Nele welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Kinga het volgende:
Hebben Nele en Axel het wel leuk vraag ik me af.
ik denk dat hij niet vrijuit durft praten en zichzelf zijn zolang Niels; Jeffrey en Jordy in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
Axel lijkt met niemand een klik te hebben?
Net een gefrustreerd pubertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Man man man, Jeff weer met z'n net niet kus
Nele heeft hem ook al meermaals zwart gemaakt. Zou ik niet achter haar gezocht hebben. Vals.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Milena verkleed als Esther uit Een Jaar Van Je Leven
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is wel echt late-stage Elvis...
Moest ineens aan Al Bundy denkenquote:
en zitten ook veel kortom geen feestjes meer voor hunquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dit levert geen leuke beelden op voor tv dus na zoveel zeuren om een feestje is dit een vreetfestijn ipv feesten
die kan daar wel tegen denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Jordy tikt ze lekker weg.. die is straks totalloss
Karenquote:
kan ook niet veel hebben dusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Die gaat niet voorbij de BOB-controle geraken
ik kijk bijna nooit live, maaruh ze hebben nu toch drank, dus Jolien en Jeffrey kunnen nu eindelijk tongenquote:
Mijn cola!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Lrod01 het volgende:
Doet hij toch echt zelf. Hij doet zelf ook geen enkele moeite. Kan er geen medelijden mee hebben. Maar ze zullen hem wel weer heel zielig als een loner in de aflevering zetten voor wat sympthatie stemmetjes.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Kinga het volgende:
De hield het feestje wel aan de gang.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat moeten we daar precies aan missen?
nee joh, vond haar geen zak aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
De hield het feestje wel aan de gang.
Hebben ze al meermaals gedaan dus! Je hoorde de smakgeluiden, maar verder gebeurde dat achter de knie van Jeffrey en halverwege een deur net half afgeschermd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk bijna nooit live, maaruh ze hebben nu toch drank, dus Jolien en Jeffrey kunnen nu eindelijk tongen
Dat kan maar het was wel een feestnummerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
nee joh, vond haar geen zak aan
Jaaaaaa!!! Ik vond ze al zo raar bij Charley Chaplin!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Schoenen die Elsa aan heeft horen die niet bij Elvis Presley?
OMG jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Het is toch te hopen dat er genoeg emmertjes in huis zijn. Dat wastafeltje bij de wc is te klein en bij de douches is te ver
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
Het is toch te hopen dat er genoeg emmertjes in huis zijn. Dat wastafeltje bij de wc is te klein en bij de douches is te ver
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie een hysterische Elsa erachteraan lopen... handen wassen handen wassen
Humorquote:
Ik denk Boeke van Aptijtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
Als er iemand een filmpje heeft van begin feest, ik wil graag weten welk liedje er na de engelbewaarder kwam.
In de wc.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen geniet Lennie volop.. waar laat ze het zullen velen zich afvragen...![]()
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
ja die hoort grote zwarte clown schoenen aan te hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!! Ik vond ze al zo raar bij Charley Chaplin!
heb ik denk wel.. maar even druk nuquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
Als er iemand een filmpje heeft van begin feest, ik wil graag weten welk liedje er na de engelbewaarder kwam.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:07 schreef BB-King het volgende:
Op een of andere manier vind ik Sharice zo wel schattig.
Kan ze die pruik niet blijven ophouden de komende weken?
Geeft haar iets meer karakter.
Ziet er ook nog eens echter uit dan die ene welke Fleur ophad.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
zag in Nele geen party girl zo zie je maar
Als ze de kip maar juist berijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die laat zich graag berijden
En weg is slome Nele.quote:
Ik denk dat Nele het brave chiro/scouts meisje iemand is die goed losgaat op chirofuivenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En weg is slome Nele.
Misschien moet ze die geheime identiteit maar opgeven.
De wandelende takken bedoel je ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
De Action Hero's zitten al..![]()
[ afbeelding ]
Voor een nachtje in de suitequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef Paul het volgende:
Gewoon Jeffrey en Jolien na het feestje in de aparte slaapkamer zetten en de stream erop
Memories van David Gueatta.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef Rhosyn het volgende:
De jonkies zingen deze mee.
Wat voor song?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |