Dat is helemaal niet zielig!quote:Op zondag 19 januari 2025 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik nog aan, zo goed zijn we niet
Maar we staan er een stuk beter voor dan verwachtOh wat ga ik een hoop pret hebben als we 2e eindigen zeg (door kansloos uitspraken van @:caland @:fetx en @:gurneyisbestoke op te zoeken uiteraard)
Ik zou het woord spelen willen gebruiken.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem best aardig voetballen.
Ja, taalkundig was het ook al niet best.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het woord spelen willen gebruiken.
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem best aardig voetballen.
Jij moet niet altijd zo perfectionistisch willen zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.
Als Traoré gewoon scoort stond hij ook aan de basis van twee goals maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij passt nu al drie keer achter elkaar de bal over de zijlijn danwel naar de tegenstander en dit zonder enige druk. Maar ok.
Geniet lekker van je dag maatquote:Op zondag 19 januari 2025 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
Fijne middag mensen en gedraag jullie!
Neequote:Op zondag 19 januari 2025 15:18 schreef Adames het volgende:
Zou Jahankbash een aanwinst zijn voor het huidige Feyenoord?
Bedankt voor je beperkte steun hierinquote:Op zondag 19 januari 2025 15:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Ajax en sta normaal neutraal tov PSV, maar door die vreselijke act van Bosz vind ik het prachtig als dit nog mis gaat.
Ik kijk uit naar de review.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond een van de 3 nieuwe lays chips smaken testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |