Wanneer was dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw en stiefdochter zitten nu ook geheel op Sophie. Niet onmiddellijk, maar wel na dreigementen over het niet uitkeren van respectievelijk leef- en zakgeld.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw en stiefdochter zitten nu ook geheel op Sophie. Niet onmiddellijk, maar wel na dreigementen over het niet uitkeren van respectievelijk leef- en zakgeld.
quote:
De inmiddels welbekende user beschrijft zijn thuissituatie.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
De inmiddels welbekende user beschrijft zijn thuissituatie.
Niet iets wat in de afleveringen voorbij is gekomen…
Ik heb de actie zelf niet gezien, maar in het busje bespraken ze wel dat ze hem zeker gingen inzetten dacht ik?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Hebben Stijn en/of Bridget hun verkregen joker gisteren ingezet?
Of is dat in de chaos bij de vragenronde niet gebeurd, niet in beeld gebracht of heb ik het gemist?
Ik heb Sam wel een joker zien inzetten…
Als Ray in aflevering 7 er nog in zit, en nog in het bezit is van de tablet, krijgt hij van de andere kandidaten die dan nog in het spel zitten het fragment van die kandidaat te zien waarin Rik verteld of ze wel of niet de mol zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef Gremen het volgende:
Wat was nu eigenlijk de bedoeling van die tas met tablet op het vliegveld. Is daar verder nog iets mee gebeurd?
Bridget zag ik een joker inzetten, Stijn weet ik niet zeker.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb de actie zelf niet gezien, maar in het busje bespraken ze wel dat ze hem zeker gingen inzetten dacht ik?
Dat wordt inderdaad wel afwachten. Vind het overigens wel wat oneerlijk. De andere twee konden twee jokers verdienen, hij niks. En hij heeft niet al te best kunnen slapen (al heeft hij wel de mooiste ervaring ervoor teruggekregen). En het voordeel dat die die dan wel heeft, daarvoor moet die dan wel aflevering zeven halen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Als Ray in aflevering 7 er nog in zit, en nog in het bezit is van de tablet, krijgt hij van de andere kandidaten die dan nog in het spel zitten het fragment van die kandidaat te zien waarin Rik verteld of ze wel of niet de mol zijn.
Zo legde Ray het in ieder geval uit, of het de waarheid is, zien wel in aflevering 7.
Bij Moltalk werden wel beide redenen aangedragen voor de afkeuring: woord verdraaid en wijzen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef Redefine het volgende:
Wat mij opviel aan de aflevering. Sophie die een liedje kiest waar het woord niet in zit (terwijl er toch genoeg zijn met Light) en dan maar Love door Lamp gaat vervangen. Vervolgens wordt het wel geraden en afgekeurd, wat je zou verwachten. Maar niet omdat ze het woord gebruikte i.p.v. iets anders, maar omdat ze naar de lampen zou wijzenIk had niet de indruk dat de kandidaten het daardoor geraden hadden.
Als hij daar wel komt, en die filmpjes te zien krijgt, weet hij dus wie de mol is, als ik z’n uitleg goed begreep. Al had ie het geloof ik wel over 2 kandidaten die hij mee mocht nemen, dus misschien krijgt hij dan alleen van hen het filmpje te zien?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel afwachten. Vind het overigens wel wat oneerlijk. De andere twee konden twee jokers verdienen, hij niks. En hij heeft niet al te best kunnen slapen (al heeft hij wel de mooiste ervaring ervoor teruggekregen). En het voordeel dat die die dan wel heeft, daarvoor moet die dan wel aflevering zeven halen.
Dat laatste heb ik ook, al heeft hij wel een paar sleutelposities gehad. Ik denk overigens dat uit die beelden nog steeds niet alles te halen is. Ze zien de reactie in de lift na afloop. Het hangt er maar net vanaf of uit de reactie van de mol ook echt te halen dat diegene net te horen kreeg dat die de mol is. Plus dat als je op een bepaalde kandidaat zit en diegene reageert in de lift op een manier die op allerlei manieren te interpreteren is, je dan het naar je eigen gelijk gaat draaien.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Als hij daar wel komt, en die filmpjes te zien krijgt, weet hij dus wie de mol is, als ik z’n uitleg goed begreep. Al had ie het geloof ik wel over 2 kandidaten die hij mee mocht nemen, dus misschien krijgt hij dan alleen van hen het filmpje te zien?
Anders wil je als mol denk ik voorkomen dat een kandidaat de tablet krijgt, en zorg je er voor dat je zelf op dat vliegveld slaapt. Vervolgens hang je tijdens de opdracht een te gedetailleerd verhaal op en strijk je de kandidaten tegen de haren in door te zeggen dat ze betere vragen moeten stellen, zodat ze jou niet kiezen, en de opdracht mislukt.
‘t Is dat ik verder nog niet op Ray zit.
Dat leek mij ook een stuk logischer, maar wel erg raar dat dit niet in de uitzending te zien was of dat Rik niet het niet heeft gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij Moltalk werden wel beide redenen aangedragen voor de afkeuring: woord verdraaid en wijzen.
Wel typisch dat in het lied dat ze koos ook de tekst “can anybody find me” zit.
Oh, ik dacht dat hij het gesprek met Rik te zien zou krijgen, de reactie naderhand is minder veelzeggend inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, al heeft hij wel een paar sleutelposities gehad. Ik denk overigens dat uit die beelden nog steeds niet alles te halen is. Ze zien de reactie in de lift na afloop. Het hangt er maar net vanaf of uit de reactie van de mol ook echt te halen dat diegene net te horen kreeg dat die de mol is. Plus dat als je op een bepaalde kandidaat zit en diegene reageert in de lift op een manier die op allerlei manieren te interpreteren is, je dan het naar je eigen gelijk gaat draaien.
Nee. Je zag van hem ook alleen het stukje in de lift. Zou ook niet eerlijk zijn, dat je door een bepaalde opdracht net te winnen je 100% zeker weet wie de mol is.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij het gesprek met Rik te zien zou krijgen, de reactie naderhand is minder veelzeggend inderdaad.
Nee, dat is al een paar keer gezegd. Alleen Maaike mag die inzettenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:56 schreef Dave het volgende:
Op de joker van Maaike (die Sam in het bezit heeft) staat de naam van Maaike ingegraveerd. Ben benieuwd of die geldig is als Sam hem in zou zetten.
Dat kloptbquote:Op maandag 20 januari 2025 00:25 schreef TLC het volgende:
Die Splinter weet toch elke aflevering al wie er gaat afvallen als ie iedere keer op bezoek is geweest bij de afvaller ?
Vooralsnog had dit seizoen overal opgenomen kunnen worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:27 schreef Piperidine het volgende:
Ik weet vooralsnog niet wat de toegevoegde waarde is van Cambodja behalve het rijden in tuktuks en de mooie plaatjes. Wat een nietszeggende opdrachten. Karaoke en wie van de drie?
Ieder zn smaak. Ik vind dit soort opdrachten juist leuk. Maar ik hou van "rustigere "opdrachten op 1 plek , door de stad crossen en sjezen vind ik niet boeiend.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:27 schreef Piperidine het volgende:
Ik weet vooralsnog niet wat de toegevoegde waarde is van Cambodja behalve het rijden in tuktuks en de mooie plaatjes. Wat een nietszeggende opdrachten. Karaoke en wie van de drie?
dit dus, helemaal mee eensquote:Op maandag 20 januari 2025 21:58 schreef Japepk het volgende:
Ik lees hier toch aardig wat reacties als 'saai' en 'niet interessant'. Maar dit seizoen is toch een verádeming na de vorige reguliere seizoenen? Misschien niet specifiek qua opdrachten, maar qua algehele stijl en storytelling is het toch veel duidelijker en strakker? Er lopen al behoorlijk wat opdrachten in elkaar over, de gezapige spelletjes zijn ook nog wel interessant gemaakt en er is vooral véél minder gekeuvel en eindeloze talking heads die hetzelfde vertellen. Ik heb de vorige seizoenen halfslachtig bekeken maar deze reeks zit ik er elk weekend weer klaar voor hoor. Scheelt wel dat ik de groep ook wel prima vindt. Zeker omdat de paar echte bekenden die erin zitten, echt de fanatieke kandidaat uithangen (Roos, Sam). Het voelt onderhand als een seizoen met onbekenden en toevallig met Bridget Maasland erbij. Die ook lekker fanatiek is.
Helemaal mee eens. Ook qua opdrachten vind ik het eigenlijk wel prima, in het verleden was er nog wel eens een handje van dat de opdrachten zo gigantisch ingewikkeld waren dat ze ook zonder Mol volledig zouden mislukken. Dat lijkt nu ook een stuk gebalanceerder te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:58 schreef Japepk het volgende:
Ik lees hier toch aardig wat reacties als 'saai' en 'niet interessant'. Maar dit seizoen is toch een verádeming na de vorige reguliere seizoenen? Misschien niet specifiek qua opdrachten, maar qua algehele stijl en storytelling is het toch veel duidelijker en strakker? Er lopen al behoorlijk wat opdrachten in elkaar over, de gezapige spelletjes zijn ook nog wel interessant gemaakt en er is vooral véél minder gekeuvel en eindeloze talking heads die hetzelfde vertellen. Ik heb de vorige seizoenen halfslachtig bekeken maar deze reeks zit ik er elk weekend weer klaar voor hoor. Scheelt wel dat ik de groep ook wel prima vindt. Zeker omdat de paar echte bekenden die erin zitten, echt de fanatieke kandidaat uithangen (Roos, Sam). Het voelt onderhand als een seizoen met onbekenden en toevallig met Bridget Maasland erbij. Die ook lekker fanatiek is.
Komop zeg, het is rechtstreeks afgekeken van de Mol België vorig jaar. Die eerste karaoke opdracht ging werkelijk nergens over. Nee, ik blijf het allemaal zeer matig vinden qua opdrachten en inderdaad, doe eens iets wat verbinding heeft met het land zelf.quote:Op woensdag 22 januari 2025 07:56 schreef Yesse het volgende:
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind dit echt tot nu toe een van de sterkste seizoenen in lange tijd. Men durft ook weer een beetje. Laat iemand maar in een hostel of een transportband slapen. Nog geen overmatig gestrooi van vrijstellingen of jokers. Reality met een doel ipv “hier heb je wat BN’ers op vakantie”.
Bijvoorbeeld een gezellig bezoek aan de Killing Fields van Pol Pot met de ruim 2 miljoen door de Rode Khmer vermoorde inwoners?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee, ik blijf het allemaal zeer matig vinden qua opdrachten en inderdaad, doe eens iets wat verbinding heeft met het land zelf.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een gezellig bezoek aan de Killing Fields van Pol Pot met de ruim 2 miljoen door de Rode Khmer vermoorde inwoners?
Dit dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:33 schreef Montagui het volgende:
Kijk mij eens, ik kijk de MOL-België. Jaar in jaar uit hetzelfde commentaar. Altijd zeiken op de NL Mol.
Laat mensen lekker de MOL-NL kijken en daar van genieten (of niet).
Dat eeuwige ge-emmer.
Al kijk je de MOL-Groenland.![]()
Mad?
Neuh. Gewoon effe een keertje, ....en omdat het systeem op het werk er toch uitligt.
Mee eens dat de verbinding qua opdrachten er nog niet direct is. Komt ook doordat ze in een grote stad zijn begonnen. Maar je moet ook niet doen alsof dat er in élke aflevering van de Belg wel in zit. Die pakken het inderdaad nóg wat veelomvattender aan, maar de mensen die nu enthousiast zijn over NL zijn dat ook vooral ten opzichte van de voorbije NL seizoenen. De vergelijking met België wordt al minder gemaakt, puur omdat het geen wereld van verschil meer is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komop zeg, het is rechtstreeks afgekeken van de Mol België vorig jaar. Die eerste karaoke opdracht ging werkelijk nergens over. Nee, ik blijf het allemaal zeer matig vinden qua opdrachten en inderdaad, doe eens iets wat verbinding heeft met het land zelf.
Ik vond de karaoke opdracht juist heel leuk om naar te kijken. En wat maakt het uit als ze iets gelijkwaardigs doen als België? Heb je dan liever BN'er tv?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komop zeg, het is rechtstreeks afgekeken van de Mol België vorig jaar. Die eerste karaoke opdracht ging werkelijk nergens over. Nee, ik blijf het allemaal zeer matig vinden qua opdrachten en inderdaad, doe eens iets wat verbinding heeft met het land zelf.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:33 schreef Montagui het volgende:
Kijk mij eens, ik kijk de MOL-België. Jaar in jaar uit hetzelfde commentaar. Altijd zeiken op de NL Mol.
Laat mensen lekker de MOL-NL kijken en daar van genieten (of niet).
Dat eeuwige ge-emmer.
Al kijk je de MOL-Groenland.![]()
Mad?
Neuh. Gewoon effe een keertje, ....en omdat het systeem op het werk er toch uitligt.
Sowieso is dit denk ik niet veelzeggend. De mol zal op voorhand echt wel zijn geïnformeerd over het voornemen om dat lift-filmpje te delen met een kandidaat. Dus die zal zijn/haar reactie in de lift daar op hebben aangepast. Dan kan het zijn dat de mol een neutrale reactie had in de lift, of juist heel erg teleurgesteld om de kandidaat op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Je zag van hem ook alleen het stukje in de lift. Zou ook niet eerlijk zijn, dat je door een bepaalde opdracht net te winnen je 100% zeker weet wie de mol is.
Dat vermoed ik ook wel ja. Waarbij het ook nog kan zijn dat de mol nog een paar minuten mocht 'afkoelen' voordat die in de lift stapte. Dan kon die het verwerken en al wat neutraler de lift instappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef Schanu het volgende:
[..]
Sowieso is dit denk ik niet veelzeggend. De mol zal op voorhand echt wel zijn geïnformeerd over het voornemen om dat lift-filmpje te delen met een kandidaat. Dus die zal zijn/haar reactie in de lift daar op hebben aangepast. Dan kan het zijn dat de mol een neutrale reactie had in de lift, of juist heel erg teleurgesteld om de kandidaat op het verkeerde been te zetten.
Nee, volgens mij zit er ook bijna altijd een onzekerheid in waardoor je bijv niet altijd weet of je de Mol spreekt en/of de Mol wel/niet een goed antwoord geeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef Redefine het volgende:
Kan mij sowieso niet echt herinneren dat een kandidaat ooit echt wat aan een 'meet de mol' of 'info over de mol'.
Ja ik ook. Zou niet eerlijk zijn. En zou het spel verpesten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit er ook bijna altijd een onzekerheid in waardoor je bijv niet altijd weet of je de Mol spreekt en/of de Mol wel/niet een goed antwoord geeft.
Snap ik ook wel hoor
Ben jij mijn kloon want samequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Moira het volgende:
Ik kan vanavond niet kijkenop z’n vroegst vanavond laat terugkijken.
Maar veel plezier allen
Echt niet. Blind, maar om den duvel niet doof, ze horen regenwormen onder de grond kruipen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:56 schreef golfer het volgende:
Bridget met haar vingers in de oren.
Wat toevallig, want een mol is doof...
Dat is ingestudeerd voor het geval Nora teamcaptain was geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat spel heet gewoon “slangen en ladders”, waarom in het Engels?
Ok, right, chill…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ingestudeerd voor het geval Nora teamcaptain was geweest.
Waarom? Het is van oorsprong een hindoeïstisch spel. Zeg het dan in het hindoestaans.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ingestudeerd voor het geval Nora teamcaptain was geweest.
Iddquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:07 schreef superniger het volgende:
Hoe weet jij dat?
Dat is gewoon logisch nadenken.
Kloptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Neem aan dat Sam wel redelijk veilig is.
Roos is vooral irritant aanwezig en het perfecte voorbeeld waarom men de Belgische variant beter vind. Dat je als kandidaat je een beetje verdacht wilt maken is logisch, zij is alleen maar aan het traineren en alles expres verkeerd aan het doen of ontregelen. Een kandidaat is totaal niks kandidaat achtigs doetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De Roos verdenkingen gaan nog meer de lucht inschieten mocht ze vandaag overleven.
Is mogelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens een potloodstreep door Roos en Maaike.
Helaas weer een kandidaat eruit die duidelijk niet de mol was. Zag het wel aankomen toen hij zo vaak in de biecht zat (hij zat zelfs 2x achter elkaar in de biecht!).
Mocht ik meegedaan hebben aan de app had ik toen gelijk mogelijke punten ervan afgehaald (mits dat dit jaar mogelijk is).
De aflevering bestaat voor de helft uit biechten, waarin ze ons vertellen wat we net hebben gezien. De andere helft is ook niet boeiend. Het is vast leuk als je erbij bent, maar dat zijn we nou eenmaal niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Vond vanavond een tegenvallende aflevering, kan niet de vinger leggen op waarom.
Laat Splinter lekker in zijn tunnel zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef svann het volgende:
Uhm, Splinter...
Dit jaar kun je niet naar aanwijzingen in de kleding kijken, want bij het inpakken wist de mol nog van niets.
Denk sowieso dat de productie weinig visuele hints op locatie heeft kunnen voorbereiden dit seizoen, dus ook de bloemen die naar Roos zouden wijzen zie ik niet als echte hints.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef svann het volgende:
Uhm, Splinter...
Dit jaar kun je niet naar aanwijzingen in de kleding kijken, want bij het inpakken wist de mol nog van niets.
Er zijn ook gewoon altijd overal bloemen in hotels en restaurantsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de productie weinig visuele hints op locatie heeft kunnen voorbereiden dit seizoen, dus ook de bloemen die naar Roos zouden wijzen zie ik niet als echte hints.
Ze waren wel met aan het shoppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef svann het volgende:
Uhm, Splinter...
En van die biechten was 1/3 van Sophiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De aflevering bestaat voor de helft uit biechten, waarin ze ons vertellen wat we net hebben gezien. De andere helft is ook niet boeiend. Het is vast leuk als je erbij bent, maar dat zijn we nou eenmaal niet.
Ja en het lag er veels te dik bovenop dat diegene die afviel er uit ging. Was zowat de hele aflevering aan het woordquote:
Ze lopen het risico dat jij stopt met kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:36 schreef Rnie het volgende:
Als dit zo doorgaat met die bullshit opdrachten, dan heeft de AVROTROS een GROOT PROBLEEM.
Of hij stuurt een boze brief.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze lopen het risico dat jij stopt met kijken
Hints met bloemen hebben ze al eens gedaan, dus dat doen ze niet nog een keer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk sowieso dat de productie weinig visuele hints op locatie heeft kunnen voorbereiden dit seizoen, dus ook de bloemen die naar Roos zouden wijzen zie ik niet als echte hints.
Exact.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze lopen het risico dat jij stopt met kijken
Asteriskquote:Op zondag 26 januari 2025 00:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De enige andere keer trouwens dat de eerste 3 afvallers mannen waren in de BN versie, bleek de mol een vrouw te zijn (toevallig het seizoen van Charlotte).
Andersom is het 2 keer voorgekomen en toen waren de resultaten gesplitst (al moet gezegd worden dat in Colombia de eerste 2 afvallers een asterisk achter hun naam hadden).
Evi heeft zeer waarschijnlijk de test op haarzelf ingevuld en Nikkie was de eliminatie op het dak van het gebouw (vanwege sterfgeval vertrokken en ook geen exit interview).quote:Op zondag 26 januari 2025 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know maar waarom hadden die gasten een *
Waarom deed Evi dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Evi heeft zeer waarschijnlijk de test op haarzelf ingevuld en Nikkie was de eliminatie op het dak van het gebouw (vanwege sterfgeval vertrokken en ook geen exit interview).
Mij staat bij dat ze zichzelf toch niet helemaal geschikt vond om deel te nemen aan WIDM. Achteraf gaf ze aan dat ze het niet erg vond dat ze waarschijnlijk afgevallen.quote:
Speelt veel geld uit de pot. Bij mij nu nr. 1quote:Op zondag 26 januari 2025 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga gewoon definitief vol op Stijn, die begint er qua FTM echt uit te springen
Bridget zit op m'n reservebank
Wat raar eigenlijk, dat het zo tegenvalt/anders is dan je dacht dat je de boel actief probeert te forceren.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij staat bij dat ze zichzelf toch niet helemaal geschikt vond om deel te nemen aan WIDM. Achteraf gaf ze aan dat ze het niet erg vond dat ze waarschijnlijk afgevallen.
Ik weet niet meer of ze haar test nou bewust had gesaboteerd, alleen dat ze er niet rouwig om was dat het voorbij was voor haar.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk, dat het zo tegenvalt/anders is dan je dacht dat je de boel actief probeert te forceren.
Ze had teveel de Belgische Mol verwachtquote:Op zondag 26 januari 2025 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ze haar test nou bewust had gesaboteerd, alleen dat ze er niet rouwig om was dat het voorbij was voor haar.
Als ik het mij goed herinner kende ze het programma ook niet zo goed, en viel het mentaal een beetje tegen dat het spel de hele dag door ging.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk, dat het zo tegenvalt/anders is dan je dacht dat je de boel actief probeert te forceren.
Dit iddquote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
Ik zou Stijn wel jammer vinden als Mol, hij lijkt best op mollen die we de afgelopen jaren hebben gehad dus zou het leuker vinden als het iemand anders is.
Welke mollen bedoel je precies?quote:Op zondag 26 januari 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
Ik zou Stijn wel jammer vinden als Mol, hij lijkt best op mollen die we de afgelopen jaren hebben gehad dus zou het leuker vinden als het iemand anders is.
De opnames waren inderdaad tijdens de moesson.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
Qua opdrachten was het eigenlijk vooral weer dat ze te lang duurden. Natuurlijk was rondom de test ook nog wel een opdracht, maar dat had niet veel om het lijft. Al vind ik het wel leuk dat ze rondom de testen eens wat anders doen (al hebben ze dat in Albanië al eens gedaan). Wel is opvallend dat zoveel opdrachten binnen zijn. Mogelijk heeft dat te maken met het weer tijdens de opnames. Je ziet namelijk wel veel in beeld dat het flink aan het regenen is.Misschien dat er een aantal opdrachten daardoor letterlijk in het water zijn gevallen en ze moesten kiezen voor backup opdrachten binnen.
Dan zullen ze vast wel wat backup opdrachten hebben bedacht die binnen plaatsvinden. Wat niet per se zegt is dat dit ook backup opdrachten zijn, maar zo lijkt het soms wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De opnames waren inderdaad tijdens de moesson.
Ik weet niet wat haar tactiek is (of 't is de montage) Maar het ligt er waarschijnlijk iets te dik bovenop. Dus Roos zal het wel niet zijn, maar ze is idd btje irritant:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Roos is vooral irritant aanwezig en het perfecte voorbeeld waarom men de Belgische variant beter vind. Dat je als kandidaat je een beetje verdacht wilt maken is logisch, zij is alleen maar aan het traineren en alles expres verkeerd aan het doen of ontregelen. Een kandidaat is totaal niks kandidaat achtigs doet
Als dat zou kloppen zou Sophie er wel uitgaan deze aflevering, niet te harden zo vervelend.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
zit nu te kijken, Ray is erg veel aan het woord. Afvaller is bijna altijd te voorspellen aan de aflevering
Oh, wist niet dat Sophie eruit lag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja en het lag er veels te dik bovenop dat diegene die afviel er uit ging. Was zowat de hele aflevering aan het woord
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat Sophie eruit lag?
Olcay en Victoria Koblenko hadden dat ookquote:Op zondag 26 januari 2025 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij staat bij dat ze zichzelf toch niet helemaal geschikt vond om deel te nemen aan WIDM. Achteraf gaf ze aan dat ze het niet erg vond dat ze waarschijnlijk afgevallen.
Roos en Sophie staan hoog in de polls, en ik denk met name door wat de makers ons voorschotelen in de afleveringen.quote:Op zondag 26 januari 2025 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Roos is hetzij de mol hetzij een kandidaat die de makers graag verdacht maken omdat ze veel mollerig gedrag vertoont
Zoals vorig jaar met Kees. Echt zo iemand waarvan iedereen vooral hoopte dat hij de mol was, maar die het duidelijk niet was.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Roos en Sophie staan hoog in de polls, en ik denk met name door wat de makers ons voorschotelen in de afleveringen.
Typisch van die kandidaten die gaan afvallen in aflevering 7/8, vanwege het shock-effect in Moltalk. “OMG! De meest verdachte kandidaat is afgevallen! We zijn er, na de ster, met Moltal!”
Widm kiest graag lgbt..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik denk overigens dat Stijn het is. Wat wel jammer zou zijn gezien de gelijkenissen met Jurre Geluk. Maar dat vond ik een irritante vent, dan pruim ik Stijn beter
Presentator ook niet vergetenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou je ‘t zegt. Jon, Margriet, Thomas, Jeroen, Everon en Jurre zijn allemaal LGBT. Best veel.
Ja, ok. Ik ben om.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Presentator ook niet vergeten
Het moet allemaal wel woke natuurlijk.
Of juist anti-woke. En zijn ze door de samenleving waarin ze zijn opgegroeid beter om te liegen, een masker op te zetten, hun ware gevoelens te verbergen en daardoor domweg beter geschikt als mol.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het moet allemaal wel woke natuurlijk.
Jeetje wat vergezocht zegquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Of juist anti-woke. En zijn ze door de samenleving waarin ze zijn opgegroeid beter om te liegen, een masker op te zetten, hun ware gevoelens te verbergen en daardoor domweg beter geschikt als mol.
Modafhaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Moira het volgende:
Ik kan vanavond weer niet live kijken![]()
Hoop dat alles goed gaat hier![]()
Slechte planning dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Moira het volgende:
Ik kan vanavond weer niet live kijken![]()
Hoop dat alles goed gaat hier![]()
Hij is knap irritant.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef Legoblokje het volgende:
Sam doet er echt alles aan om op te vallen en zichzelf verdacht te maken.
Wij waren dat ook al aan t proberen, kan echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
Buigen ze de handen van die vrouwen naar achter als ze nog baby’s zijn of zo? Wie hier kan zijn vingers ook zo achteruit buigen?
Je moet het de BN'ers fysiek niet te lastig maken en er mag niet teveel gezweet worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Gaan we nou zelfs op deze briljante locatie een opdracht doen die ook in Geertruidenberg had gekund?
Waarom haal je haar geloof erbij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
Waarom trok Nora zich terug?
Mocht ze dat niet doen van geloof?
Ze snapte de danspasjes niet, zo leek het.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
Ze vond het te moeilijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef golfer het volgende:
Ik dacht daar eerlijk gezegd ook even aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom haal je haar geloof erbij?
Waarom? Ze gaf aan het niet te kunnen..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht daar eerlijk gezegd ook even aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wierd Duk heeft deze opdracht bedacht.
Ja, niet kunnen omdat…, maar goed het was maar een gedachte.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Ze gaf aan het niet te kunnen..
Moslimvrouwen mogen zich niet aan vreemde mannen tonen zou je denken inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, niet kunnen omdat…, maar goed het was maar een gedachte.
Buikdanseressen, zegt je dat wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moslimvrouwen mogen zich niet aan vreemde mannen tonen zou je denken inderdaad
Nee, het ging meer om het idee dat je “heidense” dansen moet uitvoeren. Als je religieus bent heb je daar misschien moeite mee. Maar goed, genoeg hierover.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Dans die het publiek wil verleiden via lichamelijke schoonheid, is haram"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Als dat een probleem voor Norah zou zijn, had ze geweigerd aan het programma deel te nemen, en niet alleen aan die dansopdracht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef Blues het volgende:
[..]
"Dans die het publiek wil verleiden via lichamelijke schoonheid, is haram"
Jawel uiteraard maar zwaar zedige moslimas doen dat geheid niet. Maar da's een aanname ondanks een (ex) moslim als schoonvader weet ik verrassend weinig van dit geloofquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Buikdanseressen, zegt je dat wat?
Lets Fucking Goooo!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan gaan we weer los in Thailand 🤣
Bij de voorstel aflevering stond ze al mannen te knuffelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als dat een probleem voor Norah zou zijn, had ze geweigerd aan het programma deel te nemen, en niet alleen aan die dansopdracht.
Inderdaad, met de cijfers erbij!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef superniger het volgende:
Laat de beelden nog eens zien dan.
Ja maar dat was ze vorige week ook al, ook met veel te veel biechten. Ik verwacht eerder Nora eruit, die is duidelijk niet de mol en heeft volgens mij ook geen idee wie het wel is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
Sophie is zo veel in beeld vandaag dat ik bang ben dat ze eruit vliegt en mijn punten in de app allemaal foetsie zijn straks.
#metooquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
Sophie is zo veel in beeld vandaag dat ik bang ben dat ze eruit vliegt en mijn punten in de app allemaal foetsie zijn straks.
Nora eruit is goed voor mijn pronoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja maar dat was ze vorige week ook al, ook met veel te veel biechten. Ik verwacht eerder Nora eruit, die is duidelijk niet de mol en heeft volgens mij ook geen idee wie het wel is.
Ahja verrekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef Em31 het volgende:
Nou die ‘hint’ dat de regisseur de eerste 4 afvallers niet op Instagram volgde klopte dus
Ik voorspel haar al 2 weken als afvaller in de prono... dus beetje jammer voor mijn punten als ze blijftquote:
Herkenbare angstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
Goede movequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorspel haar al 2 weken als afvaller in de prono... dus beetje jammer voor mijn punten als ze blijft.
Pas als je toch maar een ander kiest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ik voorspel haar al 2 weken als afvaller in de prono... dus beetje jammer voor mijn punten als ze blijft.
Ja, toen ik Gabriel voor het eerst niet als afvaller koos, vloog hij eruit inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:36 schreef svann het volgende:
[..]
Pas als je toch maar een ander kiest.
Ik was de eerste 2 afleveringen vergeten in te zetten dus sowieso een verloren zaak.quote:
Wel slim als je niet al je punten kwijt wil zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was de eerste 2 afleveringen vergeten in te zetten dus sowieso een verloren zaak.
Dan kun je nog beter gelijkmatig spreiden, meteen na de aflevering.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef zorro28 het volgende:
Wel slim als je niet al je punten kwijt wil zijn.
Kijk uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef superniger het volgende:
Ze deed niet mee omdat ze moslima is.
Ze mochten Angkor Wat bezoeken, cocktails drinken, zwemmen en naar danseressen kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb niet gekeken. Is het überhaupt de moeite om terug te kijken?
Voor het eerst sinds seizoen 2 dat ik een aflevering niet echt terug wil kijken. Ik vind het zonde, het was zo’n tof programma en nu is het gewoon een snoepreisje voor ‘bekende’ Nederlanders geworden.
Van mij wel hoor, maar er zijn altijd types die er op aanslaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom? We mogen dingen toch gewoon benoemen?
Wel mee eens hoor, ik vind het nog steeds behoren tor de betere programma's maar had er zeker na de regisseurswissel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb niet gekeken. Is het überhaupt de moeite om terug te kijken?
Voor het eerst sinds seizoen 2 dat ik een aflevering niet echt terug wil kijken. Ik vind het zonde, het was zo’n tof programma en nu is het gewoon een snoepreisje voor ‘bekende’ Nederlanders geworden.
Even onbeschaamd en zonder enige vorm van gene mezelf quoten :quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef TLC het volgende:
Stijn had de juiste concentratie bij het houtsnijden ; immers moest het gemiddelde een 7,5 zijn, en wat laat de mol nu juist halen ? Juist ja, hij kreeg 'toevallig' een 7,5
Tsja het is wel verdacht iddquote:Op zondag 2 februari 2025 01:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Even onbeschaamd en zonder enige vorm van gene mezelf quoten :
Bij de foto's van de kandidaten met hun beeldjes staat de foto van Stijn ook precies in het midden
Veel wijst zo op Stijn, al eerder ook met de tuktuk van de backpacker en dat hij dan ook 'toevallig' in een backpackers hostel slaapt
Ik verbaas me elke keer weer over de matige strategie van kandidaten tijdens de test. Na tig seizoenen met afvallers vanwege tunnelvisie alsnog 15 vragen op dezelfde persoon invullen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:35 schreef zorro28 het volgende:
Tijdens de test dacht ik al, het zal Bridget wel zijn die afvalt.
Valt me ook op dat je geen enkele vraag meer ziet. Hoef ze niet allemaal te zien maar een beetje info kan primaquote:Op zondag 2 februari 2025 02:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer over de matige strategie van kandidaten tijdens de test. Na tig seizoenen met afvallers vanwege tunnelvisie alsnog 15 vragen op dezelfde persoon invullen.![]()
Ik vind het trouwens jammer dat ze de vragen niet meer laten zien! Want bij sommige vragen hoef je niet eens een mol te kiezen of te spreiden, maar simpelweg kansberekening toe te passen.
Ik zit op Nora want hoofddoek. Lijkt me voor de npo en reden om haar als mol te kiezen.quote:Op zondag 2 februari 2025 02:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet van wie ik nog hoop dat het de Mol is, zijn er teveel die te opvallende molse acties hebben of hebben gehad (Sam, Roos, Sophie) of zijn te kleurloos (Nora).
Nora is t sowieso niet, de mol slaat geen opdrachten overquote:Op zondag 2 februari 2025 08:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zit op Nora want hoofddoek. Lijkt me voor de npo en reden om haar als mol te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |