Wie gun jij een retraite met @tong80 ?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef GGMM het volgende:
Een retraite is een afzondering voor spiritueel zelfonderzoek en geestelijke oefening. Een daarvoor geschikte omgeving kan een klooster of een speciaal daarvoor opgericht retraitecentrum zijn. Een retraite biedt vaak de gelegenheid om in een groep met de hulp van een begeleider gedurende een aantal dagen intensief te mediteren.
Viel wel mee. Ze was niet thuis dus een goedkopere opgezocht. Ik moet zeggen, het viel me alles mee. Had ik niet verwacht van je moeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh was je weer eens weg? Heintje Davids genot.
Het is nog lelijker dan het shirt van Oranje in 88.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:46 schreef raptorix het volgende:
Ben ik de enige die de shirt van Ajax storend vind op TV? Ik vind het afleidend, het zou gewoon 1/2 kleuren moeten zijn.
Ik doe m'n best. M'n geheugen is niet meer je van het na al het gezuip.quote:
Cedric ? Was gisteren nog op tv. De dooiste der dooie analisten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie gun jij een retraite met @:tong80 ?
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch fukking geen pingel
waarom er bij feyenoord nooit gekeken wordt en elke wedstrijd van 020 moet die rotzooi uit zeist een pingel versieren voor 020
WOESt ben ik
Zoek Godquote:Op zondag 19 januari 2025 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. M'n geheugen is niet meer je van het na al het gezuip.
Niet voor de uitclub hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], in de kuip was dit een pingel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |