Vond alleen Bruno Mars wel oke, de rest was ook niet slecht maar pakte mij nietquote:Op zondag 19 januari 2025 07:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet gezien? was het wat noemenswaardig?
Een dag en het is alweer voorbijquote:Op zondag 19 januari 2025 07:03 schreef hemarookworst het volgende:
Na 762 dagen weer sprake van landelijke ijsdag
Als ik naar de verwachtingen kijk is de herfst komende week weer terug van weggeweestquote:
ik heb het niet gezien. Bruno Mars kan ik muzikaal nog wel waarderen iigquote:Op zondag 19 januari 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond alleen Bruno Mars wel oke, de rest was ook niet slecht maar pakte mij niet
Prince was niet echt goed, maar dat kwam meer door het achtergrond koor die zaten soms helemaal mis.
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik naar de verwachtingen kijk is de herfst komende week weer terug van weggeweest
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien. Bruno Mars kan ik muzikaal nog wel waarderen iig
ja haha herfst alom weer met veel wind en regen, echt kut weer (weer)quote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.
Dat is mij al heel wat waard
Laat de lente maar komenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ziet er niet best uit he. Maar gelukkig is het later donker in de avond en in de ochtens eerder licht.
Dat is mij al heel wat waard
Hey m-kquote:
Als het echt kut weer is moet je je broek laten zakkenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha herfst alom weer met veel wind en regen, echt kut weer (weer)
BeeGeesquote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.
Ik vond Vorige jaar beter, CCR, Joe Cocker en de beegees vond ik erg goed toen
nou vond dat in eerste instantie leuk, maar na de zoveelste show erover volg ik het niet meer echt onwijs.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat kijk jij vast als muzikant.
Ik vond Vorige jaar beter, CCR, Joe Cocker en de beegees vond ik erg goed toen
Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik erquote:Op zondag 19 januari 2025 07:11 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
lekker nr wel hoor
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zienquote:
ok ff kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik er![]()
Dit was hem van gisteren avond https://www.tiktok.com/@:(...)/7459781459922980128
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |