijn daar voornamelijk bezig om tv-afleveringen te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag wel keer sanctie krijgen ofzo
Goedenmorgen allemaal![]()
Fluisteren zonder microfoon kunnen ze ook niet horen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
De febo kan het wel horen, en die zijn daar voornamelijk bezig om tv-afleveringen te maken.
Ooit werd er wel wat van gezegd, maar nu niet meer.
Die is altijd in de buurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fluisteren zonder microfoon kunnen ze ook niet horen.
Zou ook wel een keer moeten.quote:
Ik zie nog niemand zich echt zorgen maken dus de vraag of die al ingezet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook wel een keer moeten.
Maar dan nog, ze hebben bijna allemaal iets gekocht waarmee ze het kunnen veranderen.
Als je weet dat je niet bent genomineerd, zet je het niet in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie nog niemand zich echt zorgen maken dus de vraag of die al ingezet worden.
Heeft hij een secret mission dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Axel.moet naar dbk, zegt niels oh zijn secret mission is voorbij haha
Goh.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef engine het volgende:
Elsa neemt alle taakjes op zich. Jolien wou gaan afwassen maar hoeft niet, elsa doet het wel.
Is dat echt een secret mission, zo ja wat een rare.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dagenlang doen alsof je ziek bent?
Denk het niet, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat echt een secret mission, zo ja wat een rare.
Nog niks over in de aflevering gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat echt een secret mission, zo ja wat een rare.
Strategisch is het een mooi ding.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zou ook de wraak kopen. Niels zegt dat hij dat nooit zou doen is natrappen als je eruit ben. Elsa vind het een mooi ding.
Is maar 1 stem dus hoeft helemaal geen invloed te hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Strategisch is het een mooi ding.
Durven ze nog iemand te nomineren die dat ding in bezit heeft?
En wat voor ergs kan je iemand aan doen als je samen in BB zit?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa zegt als iemand mij persoonlijk iets zou hebben aangedaan dan zou ik hem wel teruggeven.
Zei hij gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt dat al iemand genomineerd is door zoete wraak dat die persoon de nominatie overleeft, wie het ook is.
Maar je kunt wel de dupe zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is maar 1 stem dus hoeft helemaal geen invloed te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |