Dan heb ik die verkeerd begrepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen geven als je naar huis gestemd bent en niet meer deelneemt aan bb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dan verkeerd begrepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke is dan enkel wraak....je wordt eruit gespeeld en mag op laatste moment voordat je gaat dan nog zeggen wie alvast genomineerd is en op de bank zit voor de volgende keer
Of heb ik het verkeerd begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik heb al 20 dagen niet aan me pielemouse gezeten zegt niels nou maak er maar wel 25 dagen van
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef engine het volgende:
Niels trekt meestal af als hij 's morgens niet uit bed kan.
Dat mans is echt niet goed hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Elsa is verpleegster in Nederland een beetje beledigend
Gewoon eerlijk toch.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef marky het volgende:
Ik moet toch lachen om die Jordy. De verteld echt alles moet toch ook weten dat hij hierna weer naar werk moet.
Ik denk als je Jordy op maandagochtend op het werk hierna vraagt dat hij ook antwoordquote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef marky het volgende:
Ik moet toch lachen om die Jordy. Die verteld echt alles moet toch ook weten dat hij hierna weer naar werk moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |