Wilde het net posten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakstenen op het Friese volkslied.
ik gebruik geen medicijnenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in jouw geval de juiste cocktail aan medicijnen.
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hierom kunnen we beter Friesland aan de zee geven.
SCH al gepot ?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Ik lach gister plat om de passage over Frits in het boekje van Huug. Even ter info. @Calandquote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Goh, waarom zou dat zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.quote:
Omdat er mensen kijken die graag Friese programma's willen kijken, die elders niet worden uitgezonden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.
Stukje autismequote:Op zondag 19 januari 2025 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User GGMM heeft weer praatjes voor tien. Toen Ajax vorig jaar stijf onderaan stond was hij opeens niet meer zo actief hier.
Schriftje hangt in de FOK kantine. @:GGMM
99 % bij de regionale omroepen wordt niet landelijk uitgezonden. Daar praten ze normaal Nederlands en soms om het eigene te waarderen in dialect. Dat is bij die Noordelingen niet het geval. Zelfde met dat mooie tevens walgelijke volkslied. Ze moeten zich gewoon losmaken van Nederland. Zoals de Noren deden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er mensen kijken die graag Friese programma's willen kijken, die elders niet worden uitgezonden.
Heb je het wormvormig aanhangsel ook weer. Je lijkt Limburg wel. Hangt er ook maar een beetje verloren bij.quote:
Ik zal doorgeven dat ze ermee moeten stoppen omdat een alcoholist uit de andere kant van het land graag mee willen kijken met Hea.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
99 % bij de regionale omroepen wordt niet landelijk uitgezonden. Daar praten ze normaal Nederlands en soms om het eigene te waarderen in dialect. Dat is bij die Noordelingen niet het geval. Zelfde met dat mooie tevens walgelijke volkslied. Ze moeten zich gewoon losmaken van Nederland. Zoals de Noren deden.
Ik mis toch de sfeer in dit topic dus ik dacht ik trap even afquote:Op zondag 19 januari 2025 14:37 schreef GGMM het volgende:
Je merkt dat Roland net 2 uur stil moest zijn in de kerk
Stukje terreur op de rechterflank.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ali en Alireza op de rechterkant.
Leuk duo.
Moddervetquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen eet ik 4 croissantjes met jonge kaas
Dikke speklapquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Is jouw familie al vrijgelaten door Hamas?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje terreur op de rechterflank.
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven dat ze ermee moeten stoppen omdat een alcoholist uit de andere kant van het land graag mee willen kijken met Hea.
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Oh was je weer eens weg? Heintje Davids genot.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan vermoed. Ga bijna spijt krijgen m'n retraite van afgelopen maand niet langer heb gemaakt. Ik laat me niet meer wegpesten door kadavers zoals jij.
Ik zie slome rommel.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 heeft natuurlijk een grot peptalk gehad van die italiaanse mafia trainer
WE KUNNEN OP 1 PUNT KOMEN
WE GAAN ERVOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |