Op de verjaardag was ze niet bang volgens mij. Nouja, ze hield jou goed in de gaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze kan prima lopen maar ze is altijd zo bang dus in een tasje of buggy is zoveel relaxter.
En met buggy heb ik altijd hulp nodig maar iedereen geeft die hulp dus
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van die klodders
ZIt nu trouwens Helden van hier, De spoedafdeling te kijken
Die vent loopt al drie dagen met een metalen draad door zijn penis. Valt mij mee dat ze dat helemaal in beeld brengen.
Hij zegt niet te weten hoe het komt, hij ging naar de wc en dacht wat is dit dan, Moet geopereerd worden![]()
ALles is goed gegaan en het werkt weer naar behoren
Hij werd wakker en ineens..quote:Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]nee die weet vast niet hoe dat is gebeurd
Was een die speed spuit en niet helemaal helder wasquote:Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef JustinK het volgende:
[..]nee die weet vast niet hoe dat is gebeurd
Oh dan was dit niet eens zn grootste probleemquote:Op zondag 19 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een die speed spuit en niet helemaal helder was
Nee dat zeker niet. Maar ik was verbaasd dat ze zijn hele hebben en houwen lieten zien op beeld O nee, zijn gezicht was afgeschermdquote:Op zondag 19 januari 2025 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan was dit niet eens zn grootste probleem
Heb jij daar zo veel last van?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft een goede bui en schenkt koffie en thee in ☕🍵
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo grootquote:Op zondag 19 januari 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar ik was verbaasd dat ze zijn hele hebben en houwen lieten zien op beeld O nee, zijn gezicht was afgeschermd
Ze blurren dat dan meestal ook niet ivm herkenningquote:Op zondag 19 januari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo groot
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaarquote:Op zondag 19 januari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij 'daaraan' herkend wordt is natuurlijk niet zo groot
En dat weet jij dan weerquote:Op zondag 19 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaar
Lijkt mij heel vervelend. Ik baal ook altijd wel van het vroege donker en laat licht worden. Maar ik heb er geen last van of zo.quote:
Geen korte TikTok editsquote:Op zondag 19 januari 2025 08:43 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker dit opzetten om de ochtend mee te beginnen
Bekijk deze YouTube-video
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de meeste van die 'koppen' lijken wel op elkaar
Naja weet niet of laat het juiste woord is, het is meer van gadver het is al 8 uur en lijkt wel nacht en gadver weer grijs en mistigquote:Op zondag 19 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vervelend. Ik baal ook altijd wel van het vroege donker en laat licht worden. Maar ik heb er geen last van of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |