Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik erquote:Op zondag 19 januari 2025 07:11 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
lekker nr wel hoor
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zienquote:
ok ff kijkenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even zoeken via google en kwam ik bij Tiktok, tik net elders dat ik daar nooit kom en ineens zit ik er![]()
Dit was hem van gisteren avond https://www.tiktok.com/@:(...)/7459781459922980128
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk geen regenachtige lente, maar wel een waar de zon zich vaker laat zien
Tribute, the battle of the bands, een programma op tvquote:Op zondag 19 januari 2025 07:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BeeGees![]()
Geen idee waar dit over gaat
Goedemorgen wel![]()
cover > media aandacht >slimme producerquote:Op zondag 19 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tribute, the battle of the bands, een programma op tv
Vorig jaar wonen degene die the beegees nadeden
DIe jongens zijn nu razend populair en verkopen zaal naar zaal in uit
Ik heb geen tv dus dit mis ik allemaal.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tribute, the battle of the bands, een programma op tv
Vorig jaar wonen degene die the beegees nadeden
DIe jongens zijn nu razend populair en verkopen zaal naar zaal in uit
Ja zijn band die muziek spelen van een andere band en ze moeten zoveel mogelijk overeen komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:21 schreef kree het volgende:
[..]
cover > media aandacht >slimme producer
goeie koptelefoon TIPquote:Op zondag 19 januari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus dit mis ik allemaal.
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker
Earpods liggen hier ergens wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
goeie koptelefoon TIP. klinkt ook beter als op telefoon speakers.
Heb hem in je DM geknikkerd kan je eventueel straks luisterenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus dit mis ik allemaal.
Kan filmpje ook niet luisteren want dan worden kapoentje en Jeroentje wakker
nou wie weet? ik ben er niet tegen, maar dit is wel beetje soort tv show wat als je slim bent goed kunt oppikken.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn band die muziek spelen van een andere band en ze moeten zoveel mogelijk overeen komen.
Ze hebben nu een eigen naam maincorse en gaan daar met eigen muziek komen
Het was fijnquote:Op zondag 19 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem in je DM geknikkerd kan je eventueel straks luisteren
Hoe is het daar? Hopelijk slaapt niet Klaasje niet weer een gat in de dag
mwah ik gebruik in ear met optredens en heb nog de duurdere pro versie. wat ok is voor met optredens. thuis gewoon over ear ding en heb tip. en deze werkt perfect bij mij en is niet al te duur.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Earpods liggen hier ergens wel.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp niet wat hier staat. Lang verhaal wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik gebruik in ear met optredens en heb nog de duurdere pro versie. wat ok is voor met optredens. thuis gewoon over ear ding en heb tip. en deze werkt perfect bij mij en is niet al te duur.
``audio-technica" ATH nogwat. en doet ook Bluetooth. maar ook met minijack, wat ik dan weer nodig heb want latency bluetooth werkt niet met live spelen.
dat voor thuis, over ear wss handiger is.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier staat. Lang verhaal wel.
Fijn te horen, maar zijn wel korte weekend pas zatermiddag.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was fijnVolgend weekend weer bij mij.
Voor nu hebben we het er voor overquote:Op zondag 19 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, maar zijn wel korte weekend pas zatermiddag.
Jammer dat het zo eind reizen is steeds.
Helemaal goed tochquote:Op zondag 19 januari 2025 07:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor nu hebben we het er voor over
Correct.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal goed toch
Jullie hebben beide geen auto?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Correct.
Trein gisteren ging ook gewoon prima.
Met alle hulp van vreemde mensen dat we erin eruit konden
O op die manier. Kan ze niet gewoon lopen dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had Jeroentje in de buggy ipv een tasje. Dus ze moest getild worden.
Hey Koekiequote:
Wauw, dat is lekker. Wat een ruk zegquote:Op zondag 19 januari 2025 07:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dotje ❤️
Oma heeft 12 uur geslapen❤️
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Kan ze niet gewoon lopen dan?
Was zo moequote:Op zondag 19 januari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is lekker. Wat een ruk zeg
Wel lief dat ze je helpenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze kan prima lopen maar ze is altijd zo bang dus in een tasje of buggy is zoveel relaxter.
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dus
Koekjequote:Op zondag 19 januari 2025 07:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dotje ❤️
Oma heeft 12 uur geslapen❤️
Ja dat blijkt, en hoe voel je je nu dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |