Wilde het net posten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakstenen op het Friese volkslied.
ik gebruik geen medicijnenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in jouw geval de juiste cocktail aan medicijnen.
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hierom kunnen we beter Friesland aan de zee geven.
SCH al gepot ?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Ik lach gister plat om de passage over Frits in het boekje van Huug. Even ter info. @Calandquote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Goh, waarom zou dat zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.quote:
Omdat er mensen kijken die graag Friese programma's willen kijken, die elders niet worden uitgezonden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.
Stukje autismequote:Op zondag 19 januari 2025 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User GGMM heeft weer praatjes voor tien. Toen Ajax vorig jaar stijf onderaan stond was hij opeens niet meer zo actief hier.
Schriftje hangt in de FOK kantine. @:GGMM
99 % bij de regionale omroepen wordt niet landelijk uitgezonden. Daar praten ze normaal Nederlands en soms om het eigene te waarderen in dialect. Dat is bij die Noordelingen niet het geval. Zelfde met dat mooie tevens walgelijke volkslied. Ze moeten zich gewoon losmaken van Nederland. Zoals de Noren deden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er mensen kijken die graag Friese programma's willen kijken, die elders niet worden uitgezonden.
Heb je het wormvormig aanhangsel ook weer. Je lijkt Limburg wel. Hangt er ook maar een beetje verloren bij.quote:
Ik zal doorgeven dat ze ermee moeten stoppen omdat een alcoholist uit de andere kant van het land graag mee willen kijken met Hea.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
99 % bij de regionale omroepen wordt niet landelijk uitgezonden. Daar praten ze normaal Nederlands en soms om het eigene te waarderen in dialect. Dat is bij die Noordelingen niet het geval. Zelfde met dat mooie tevens walgelijke volkslied. Ze moeten zich gewoon losmaken van Nederland. Zoals de Noren deden.
Ik mis toch de sfeer in dit topic dus ik dacht ik trap even afquote:Op zondag 19 januari 2025 14:37 schreef GGMM het volgende:
Je merkt dat Roland net 2 uur stil moest zijn in de kerk
Stukje terreur op de rechterflank.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ali en Alireza op de rechterkant.
Leuk duo.
Moddervetquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen eet ik 4 croissantjes met jonge kaas
Dikke speklapquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Is jouw familie al vrijgelaten door Hamas?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje terreur op de rechterflank.
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven dat ze ermee moeten stoppen omdat een alcoholist uit de andere kant van het land graag mee willen kijken met Hea.
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Oh was je weer eens weg? Heintje Davids genot.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.
Ik zie slome rommel.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 heeft natuurlijk een grot peptalk gehad van die italiaanse mafia trainer
WE KUNNEN OP 1 PUNT KOMEN
WE GAAN ERVOOR
Wie gun jij een retraite met @tong80 ?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Een retraite is een afzondering voor spiritueel zelfonderzoek en geestelijke oefening. Een daarvoor geschikte omgeving kan een klooster of een speciaal daarvoor opgericht retraitecentrum zijn. Een retraite biedt vaak de gelegenheid om in een groep met de hulp van een begeleider gedurende een aantal dagen intensief te mediteren.
Viel wel mee. Ze was niet thuis dus een goedkopere opgezocht. Ik moet zeggen, het viel me alles mee. Had ik niet verwacht van je moeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh was je weer eens weg? Heintje Davids genot.
Het is nog lelijker dan het shirt van Oranje in 88.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:46 schreef raptorix het volgende:
Ben ik de enige die de shirt van Ajax storend vind op TV? Ik vind het afleidend, het zou gewoon 1/2 kleuren moeten zijn.
Ik doe m'n best. M'n geheugen is niet meer je van het na al het gezuip.quote:
Cedric ? Was gisteren nog op tv. De dooiste der dooie analisten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie gun jij een retraite met @:tong80 ?
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch fukking geen pingel
waarom er bij feyenoord nooit gekeken wordt en elke wedstrijd van 020 moet die rotzooi uit zeist een pingel versieren voor 020
WOESt ben ik
Zoek Godquote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. M'n geheugen is niet meer je van het na al het gezuip.
Niet voor de uitclub hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], in de kuip was dit een pingel geweest
Dat lijkt mij evidentquote:
Je vader moet afgekeurd worden omdat die op je moeder is gesprongenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
deze moet afgekeurd worden omdat hij springt op de tegenstander
Hoe zou het met pablo en vem2012 zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
0-1
Zipportal kan wat Feyenoorders in z'n schriftje schrijven
Ben je hondje niet.quote:
KOEKOEKOEKOEKquote:Op zondag 19 januari 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je vader moet afgekeurd worden omdat die op je moeder is gesprongen
Meer doelpunten gemaakt dit seizoen dan de vaste spits.quote:
De keeperstrainer doet dat vaak.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie bedenkt de defensieve standaardsituaties bij sc Heerenveen? Sutalo - Kohlert, geweldig.
Gezien de fascinatie met alles dat met Ajax te maken heeft, zal Radio Rijnmond vast wel live verslag doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt al klaar omdat 020 1 punt komt psv....
020 kanaal
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we nietquote:
Zal wel een theorie van Hoek zijn waarbij je je de langste tegenover kleinste zet zodat je die sowieso wint dan hou je maar aantal mogelijkheden over bij de tegenstander.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie bedenkt de defensieve standaardsituaties bij sc Heerenveen? Sutalo - Kohlert, geweldig.
Utrecht is ook niet stabiel en Feyenoord zie ik echt geen 9 punten goed maken. Ajax wint die kutpotjes allemaal wel. En Feyenoord krijgen we de volgende keer thuis.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we niet
Maar we staan er een stuk beter voor dan verwachtOh wat ga ik een hoop pret hebben als we 2e eindigen zeg (door kansloos uitspraken van @:caland @:fetx en @:gurneyisbestoke op te zoeken uiteraard)
Zal die klaas na vanmiddag nog leven? Zoveel woede is ongezondquote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien de fascinatie met alles dat met Ajax te maken heeft, zal Radio Rijnmond vast wel live verslag doen.
Van persie is dan ook een slechte trainerquote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef raptorix het volgende:
Sutalo is 1,90.
Laat je bij een standaard corner Kohler man op man dekken die 1.69 is, dan doe je als trainer je huiswerk gewoon niet.
Mensen met beperkte intelligentie hebben doorgaans een hoge geluksscore. Zie ook downies bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zal die klaas na vanmiddag nog leven? Zoveel woede is ongezond
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zou het met pablo en vem2012 zijn?
Jammer dat Moro niet gelukt is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vervanger voor Bertrand Traore zou ik geen gek idee vinden... Wat speelt ie droevig weer.
Dat was de topprioriteit maar ik mag hopen dat er intern wel een langer lijstje is. Haal desnoods Pauwels van Cambuur dat is beter dan weer uitkomen bij Banel of Akpom.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijstje is wel lekker kort als Moro als enige erop stond
goed mogelijk. Terwijl dat echt nergens voor nodig zou zijn gezien het speelbeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voorzie na een uur spelen straks kansloze wissels (denk Berghius en Branco) en vervolgens minimaal 1-1.
Bij Branco moet ik vaak aan Ford Bronco denken, daar reed OJ ook inquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voorzie na een uur spelen straks kansloze wissels (denk Berghius en Branco) en vervolgens minimaal 1-1.
Nee maar de DATA zegt dat spelers moeten rusten voor de Klassieker.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed mogelijk. Terwijl dat echt nergens voor nodig zou zijn gezien het speelbeeld
Was ook een mokertrage auto.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Branco moet ik vaak aan Ford Bronco denken, daar reed OJ ook in
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet zielig!quote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we niet
Maar we staan er een stuk beter voor dan verwachtOh wat ga ik een hoop pret hebben als we 2e eindigen zeg (door kansloos uitspraken van @:caland @:fetx en @:gurneyisbestoke op te zoeken uiteraard)
Ik zou het woord spelen willen gebruiken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem best aardig voetballen.
Ja, taalkundig was het ook al niet best.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het woord spelen willen gebruiken.
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem best aardig voetballen.
Jij moet niet altijd zo perfectionistisch willen zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.
Als Traoré gewoon scoort stond hij ook aan de basis van twee goals maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.
Geniet lekker van je dag maatquote:Op zondag 19 januari 2025 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
Fijne middag mensen en gedraag jullie!
Neequote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef Adames het volgende:
Zou Jahankbash een aanwinst zijn voor het huidige Feyenoord?
Bedankt voor je beperkte steun hierinquote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Ajax en sta normaal neutraal tov PSV, maar door die vreselijke act van Bosz vind ik het prachtig als dit nog mis gaat.
Ik kijk uit naar de review.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond een van de 3 nieuwe lays chips smaken testen
Daar nu al mee bezig zijn, dan heb je echt geen leven.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond een van de 3 nieuwe lays chips smaken testen
Het is rust, dus dan mag het prima. Zeik niet zoquote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar nu al mee bezig zijn, dan heb je echt geen leven.
Werkt wel bij een zender waar ze TOP-Oss-Jong FC Utrecht een geweldige kraker vinden.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
Doet Oldenburg nu alsof de Ajax selectie bulkt van de kwaliteiten
Waarom stellen ze die spelers dan niet op?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
Doet Oldenburg nu alsof de Ajax selectie bulkt van de kwaliteiten
Je mag er maar 11 opstellenquote:Op zondag 19 januari 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom stellen ze die spelers dan niet op?
quote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is buitenspel
maar knjb sjoemelt met lijnen bij 020
Ik zou eens wat minder lijntjes sjoemelen als ik jou was.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is buitenspel
maar knjb sjoemelt met lijnen bij 020
Geef het geen aandacht alsjeblieftquote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder lijntjes sjoemelen als ik jou was.
PSV wordt gewoon kampioen hoor. Tweede zou al erg knap zijn voor ons.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
wat zou het vreselijk zijn als ajax kampioen wordt
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:51 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon kampioen hoor. Tweede zou al erg knap zijn voor ons.
Hij loopt warmquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Benny het volgende:
Is het al tijd voor de altijd tactische keeperswissel?
Hij gaat het weer doen . GENOTquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Benny het volgende:
lolquote:Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Benny het volgende:
van persie is echt de weg kwijt, tenzij de keeper geblesseerd is natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 15:58 schreef Benny het volgende:
Noppert aan het warmlopen
Het gaat weer gebeuren
Vraag maar aan Sandra Krijgsmanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie is van Persie
hij doet wat hij wil
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sandra Krijgsman
Omdat het elftal beter speelt met Brobbey daar dan met Weghorst daar.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
1 goal pas gescoord het hele seizoen
waarom mag die maar opgesteld blijven
Zodat ie mogelijk zijn tweede kan, maken. Als ie niet wordt opgesteld, dan kan ie ook niet scoren.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
1 goal pas gescoord het hele seizoen
waarom mag die maar opgesteld blijven
omdat weghorst niet kan voetballenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het elftal beter speelt met Brobbey daar dan met Weghorst daar.
Medelijden hoeft niet, z'n bankrekening houdt niet de nulquote:Op zondag 19 januari 2025 16:06 schreef tong80 het volgende:
Brobbey![]()
Weet net als de verdediging weer mooi de nul te houden. Ik heb medelijden met hem. Wat een farce.
Klopt. Maar geld zegt me niet zoveel. Zou geen miljoenen willen hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Medelijden hoeft niet, z'n bankrekening houdt niet de nul
Je gedicht rijmt nietquote:Op zondag 19 januari 2025 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
rensch kon verkocht worden maar 020 zei nee
maar hij zit op de bank
logische verhaal
Daar is Renschquote:Op zondag 19 januari 2025 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
rensch kon verkocht worden maar 020 zei nee
maar hij zit op de bank
logische verhaal
Wow jij was echt snelquote:Op zondag 19 januari 2025 16:13 schreef KingRoland het volgende:
DOELPUNT AJAX 0-2!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog wachten op de VAR check
En dat met g-voetbal in de tweede helft. EREDIVISIEDquote:Op zondag 19 januari 2025 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doodeenvoudige zege op het naïeve Heerenveen.
FARIOLIEDquote:Op zondag 19 januari 2025 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En dat met g-voetbal in de tweede helft. EREDIVISIED
Overigens: G-voetbal in balbezit. Tactisch gewoon een 7+ voor onze pastamaestro.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En dat met g-voetbal in de tweede helft. EREDIVISIED
Ach, toen het naieve Heerenveen even aanzette was 't direct alarmfase 1.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens: G-voetbal in balbezit. Tactisch gewoon een 7+ voor onze pastamaestro.
zouden er mensen echt verwachten dat we met tiki taka voetbal we dit soort potjes grandioos winnen?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens: G-voetbal in balbezit. Tactisch gewoon een 7+ voor onze pastamaestro.
Nwuh. Geen spectaculaire schotlocaties. Trenskow is wel iemand die van niets iets kan maken, maar goed.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach, toen het naieve Heerenveen even aanzette was 't direct alarmfase 1.
Die kreeg een open schietkans.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nwuh. Geen spectaculaire schotlocaties. Trenskow is wel iemand die van niets iets kan maken, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |