Dat lijkt mij evidentquote:
Je vader moet afgekeurd worden omdat die op je moeder is gesprongenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
deze moet afgekeurd worden omdat hij springt op de tegenstander
Hoe zou het met pablo en vem2012 zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
0-1
Zipportal kan wat Feyenoorders in z'n schriftje schrijven
Ben je hondje niet.quote:
KOEKOEKOEKOEKquote:Op zondag 19 januari 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je vader moet afgekeurd worden omdat die op je moeder is gesprongen
Meer doelpunten gemaakt dit seizoen dan de vaste spits.quote:
De keeperstrainer doet dat vaak.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie bedenkt de defensieve standaardsituaties bij sc Heerenveen? Sutalo - Kohlert, geweldig.
Gezien de fascinatie met alles dat met Ajax te maken heeft, zal Radio Rijnmond vast wel live verslag doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt al klaar omdat 020 1 punt komt psv....
020 kanaal
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we nietquote:
Zal wel een theorie van Hoek zijn waarbij je je de langste tegenover kleinste zet zodat je die sowieso wint dan hou je maar aantal mogelijkheden over bij de tegenstander.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wie bedenkt de defensieve standaardsituaties bij sc Heerenveen? Sutalo - Kohlert, geweldig.
Utrecht is ook niet stabiel en Feyenoord zie ik echt geen 9 punten goed maken. Ajax wint die kutpotjes allemaal wel. En Feyenoord krijgen we de volgende keer thuis.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we niet
Maar we staan er een stuk beter voor dan verwachtOh wat ga ik een hoop pret hebben als we 2e eindigen zeg (door kansloos uitspraken van @:caland @:fetx en @:gurneyisbestoke op te zoeken uiteraard)
Zal die klaas na vanmiddag nog leven? Zoveel woede is ongezondquote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien de fascinatie met alles dat met Ajax te maken heeft, zal Radio Rijnmond vast wel live verslag doen.
Van persie is dan ook een slechte trainerquote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef raptorix het volgende:
Sutalo is 1,90.
Laat je bij een standaard corner Kohler man op man dekken die 1.69 is, dan doe je als trainer je huiswerk gewoon niet.
Mensen met beperkte intelligentie hebben doorgaans een hoge geluksscore. Zie ook downies bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zal die klaas na vanmiddag nog leven? Zoveel woede is ongezond
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zou het met pablo en vem2012 zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |