dat was hij de eerste weken ook, was ook in de tv -uitzendingquote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Sharice vind Jeffrey totaal anders dan in de tv uitzending
Jeffrey was mijn favoriet eerste weekquote:Op maandag 20 januari 2025 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat was hij de eerste weken ook, was ook in de tv -uitzending
gewoon een poppetje in BB , niks geen tijd aan besteden, zonde van je tijdquote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Snensie het volgende:
Ik heb zoveel te zeggen over Jeff maar ik zie hem als een puber, een kind. Dus nja, hij heeft veel te leren en daar heeft hij hopelijk alle tijd voor.
Maar wellicht niet in het BB huis
En zo ist 😁quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
gewoon een poppetje in BB , niks geen tijd aan besteden, zonde van je tijd
Mattheus stoeit ook graag met Milena terwijl zijn vriendin thuis kijkt. Zal nog in de Love Island sfeer zittenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nu door Matthias , grijp eens in BB
Ze deed wat ontwijkend met vragen over jongens. En ik vind dat ze Milena opzoekt en ook lichamelijk bezig is.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Snensie het volgende:
Allebij?
Shanice een pot. Nooit achter haar gezocht! 😜
Stiekem?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Mattheus vind Milena wel stiekem leuk 😂😂
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Snensie het volgende:
Ik heb zoveel te zeggen over Jeff maar ik zie hem als een puber, een kind. Dus nja, hij heeft veel te leren en daar heeft hij hopelijk alle tijd voor.
Maar wellicht niet in het BB huis
Wie jeff?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.
Laat zich ook teveel voor het karretje spannen waardoor hij denkt dat hij beter uitkomt wat niet het geval is.....
misschien dat geen vent haar wil, dat ze het maar eens bij de vrouwen probeert,quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Snensie het volgende:
Allebij?
Shanice een pot. Nooit achter haar gezocht! 😜
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Hij doet zijn best, best een schattig menneke! Maar hij snapt er nog niks van, stoer, beetje dominant, liefde zoekend….. missing mama, ja gos. Nog wel een weg te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een bepaalde zwak voor hem.....of zelfs een beetje medelijden.
Laat zich ook teveel voor het karretje spannen waardoor hij denkt dat hij beter uitkomt wat niet het geval is.....
Niets schattigs aan hem; heb nog geen redeeming factors gezienquote:Op maandag 20 januari 2025 23:32 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hij doet zijn best, best een schattig menneke! Maar hij snapt er nog niks van, stoer, beetje dominant, liefde zoekend….. missing mama, ja gos. Nog wel een weg te gaan.
Toch wel weer dingen gezegd mja
Stream 2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:16 schreef mario390 het volgende:
op de belgse stream kann ik de szene niet kijken de was niet
Hij denkt ook hoeft ik vandaag weer lekker niks te doen lekker de heledag op bed blijven liggen🙄quote:
Alsof het zo leuk is hele dag alleen in z'n hok te liggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hij denkt ook hoeft ik vandaag weer lekker niks te doen lekker de heledag op bed blijven liggen🙄
Was hetzelfde aan typen hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen heeft schijt aan de febo.
[ afbeelding ]
Jeffrey smoest, fluisterd en praat zonder zender waar en wanneer hij wilquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Jeffrey heeft echt schijt aan bb he al 2 keer controleer je microfoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |