Jammer dat Moro niet gelukt is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vervanger voor Bertrand Traore zou ik geen gek idee vinden... Wat speelt ie droevig weer.
Dat was de topprioriteit maar ik mag hopen dat er intern wel een langer lijstje is. Haal desnoods Pauwels van Cambuur dat is beter dan weer uitkomen bij Banel of Akpom.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijstje is wel lekker kort als Moro als enige erop stond
goed mogelijk. Terwijl dat echt nergens voor nodig zou zijn gezien het speelbeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voorzie na een uur spelen straks kansloze wissels (denk Berghius en Branco) en vervolgens minimaal 1-1.
Bij Branco moet ik vaak aan Ford Bronco denken, daar reed OJ ook inquote:Op zondag 19 januari 2025 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
Ik voorzie na een uur spelen straks kansloze wissels (denk Berghius en Branco) en vervolgens minimaal 1-1.
Nee maar de DATA zegt dat spelers moeten rusten voor de Klassieker.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goed mogelijk. Terwijl dat echt nergens voor nodig zou zijn gezien het speelbeeld
Was ook een mokertrage auto.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Branco moet ik vaak aan Ford Bronco denken, daar reed OJ ook in
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |