SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
idd het was vrij onschuldig allemaal. maarja. kantoor zit zover vanaf bedrijfsvloer en geen idee hebben ze.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
hoe groter hoe woker lijkt het wel soms iddDo what you love, love what you do!![]()
dat is het ook vaak idd, zag het ook bij mijn oude werk.. directeur had geen idee wat er in de winkel speeldeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
echt af en toe denk ik.... wtf. de helft van kantoor weet niet eens wat er speelt. tis meer regels om regels maken. ok werkt niet doen we nog 10 man er weer bij op kantoor voorn de regels van de regels die commissie maakt weer opnieuw te regelen.
wtf en schalen hoger als iedereen die eigenlijk het werk doet. maargoed. lol
verkeerde vak gekozen denk ik
heb al eerder gezegd jongens * kree aan het roer en hele andere wind zou er gaan waaien.
De wind van Kree ........... die mag je zelf houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bij wijze van spreken maar he.. hahaha hou er ook wel beetje van om jullie op te naaien.
Maar toch zie ik er waarheid in.
Hey Mien lekkuh Wurstjuh,quote:
Heb jij gisteren the tributes of the bands gekeken Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt dit soort grappen hoe vroeger dat normaal was op werkvloer en erger nog als dit.
moet ik nu niet meer doen want gelijk melding maken ze ervan iemand. zeg maar via NSB app.Do what you love, love what you do!![]()
nee niet gezien? was het wat noemenswaardig?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Heb jij gisteren the tributes of the bands gekeken Kree?Do what you love, love what you do!![]()
wel zo dat er nu minder mist is door minder vervuiling?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:03 schreef hemarookworst het volgende:
Na 762 dagen weer sprake van landelijke ijsdag
Op NOS, ok die volgde ik dan niet, snap smog ofzo als ze dat hetzelfde zien als mist?Do what you love, love what you do!![]()
Fijne dag en de gr aan je vrouwquote:
Vond alleen Bruno Mars wel oke, de rest was ook niet slecht maar pakte mij nietquote:Op zondag 19 januari 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet gezien? was het wat noemenswaardig?
Prince was niet echt goed, maar dat kwam meer door het achtergrond koor die zaten soms helemaal mis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dag en het is alweer voorbijquote:Op zondag 19 januari 2025 07:03 schreef hemarookworst het volgende:
Na 762 dagen weer sprake van landelijke ijsdag
Als ik naar de verwachtingen kijk is de herfst komende week weer terug van weggeweestquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik heb het niet gezien. Bruno Mars kan ik muzikaal nog wel waarderen iigquote:Op zondag 19 januari 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond alleen Bruno Mars wel oke, de rest was ook niet slecht maar pakte mij niet
Prince was niet echt goed, maar dat kwam meer door het achtergrond koor die zaten soms helemaal mis.
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik naar de verwachtingen kijk is de herfst komende week weer terug van weggeweest
Dat is mij al heel wat waardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien. Bruno Mars kan ik muzikaal nog wel waarderen iig
Ik vond Vorige jaar beter, CCR, Joe Cocker en de beegees vond ik erg goed toenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja haha herfst alom weer met veel wind en regen, echt kut weer (weer)quote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.
Dat is mij al heel wat waardDo what you love, love what you do!![]()
Laat de lente maar komenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.
Dat is mij al heel wat waard
Uw ADH vitamine Worst
Hey m-kquote:
Als het echt kut weer is moet je je broek laten zakkenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha herfst alom weer met veel wind en regen, echt kut weer (weer)Uw ADH vitamine Worst
BeeGeesquote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.
Ik vond Vorige jaar beter, CCR, Joe Cocker en de beegees vond ik erg goed toen![]()
Geen idee waar dit over gaat
Goedemorgen wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2025 07:14:51 ]![]()
nou vond dat in eerste instantie leuk, maar na de zoveelste show erover volg ik het niet meer echt onwijs.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.
Ik vond Vorige jaar beter, CCR, Joe Cocker en de beegees vond ik erg goed toenDo what you love, love what you do!![]()
sowieso tv? mij teveel reclame, denk erover om heel tv abo maar op te zeggen?
nu kost dat neit het meeste in totaal, maar echt. soms zo moe ervan. veel boeiends nieuw hebben ze ook weer niet.Do what you love, love what you do!![]()
Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik erquote:Op zondag 19 januari 2025 07:11 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
lekker nr wel hoor![]()
Dit was hem van gisteren avond https://www.tiktok.com/@t(...)/7459781459922980128Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok ff kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik er![]()
Dit was hem van gisteren avond https://www.tiktok.com/@:(...)/7459781459922980128
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zienUw ADH vitamine Worst
Tribute, the battle of the bands, een programma op tvquote:Op zondag 19 januari 2025 07:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BeeGees![]()
Geen idee waar dit over gaat
Goedemorgen wel![]()
Vorig jaar wonen degene die the beegees nadeden
DIe jongens zijn nu razend populair en verkopen zaal naar zaal in uit
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cover > media aandacht >slimme producerquote:Op zondag 19 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tribute, the battle of the bands, een programma op tv
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen tv dus dit mis ik allemaal.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tribute, the battle of the bands, een programma op tv
Bekijk deze YouTube-video
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker![]()
![]()
Ja zijn band die muziek spelen van een andere band en ze moeten zoveel mogelijk overeen komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
cover > media aandacht >slimme producer
Ze hebben nu een eigen naam maincorse en gaan daar met eigen muziek komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goeie koptelefoon TIPquote:Op zondag 19 januari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus dit mis ik allemaal.
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker. klinkt ook beter als op telefoon speakers.
Earpods liggen hier ergens wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
goeie koptelefoon TIP. klinkt ook beter als op telefoon speakers.
![]()
Heb hem in je DM geknikkerd kan je eventueel straks luisterenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker
Hoe is het daar? Hopelijk slaapt niet Klaasje niet weer een gat in de dag
nou wie weet? ik ben er niet tegen, maar dit is wel beetje soort tv show wat als je slim bent goed kunt oppikken.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn band die muziek spelen van een andere band en ze moeten zoveel mogelijk overeen komen.
Ze hebben nu een eigen naam maincorse en gaan daar met eigen muziek komen
Daarom en ik/wij zijn verre van dat, maar covers kopiëren is neit heel moeilijk. iets eigen maken wel nl.
maar kan zien het is een opstapje, gun ze het dan ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
Het was fijnquote:Op zondag 19 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem in je DM geknikkerd kan je eventueel straks luisteren
Hoe is het daar? Hopelijk slaapt niet Klaasje niet weer een gat in de dagVolgend weekend weer bij mij.
![]()
mwah ik gebruik in ear met optredens en heb nog de duurdere pro versie. wat ok is voor met optredens. thuis gewoon over ear ding en heb tip. en deze werkt perfect bij mij en is niet al te duur.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Earpods liggen hier ergens wel.
``audio-technica" ATH nogwat. en doet ook Bluetooth. maar ook met minijack, wat ik dan weer nodig heb want latency bluetooth werkt niet met live spelen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2651 / +74 / +0 / 9426 / 10011
2. Harrie / 1011 / +12 / +13 / 2567 / 2885
3. _UserName_ / 926 / +140 / +47 / 1265 / 1552
4. Dr.Mikey / 502 / +3 / +12 / 953 / 1184
5. KillemWieft / 444 / +5 / +31 / 709 / 924
6. drakin / 366 / +5 / +1 / 1261 / 1473
7. ToT / 299 / +1 / +0 / 3225 / 3426
8. mascara-klodder / 258 / +43 / +0 / 1413 / 1620
9. kree / 256 / +2 / +53 / 1978 / 2173
10. Lovely / 239 / +2 / +0 / 2105 / 2352
11. hemarookworst / 231 / +6 / +6 / 1102 / 1262
12. sinterklaaskapoentje / 231 / +1 / +0 / 2029 / 2265
13. HappyCharly / 208 / +14 / +8 / 1627 / 1796
14. AardappelSchotel / 198 / +1 / +0 / 1592 / 1790
15. MizzezAmy / 170 / +0 / +0 / 2140 / 2343
16. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
17. gebrokenglas / 138 / +11 / +1 / 1467 / 1623
18. maily / 135 / +6 / +0 / 1628 / 1781
19. sp3c / 128 / +0 / +3 / 844 / 932
20. loveyoulongtime / 112 / +34 / +0 / 1081 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik begrijp niet wat hier staat. Lang verhaal wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik gebruik in ear met optredens en heb nog de duurdere pro versie. wat ok is voor met optredens. thuis gewoon over ear ding en heb tip. en deze werkt perfect bij mij en is niet al te duur.
``audio-technica" ATH nogwat. en doet ook Bluetooth. maar ook met minijack, wat ik dan weer nodig heb want latency bluetooth werkt niet met live spelen.![]()
dat voor thuis, over ear wss handiger is.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier staat. Lang verhaal wel.
met optredens heb ik wel in-ear. (zeg maar iPods dingen, alleen met kabel).
Waarom omdat er met bluethoot een vertraging in zit en is niet te doen met live spelen, daarom die in ear met kabels.
Voor thuis 10x relaxter gewoon overhead koptelefoon te gebruiken en zie tip voor welke.
Fijn te horen, maar zijn wel korte weekend pas zatermiddag.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was fijnVolgend weekend weer bij mij.
Jammer dat het zo eind reizen is steeds.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor nu hebben we het er voor overquote:Op zondag 19 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, maar zijn wel korte weekend pas zatermiddag.
Jammer dat het zo eind reizen is steeds.![]()
![]()
Helemaal goed tochquote:Op zondag 19 januari 2025 07:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor nu hebben we het er voor over
Jullie hebben beide geen auto?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Correct.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal goed toch
Jullie hebben beide geen auto?
Trein gisteren ging ook gewoon prima.
Met alle hulp van vreemde mensen dat we erin eruit konden![]()
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Correct.
Trein gisteren ging ook gewoon prima.
Met alle hulp van vreemde mensen dat we erin eruit kondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O op die manier. Kan ze niet gewoon lopen dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had Jeroentje in de buggy ipv een tasje. Dus ze moest getild worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koekiequote:
Wauw, dat is lekker. Wat een ruk zegquote:Op zondag 19 januari 2025 07:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dotje ❤️
Oma heeft 12 uur geslapen❤️
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Kan ze niet gewoon lopen dan?
Ze kan prima lopen maar ze is altijd zo bang dus in een tasje of buggy is zoveel relaxter.
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dus![]()
![]()
Was zo moequote:Op zondag 19 januari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is lekker. Wat een ruk zeg![]()
![]()
Wel lief dat ze je helpenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze kan prima lopen maar ze is altijd zo bang dus in een tasje of buggy is zoveel relaxter.
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koekjequote:Op zondag 19 januari 2025 07:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dotje ❤️
Oma heeft 12 uur geslapen❤️![]()
![]()
Ja dat blijkt, en hoe voel je je nu dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die zijn er zeker. Gelukkig wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op dat soort momenten denk ik altijd weer: zoveel lieve en behulpzame mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is wel makkelijker dan onder je oksel meenemenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dus
Uw ADH vitamine Worst
7 kilo is ook gewoon best zwaar. Heb dat wel gedaan naar @ToTquote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is wel makkelijker dan onder je oksel meenemen![]()
Ik blijf het altijd een raar gezicht vinden een hond in een buggy.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is wel makkelijker dan onder je oksel meenemen
Je ziet het steeds meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn vertrouwen in de mensheid blijftquote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker. Gelukkig wel.![]()
![]()
Hele dag sjouwen is ook zwaar mijn chihuahua wil alleen niet in tasje of buggyquote:Op zondag 19 januari 2025 07:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is wel makkelijker dan onder je oksel meenemen![]()
Dit!quote:Op zondag 19 januari 2025 07:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
7 kilo is ook gewoon best zwaar. Heb dat wel gedaan naar @:ToT![]()
Er zitten altijd overal rotte appels bij.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid blijft
Maar je kan beter kijken naar de mooie appels zeg ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het geeft zoveel meer rust vooral. De Teckel relaxt en ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd een raar gezicht vinden een hond in een buggy.
Je ziet het steeds meer
Beste investering ooit die buggy.![]()
Waarom is ze zo bang dan tussen de mensen?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het geeft zoveel meer rust vooral. De Teckel relaxt en ik ook.
Beste investering ooit die buggy.
Het is een ideale oplossing zo natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij wordt helemaal hilarisch en hysterisch als ze 1 van haar tassen of de buggy zietquote:Op zondag 19 januari 2025 07:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hele dag sjouwen is ook zwaar mijn chihuahua wil alleen niet in tasje of buggy
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2025 08:00:15 ]![]()
Omdat corona, ze was niet zo nl. Maar na een paar jaar thuiiszitten was alles eng. En ze is heel laag bij de grond, alles is groot en eng.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is ze zo bang dan tussen de mensen?
Het is een ideale oplossing zo natuurlijk.![]()
O kan je nagaan dat een hondje daar al last van heeft gehad.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat corona, ze was niet zo nl. Maar na een paar jaar thuiiszitten was alles eng. En ze is heel laag bij de grond, alles is groot en eng.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het jaar voor corona ging ze overal mee naar toe, gesocialiseerd en alles.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan je nagaan dat een hondje daar al last van heeft gehad.![]()
En dat kan je niet opnieuw aanleren?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het jaar voor corona ging ze overal mee naar toe, gesocialiseerd en alles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is nu bijna 6. Ik denk van niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat kan je niet opnieuw aanleren?
Ze is wel gesocialiseerd op de plekken die ze kent.
Vind het wel prima zo. Ik volg haar![]()
![]()
Ze zat ook gelijk bij KLaasje of niet, dus echt schuw is ze niet volgens mijquote:Op zondag 19 januari 2025 08:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is nu bijna 6. Ik denk van niet.
Ze is wel gesocialiseerd op de plekken die ze kent.
Vind het wel prima zo. Ik volg haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles wat ze kent vindt ze leuk.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zat ook gelijk bij KLaasje of niet, dus echt schuw is ze niet volgens mij
Maar een station met harde geluiden niet. Daarom een tasje of de buggy.![]()
Voelt ze zich lekker beschermd. En kan ze toch mee.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles wat ze kent vindt ze leuk.
Maar een station met harde geluiden niet. Daarom een tasje of de buggy.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voelt ze zich lekker beschermd. En kan ze toch mee.![]()
Ga Klaasje maar ff lekker verwennenquote:
Is de zak van de sint niet al leeg?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga Klaasje maar ff lekker verwennen![]()
![]()
Volgens mij is die nooit leeg.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is de zak van de sint niet al leeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja af en toe een klodder voor klodder zou wel fijn zijn ( denk ik)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja af en toe een klodder voor klodder zou wel fijn zijn ( denk ik)denk t ook wel
![]()
![]()
Moh Gertjuhquote:Op zondag 19 januari 2025 08:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga bijna dood van mijn eigen gassen![]()
Wist niet dat kip, rode kool en broccoli zo'n dodelijke combi wasUw ADH vitamine Worst
Niet iedereen houdt van die kloddersquote:
ZIt nu trouwens Helden van hier, De spoedafdeling te kijken
Die vent loopt al drie dagen met een metalen draad door zijn penis. Valt mij mee dat ze dat helemaal in beeld brengen.
Hij zegt niet te weten hoe het komt, hij ging naar de wc en dacht wat is dit dan, Moet geopereerd worden![]()
ALles is goed gegaan en het werkt weer naar behoren
Hey GGquote:
Op de verjaardag was ze niet bang volgens mij. Nouja, ze hield jou goed in de gaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van die klodders
ZIt nu trouwens Helden van hier, De spoedafdeling te kijken
Die vent loopt al drie dagen met een metalen draad door zijn penis. Valt mij mee dat ze dat helemaal in beeld brengen.
Hij zegt niet te weten hoe het komt, hij ging naar de wc en dacht wat is dit dan, Moet geopereerd worden![]()
ALles is goed gegaan en het werkt weer naar behorennee die weet vast niet hoe dat is gebeurd
![]()
![]()
Hij werd wakker en ineens..quote:Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]nee die weet vast niet hoe dat is gebeurd
![]()
Was een die speed spuit en niet helemaal helder wasquote:Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]nee die weet vast niet hoe dat is gebeurd
Goedemorgen iedereen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dan was dit niet eens zn grootste probleemquote:Op zondag 19 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een die speed spuit en niet helemaal helder was![]()
![]()
Het zal je maar gebeuren zeg.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas heeft een goede bui en schenkt koffie en thee in ☕🍵Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is mistig buiten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat zeker niet. Maar ik was verbaasd dat ze zijn hele hebben en houwen lieten zien op beeld O nee, zijn gezicht was afgeschermdquote:Op zondag 19 januari 2025 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan was dit niet eens zn grootste probleemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij daar zo veel last van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft een goede bui en schenkt koffie en thee in ☕🍵![]()
![]()
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo grootquote:Op zondag 19 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar ik was verbaasd dat ze zijn hele hebben en houwen lieten zien op beeld O nee, zijn gezicht was afgeschermd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze blurren dat dan meestal ook niet ivm herkenningquote:Op zondag 19 januari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo groot![]()
![]()
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaarquote:Op zondag 19 januari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat weet jij dan weerquote:Op zondag 19 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaar![]()
![]()
Lijkt mij heel vervelend. Ik baal ook altijd wel van het vroege donker en laat licht worden. Maar ik heb er geen last van of zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen korte TikTok editsquote:Op zondag 19 januari 2025 08:43 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker dit opzetten om de ochtend mee te beginnen
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Naja weet niet of laat het juiste woord is, het is meer van gadver het is al 8 uur en lijkt wel nacht en gadver weer grijs en mistigquote:Op zondag 19 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vervelend. Ik baal ook altijd wel van het vroege donker en laat licht worden. Maar ik heb er geen last van of zo.Uw ADH vitamine Worst
Dat grijs en mistig is nu ook wel erg veel... Laatst een paar dagen zonnig, maar december was grijs en deze week de hele week al mistquote:Op zondag 19 januari 2025 08:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naja weet niet of laat het juiste woord is, het is meer van gadver het is al 8 uur en lijkt wel nacht en gadver weer grijs en mistig![]()
M'n ritme is ook totaal naar de klote, of ik sta om 14u op of ik ben vandaag wakker sinds 4.30Uw ADH vitamine Worst
En dan lig ik straks weer hele middag knockout en kan ik hele nacht niet slapen
Uw ADH vitamine Worst
Niet leuk inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wakker blijven dus tot vanavondquote:Op zondag 19 januari 2025 08:49 schreef hemarookworst het volgende:
En dan lig ik straks weer hele middag knockout en kan ik hele nacht niet slapen![]()
Ja, heel de dag bolken. Dan verveel je je niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of iets zinnigs gaan doenquote:Op zondag 19 januari 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heel de dag bolken. Dan verveel je je niet.![]()
Klopt het dan wat ik zeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo wel lekker in de kou lopen, word ik goed wakker vanUw ADH vitamine Worst
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O ja dat heb ik ook. Of getsie het is pas 17 uur en nu al donkerquote:Op zondag 19 januari 2025 08:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naja weet niet of laat het juiste woord is, het is meer van gadver het is al 8 uur en lijkt wel nacht en gadver weer grijs en mistigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een historische quotequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doe je toch zelfquote:Op zondag 19 januari 2025 08:48 schreef hemarookworst het volgende:
M'n ritme is ook totaal naar de klote, of ik sta om 14u op of ik ben vandaag wakker sinds 4.30
quote:
Dat vroeg wakker worden niet, en sliep om 1 uurquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb geen idee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat vroeg wakker worden niet, en sliep om 1 uur
Misschien toch iets eerder naar bed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hey Paulquote:
Dat kan niet, want jij drinkt geen koffie, jij drinkt thee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De klacht is dan ook dat koffie niet te zuipen isquote:Op zondag 19 januari 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij drinkt geen koffie, jij drinkt thee.![]()
![]()
Onterechte klacht!quote:Op zondag 19 januari 2025 08:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
De klacht is dan ook dat koffie niet te zuipen is
Afgewezen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee ja, niet dan?quote:
* gebrokenglas neemt er nog eentje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, niet dan?
* gebrokenglas neemt er nog eentje![]()
![]()
Mogguh uuuuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik was laatst in U, komt heel dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguhquote:
hij is beschikbaarquote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is niet erg hoor ik val op jussiesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is niet erg hoor ik val op jussies![]()
![]()
Ik ben geen fanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het dotquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Twee oenenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker![]()
![]()
![]()
![]()
Je had hem en je hebt hem laten gaanquote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is niet erg hoor ik val op jussies
justinbolk.
hèhè, eindelijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Mailyquote:
Ik wilde de grap maken he MailOenquote:
Maar dacht laat maar
Altijd van die gekkies die m wel makenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken he MailOen
Maar dacht laat maar![]()
![]()
Gemiste kans danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms loopt het leven niet zoals je wilquote:Op zondag 19 januari 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had hem en je hebt hem laten gaan![]()
Soms ook welquote:Op zondag 19 januari 2025 09:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Soms loopt het leven niet zoals je wil
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Absoluutquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja af en toe een klodder voor klodder zou wel fijn zijn ( denk ik)![]()
![]()
Ik werd heel gelukkig wakker, zin in de toekomst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Positive vibesquote:Op zondag 19 januari 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Ik werd heel gelukkig wakker, zin in de toekomst![]()
![]()
Ook wel eens leukquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
![]()
Ow? Vertel ons meerquote:Op zondag 19 januari 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Beter dan andersomquote:Op zondag 19 januari 2025 09:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Er zit een beginnende puist op mijn kin…![]()
Omg jij bent echt mij puistgewijsquote:Op zondag 19 januari 2025 09:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Er zit een beginnende puist op mijn kin…![]()
![]()
Niks bijzondersquote:
Gewoon happyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is al een tijdje geledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En hockey nightOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat volgt?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg jij bent echt mij puistgewijs![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Justin gaat ervoor jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
40 is niet oud nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meesten nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja.quote:
Ik zou best wel weer 40 willen zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is waar, maar soms verdiend iets misschien ook een tweede kansjequote:Op zondag 19 januari 2025 09:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Soms loopt het leven niet zoals je wil
Dat klinkt positiefquote:Op zondag 19 januari 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Ik werd heel gelukkig wakker, zin in de toekomst
Altijdquote:Op zondag 19 januari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms verdiend iets misschien ook een tweede kansjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou best wel weer 40 willen zijn.![]()
Gewoon doodgaan en reincarneren en dan de 40 weer halenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou best wel weer 40 willen zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou best wel weer 40 willen zijn.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaasquote:Op zondag 19 januari 2025 09:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon doodgaan en reincarneren en dan de 40 weer halen![]()
Ik ben een positieve jongonquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar sommige dagen is alles gewoon mooierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vandaag welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maak ik uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom denk ik altijd dat Justin een jong gastje is zo vrolijke onverlaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: