De danser moet eerst twee schalen Dorito's naar binnen werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nele danst wel en de danser staat stil
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als die KutLennie nog één keer over boulemie gaat janken![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat het vaak stiekem gebeurt maar Lennie heeft er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
Ik hoop het! heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Krijgen we nu ook het joker lied?!
Bekijk deze YouTube-video
@:greysbones
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
"never reveal your assets too soon"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef Folies het volgende:
[..]
Die danser die we niet zien dansen.
En voor de COSquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis maar voor sfeer beelden. Er komt nog 1 minuut van op tv.
Dus omdat zij meedoet mag jij er kutopmerkingen over maken? Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Een Bart en Sabientje? Dat is zo 1999quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef Lpracing het volgende:
Hopelijk is het met alcohol. Dan zullen Jeff en Jolien wel het beste van BB afgelopen jaren doen.
Sorry maar dat vind ik een beetje kortzichtigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Was ff bang dat ze niet meer overeind kon komen.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Jockari het volgende:
How, die Elsa even spagaat of zoiets.
Moe wordt je er van. Irritant joch.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Man man man, Jeff weer met z'n net niet kus
Nele is niet van de dansvloer af te slaan de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Kinga het volgende:
Hebben Nele en Axel het wel leuk vraag ik me af.
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Player... 'ns Kijken of een paar drankjes daar verandering in gaan brengen. Moet BB ook hebben gedacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |