Nele welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Kinga het volgende:
Hebben Nele en Axel het wel leuk vraag ik me af.
ik denk dat hij niet vrijuit durft praten en zichzelf zijn zolang Niels; Jeffrey en Jordy in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
Axel lijkt met niemand een klik te hebben?
Net een gefrustreerd pubertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Man man man, Jeff weer met z'n net niet kus
Nele heeft hem ook al meermaals zwart gemaakt. Zou ik niet achter haar gezocht hebben. Vals.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Milena verkleed als Esther uit Een Jaar Van Je Leven
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is wel echt late-stage Elvis...
Moest ineens aan Al Bundy denkenquote:
en zitten ook veel kortom geen feestjes meer voor hunquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dit levert geen leuke beelden op voor tv dus na zoveel zeuren om een feestje is dit een vreetfestijn ipv feesten
die kan daar wel tegen denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Jordy tikt ze lekker weg.. die is straks totalloss
Karenquote:
kan ook niet veel hebben dusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Die gaat niet voorbij de BOB-controle geraken
ik kijk bijna nooit live, maaruh ze hebben nu toch drank, dus Jolien en Jeffrey kunnen nu eindelijk tongenquote:
Mijn cola!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Lrod01 het volgende:
Doet hij toch echt zelf. Hij doet zelf ook geen enkele moeite. Kan er geen medelijden mee hebben. Maar ze zullen hem wel weer heel zielig als een loner in de aflevering zetten voor wat sympthatie stemmetjes.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
De hield het feestje wel aan de gang.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat moeten we daar precies aan missen?
nee joh, vond haar geen zak aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
De hield het feestje wel aan de gang.
Hebben ze al meermaals gedaan dus! Je hoorde de smakgeluiden, maar verder gebeurde dat achter de knie van Jeffrey en halverwege een deur net half afgeschermd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk bijna nooit live, maaruh ze hebben nu toch drank, dus Jolien en Jeffrey kunnen nu eindelijk tongen
Dat kan maar het was wel een feestnummerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
nee joh, vond haar geen zak aan
Jaaaaaa!!! Ik vond ze al zo raar bij Charley Chaplin!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Schoenen die Elsa aan heeft horen die niet bij Elvis Presley?
OMG jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Het is toch te hopen dat er genoeg emmertjes in huis zijn. Dat wastafeltje bij de wc is te klein en bij de douches is te ver
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Het is toch te hopen dat er genoeg emmertjes in huis zijn. Dat wastafeltje bij de wc is te klein en bij de douches is te ver
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie een hysterische Elsa erachteraan lopen... handen wassen handen wassen
Humorquote:
Ik denk Boeke van Aptijtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
Als er iemand een filmpje heeft van begin feest, ik wil graag weten welk liedje er na de engelbewaarder kwam.
In de wc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen geniet Lennie volop.. waar laat ze het zullen velen zich afvragen...![]()
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
ja die hoort grote zwarte clown schoenen aan te hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!! Ik vond ze al zo raar bij Charley Chaplin!
heb ik denk wel.. maar even druk nuquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
Als er iemand een filmpje heeft van begin feest, ik wil graag weten welk liedje er na de engelbewaarder kwam.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:07 schreef BB-King het volgende:
Op een of andere manier vind ik Sharice zo wel schattig.
Kan ze die pruik niet blijven ophouden de komende weken?
Geeft haar iets meer karakter.
Ziet er ook nog eens echter uit dan die ene welke Fleur ophad.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
zag in Nele geen party girl zo zie je maar
Als ze de kip maar juist berijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die laat zich graag berijden
En weg is slome Nele.quote:
Ik denk dat Nele het brave chiro/scouts meisje iemand is die goed losgaat op chirofuivenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En weg is slome Nele.
Misschien moet ze die geheime identiteit maar opgeven.
De wandelende takken bedoel je ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
De Action Hero's zitten al..![]()
[ afbeelding ]
Voor een nachtje in de suitequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef Paul het volgende:
Gewoon Jeffrey en Jolien na het feestje in de aparte slaapkamer zetten en de stream erop
Memories van David Gueatta.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef Rhosyn het volgende:
De jonkies zingen deze mee.
Wat voor song?
Sparrow is nr 1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Mijn top 3 in deze verkleedpartij is: Prince, Elvis en Sparrow.
stille wateren he.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
zag in Nele geen party girl zo zie je maar
Ze deed toch amateur toneel? dan is dit haar beste act ooitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En weg is slome Nele.
Misschien moet ze die geheime identiteit maar opgeven.
Die spagaat was dus toch niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa is geblesseerd?? Zeiden ze dat nou?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparrow bij mijn op 1 hij lijkt net echtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Mijn top 3 in deze verkleedpartij is: Prince, Elvis en Sparrow.
Jammer geen Rudi Carrellquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor 12 nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allemaal naar huis, de taxi's staan voor de deur.
de Hoogste tijd hoor hahaquote:
Resterende drank wordt later op de avond uitgedeeld aan de crew. Daar volgt het echte feestje.quote:
Jordy als eerste, die kotst al als de gootsteen verstopt zitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Niets Meevreten het Huis in![]()
Nou de meeste spuugen het er wel in uit
quote:
Dat begrijp ik wel.quote:
vaak is het 1 schaal met en 1 schaal zonder alcoholquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als het allemaal alcoholvrij was inderdaad.
Van 3½ liter nep drank ga je even hard kortsenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als het allemaal alcoholvrij was inderdaad.
Zo was het nu ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vaak is het 1 schaal met en 1 schaal zonder alcohol
is ook vet lekker, wou dat ik had hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef Lrod01 het volgende:
Remi: "nokkie vol" Ja gek he als je 200 kipkluifjes naar binnen duwt
Laat dat maar zien want dit is ook niksquote:
teasen ja.. verder niksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef BB-King het volgende:
Jolien heeft zin zo te horen.
Wil even alleen met Jeff zijn.
Klopt.. reken maar op weer nix tot Maandag de uitzending.. en dan zie je hetzelfde wat je nu zagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef spapaars het volgende:
Al. de gehele dag geen streams,
En je mist werkelijk niets..
Pas op net zulke "wensen". Ik belande daarmee vorig jaar onverwacht in de streamverslagen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef ben34567 het volgende:
"Beste bewoners. Kom nu opnieuw naar de gameroom voor een 24 uur fysieke challenge. Ook jij dus Jordy"
ik dacht juist zij wel en hij schud neequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Of Jordy die een duimpje naar boven steekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:29 schreef BB-King het volgende:
Jordy onwel geworden of Jolien en Jeff steken hun duimpjes omhoog?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja de stagiaires moeten alles nog opruimen natuurlijk
Dit doet Jef al dagenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien wilde zoenen maar Jef schudde nee en zei " vanavond niet". Jolien baalde duidelijk
Na het weekend toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef BB-King het volgende:
Straks zie je opeens 2 nieuwen in beeld.
Of komen ze dan toch pas morgen?
En nu met de wc potquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef Keane007 het volgende:
Dit zal nu wel direct het laatste feestje zijn met alcohol. Jordy iets te veel aan het flirten met de fles
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pas op net zulke "wensen". Ik belande daarmee vorig jaar onverwacht in de streamverslagen!
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het gewoon irritant, dat bespelen van de camera's. Zoen of niet, klaar. Dit slaat nergens op.
Gaat ze beide toch de kop kosten, byeeeeee bitches.
Want zij kan hem niet gewoon op de bek pakken? Hij moet de eerste move maken? Irritante tease.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Die Jolien is wel zielig om wanhopig te blijven jagen achter Jeffrey. "Wil je me nog steeds niet kussen ? Ok dan doei"
Vermoeiend dat kleutergedoequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Die Jolien is wel wanhopig om te blijven jagen achter Jeffrey. "Wil je me nog steeds niet kussen ? Ok dan doei"
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Al een P2000 melding voor het leegpompen van de maag van Jordy??
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Want zij kan hem niet gewoon op de bek pakken? Hij moet de eerste move maken? Irritante tease.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef BB-King het volgende:
Is de echte Elvis ook niet op het toilet heengegaan trouwens?
Neemt zijn rol wel heel letterlijk.
Die lust Jordy zo nog welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat er met de noodles moet gebeuren die over zijn
Ik zou aan Jordy vragen of hij nog iets wil eten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik wil wachten op een speciaal moment.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien wilde zoenen maar Jef schudde nee en zei " vanavond niet". Jolien baalde duidelijk
Voor morgen bewaren. Jordy zal ze nodig hebben voor zijn hangoverquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou aan Jordy vragen of hij nog iets wil eten.
Heeft die niet nog m&ms en chips?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy komt er weer 15kg zwaarder uit als hij zo door gaat als vandaag. Die gast heeft bij een beetje verleiding 0 zelfdiscipline.
Met Nele en Remi te maken natuurlijk, nieuw identiteitenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen moet iedereen naar de DBK voor een belangrijke vraag
Maar slaap lekker
BB lul
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy schijnt in de vijver te zitten.
ze moeten vast raden welke bewoners een fake identiteit hebben in het huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Morgen roep ik jullie individueel naar de DBK en dan heb ik een belangrijke vraag voor jullie.
Denk dat je je echt niet druk hoef te maken< Jolien weet drommels goed wat ze doet. Je hoeft haar niet zielig vinden....Denk dat Jolien gevaarlijker is dan Jeffrey voor haar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.
Denk het ook/quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Met Nele en Remi te maken natuurlijk, nieuw identiteiten
De M&M's van Jordy zijn opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als die pot niet leeg is inmiddels. Hij was in ieder geval goed op weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |