Ja vermoed ik idd.. Ze zijn bang van hem vanwege de gamechangersquote:Op maandag 20 januari 2025 21:08 schreef Hznootje het volgende:
Over wie hebben Jordy en Niels het? Wicky?
Is ook een leuk mens vind ikquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
Niels gaat Sharice er zeker niet opzetten. Zij blijft zichzelf.
Remi was een rol, dus dat is logischquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef engine het volgende:
Remi is zo veranderd nu hij Wicky is volgens Jordy en Niels.
Ja, maar dat vraag ik me af.....je kan toch gewoon jezelf zijn alleen met andere naam. En goed onthouden wat je kan zeggen. Ze hebben hiervoor nog nooit van Remi gehoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Remi was een rol, dus dat is logisch
Niels "Ik hoef die persoon niet meer in mijn leven dan hierna"quote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jezus, nog steeds over die wraak gamechanger
Ze hadden over als hij eruit is die wraak ding wat hij heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof niet dat Wicky op Jordy of Niels gaat toch..volgens mij ging hij ook op Lennie en Keanu en Jeff?
Jeff lijkt me wat moeilijk als je zo bevriend bent met Jolien....denk dat hij minder contact heeft met Jordy of Niels.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof niet dat Wicky op Jordy of Niels gaat toch..volgens mij ging hij ook op Lennie en Keanu en Jeff?
Ik vind dat Wraak ding briljant!quote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef Mjelleke het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Niels en Jordy hier wel gelijk in geef. Een wraak token na afloop van het spel uitdelen is niet sjiek. Als je de deur uit loopt is het klaar. Ik vind ook dat Wicky is veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |