Ooooh oke.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat lag klaar in de DR bij de pakken / pruiken
Alles is andersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:08 schreef Kinga het volgende:
Het is wel gek, een verkleedfeestje.. carnaval is nog lang niet.
Snap hem wel, Die arme man moet al zo hard werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:10 schreef engine het volgende:
BB wil niet te laat naar huis vanavond
Maar er zijn grenzen aan alles achter SL gooienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh, Jij geeft nooit op, doe je al jaren niet![]()
ieder 1 glaasje hahaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef freaky40 het volgende:
Er moet genaaid worden vanavond van de FEBO, dus alcohol.
Nee, Elsla ook niet echt he.....Maar ze zijn duidelijk herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:11 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij lijkt niet. Jeffrey heeft ook een enorme babyface door die bril
wingardium leviosaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die gaat vanavond op zoek of ze nog ergens een banaan kan vinden
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die gaat vanavond op zoek of ze nog ergens een banaan kan vinden
Ik zie die discovloer en denk: dansmarathonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben wel echt de moeite genomen er iets van te maken
das twee weken achterstalligheidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:17 schreef Kinga het volgende:
En ze vreten verder.... hebben die nog niet genoeg gehad vandaag hahahaha
mag hopen alleen deze bakquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Drank... shit alcoholvij![]()
[ afbeelding ]
Zal ook wel een emmertje staan met alcohol denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Drank... shit alcoholvij![]()
[ afbeelding ]
Echt O verschrikkelijk de hele tijdquote:
Ikke ikke ikke..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer eten... Dat gaat een Kotsnacht worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 start met @:ireth de polonaise
2 addersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er wel een addertje onder dit feestje gaat zitten...
Is het niet Elsa??quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt O verschrikkelijk de hele tijd
Wij toch ook eens een keer voor de veranderingquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef Rhosyn het volgende:
Die zijn misselijk vannacht. Zeker weten gaat er gekotst worden. Ze hebben van middag gesnoept. En heel veel gegeten en nu weer snacks en alcohol...
En morgen de wc"s vol schijten.
Maar hee
Ze hebben nu lol
dansmarathon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, daar ging de papegaai
Morgenmiddag, als al dit volk totalloss isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:20 schreef BB-King het volgende:
Het enige wat deze editie nog kan redden is drank... heel veel drank.![]()
Chaos, drama en keiharde seks.![]()
Uiteraard wel duimpjes omhoog.![]()
Ben wel benieuwd naar de nieuwe bewoners en hun entree.
Die gilt ook altijd..quote:
Oh jawel, kan me nog een wilde avond herinneren met Salar, Kristof, Tobias etcquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
veel drank doen ze volgens mij niet meer sinds het incident met jill, dus snel zuipen voor het op is bewonertjes
Ze hebben gelukkig een ondergrondje van noedels, dus dat wordt watquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer eten... Dat gaat een Kotsnacht worden![]()
[ afbeelding ]
Je moet maar bang zijn dat je tekort komt......quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus niels wat een inhaal is dat zeg.
Als BB dat gedaan heeft zijn ze harstikke gekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Alcohol vrij bier en wijn denk ik te zien
Sandy uit Greasequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:20 schreef lojanda het volgende:
Wie moet Milena eigenlijk voorstellen?
Kitty's mindfuckquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef Ireth het volgende:
Straks als het feestje afgelopen is,is het huis volgestopt met ballonnen...
* Ireth krijgt kitty-vibes...
Sandy van greas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
Is milena nu Dolly Parton met die pruik?
Jolien wil kijkers trekken.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef mijntjexx het volgende:
Vind Jolien zelfs irritant als ze danst
Vervang kijkers met Jeffreyquote:
Maakt geen TV dus dat wordt een heel snel toneelhaakje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
Die arme Axel heb ik nog geen woord horen praten.
Hij voelde zich niet lekker,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
Lennie traint het er nu weer afquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie, keanu en niels blijven vreten. Alsof ze niet net anderhalf bord op hebben
data vermoed ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Ireth het volgende:
Als ze idd hun eigen favoriete karakters hebben moeten opgeven... vraag ik me wel af wat Nele had gesnoven toen ze hierop kwam...
het vierde of vijfde belangrijkste personage uit Toy Story!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Ireth het volgende:
Als ze idd hun eigen favoriete karakters hebben moeten opgeven... vraag ik me wel af wat Nele had gesnoven toen ze hierop kwam...
Axel voelt zich niet helemaal top, was ook net gaan liggen toen dit kwam.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
En als ie praat klinkt ie precies hetzelfde als Ruudquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
Plus chips en M&M.s Die magen maken overwerkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie, keanu en niels blijven vreten. Alsof ze niet net anderhalf bord op hebben
Hij voelt zich sinds zijn binnenkomst al niet helemaal lekker...en dat is hij ook niet....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet lekker,hij wilde net even gaan liggen en toen gooide BB de verkleedkleren binnen.
die gaat het niet volhoudenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij voelt zich sinds zijn binnenkomst al niet helemaal lekker...en dat is hij ook niet....
ja dat vind ik ook en Jordy op Joeyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En als ie praat klinkt ie precies hetzelfde als Ruud
dat zou leuk wezenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
Of ze krijgen vanacht een 24-uurs 48-uurs opdracht
Sandy van Greasequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
Is milena nu Dolly Parton met die pruik?
Dat duurt niet lang meer.. nog één glaasje en ze gaat een stoel halen.quote:
Dat komt door die flapdrol die non-stop om haar nek wil gaan hangenquote:
Die zwaait alleen met z'n armen als ie zingt op familie feestjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook wat stijfjes in de heupjes geloof ik...
Die moet even uitbuiken..quote:
nu dat kan ze duidelijk welquote:
Ja ze is nu meer... o baby, baby.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef Snensie het volgende:
Verkeerde liedje voor Britney, dan had ze blauw stuwardessenpakje moeten hebben of een doorzichtige catsuit 🙂
Ja, maar dat heet anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef Jockari het volgende:
Smijt de 'kuskesdans' er maar in (of kennen ze dat in nederland niet ?à
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef engine het volgende:
Niels realiseert zich ineens dat bij de bank geen hapjes staan.
Alleen een beetje verleidelijk met haar kontje heen en weer wiebelen en jeffrey met haar bambi oogjes aankijken. dat is geen dansenquote:
👍quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja ze is nu meer... o baby, baby.
Jessie, van Toy Storyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Als wie is Nele verkleed? Roodkapje?
Iets van Toy Story blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Als wie is Nele verkleed? Roodkapje?
Als ze zo gaat kotsen is het nog niet over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als die KutLennie nog één keer over boulemie gaat janken![]()
[ afbeelding ]
De danser moet eerst twee schalen Dorito's naar binnen werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nele danst wel en de danser staat stil
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als die KutLennie nog één keer over boulemie gaat janken![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat het vaak stiekem gebeurt maar Lennie heeft er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
Ik hoop het! heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Krijgen we nu ook het joker lied?!
Bekijk deze YouTube-video
@:greysbones
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
"never reveal your assets too soon"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef Folies het volgende:
[..]
Die danser die we niet zien dansen.
En voor de COSquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis maar voor sfeer beelden. Er komt nog 1 minuut van op tv.
Dus omdat zij meedoet mag jij er kutopmerkingen over maken? Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Een Bart en Sabientje? Dat is zo 1999quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef Lpracing het volgende:
Hopelijk is het met alcohol. Dan zullen Jeff en Jolien wel het beste van BB afgelopen jaren doen.
Sorry maar dat vind ik een beetje kortzichtigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Was ff bang dat ze niet meer overeind kon komen.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Jockari het volgende:
How, die Elsa even spagaat of zoiets.
Moe wordt je er van. Irritant joch.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Man man man, Jeff weer met z'n net niet kus
Nele is niet van de dansvloer af te slaan de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Kinga het volgende:
Hebben Nele en Axel het wel leuk vraag ik me af.
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Player... 'ns Kijken of een paar drankjes daar verandering in gaan brengen. Moet BB ook hebben gedacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |