Ja, oorzaak gevolg snap je idd niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is uiteraard volstrekt normaal om pardons uit te geven als je gelooft dat deze mensen niets fouts hebben gedaan.
FORMULE1quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het geval van Eagles89 begrijp ik dat heel goed, die heeft een hele leegte in het leven op te vullen nu Kamphues en Doornbos niet langer te zien zijn bij het Ziggo Race Café.
Ik snap het zeer zeker, Fauci heeft iets gedaan wat niet door de beugel kon en Biden geeft hem een pardon. Hetzelfde geld voor al die andere mensen die zogenaamd niets fout hebben gedaan. Het is niet normaal om pardons uit te delen aan onschuldige mensen en de pogingen hier om recht te lullen wat krom is zijn ronduit lachwekkend.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, oorzaak gevolg snap je idd niet.
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:56 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap het zeer zeker, Fauci heeft iets gedaan wat niet door de beugel kon
Nou kom maar op, wat dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:56 schreef Chivaz het volgende:
Fauci heeft iets gedaan wat niet door de beugel kon
Fauci is voor mij een schurk omdat hij vaccinaties en mondmaskers voor kinderen pushte terwijl die nauwelijks gevaar liepen voor COVID.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft advies gegeven vanuit zijn expertise, Trump zelf was verantwoordelijk voor het beleid en heeft een smeercampagne gevoerd tegen hem. Dát is echt de enige reden dat bijvoorbeeld jij Fauci als een schurk ziet. Dus met andere woorden, je ziet ze vliegen, precies zoals in mijn afbeelding.
Och arme, je begrijpt het écht niet. Dacht dat je deed alsofquote:Op maandag 20 januari 2025 13:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap het zeer zeker, Fauci heeft iets gedaan wat niet door de beugel kon en Biden geeft hem een pardon.
Ah kijk, dan komen we weer bij 'advies geven vanuit zijn expertise'. En nadat je een antivaxxer op gezondheid verdedigde met 'sceptisch zijn tegen vaccins is goed' geeft mij juist aan dat de schurk hier juist de persoon is die doet alsof wetenschap ook maar een mening is.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fauci is voor mij een schurk omdat hij vaccinaties en mondmaskers voor kinderen pushte terwijl die nauwelijks gevaar liepen voor COVID.
En Trump had toch een tip om bleekwater in te nemen… of zoiets???quote:Op maandag 20 januari 2025 13:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fauci is voor mij een schurk omdat hij vaccinaties en mondmaskers voor kinderen pushte terwijl die nauwelijks gevaar liepen voor COVID.
Dat moet onderzocht worden maar dat kan dus blijkbaar niet meer want hij heeft preventief een pardon.quote:
Ook een mooie:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah kijk, dan komen we weer bij 'advies geven vanuit zijn expertise'. En nadat je een antivaxxer op gezondheid verdedigde met 'sceptisch zijn tegen vaccins is goed' geeft mij juist aan dat de schurk hier juist de persoon is die doet alsof wetenschap ook maar een mening is.
[ afbeelding ]
Een rechtstaat waarbij een ex president staatsgeheimen in huis had, er tegen anderen over opschept. De overheid die deze terug vraagt waarna hij ontkent ze in huis te hebben maar bij een fbi inval alles gewoon op marLago rond slingert. Die rechtstaat die conservatieve verraders geen stro breed in de weg legt over die rechtstaat hebben we het.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat Fauci niets fout heeft gedaan? Je tikt dit met zoveel zelfvertrouwen neer dat het lijkt dat je meer weet.
Je snapt dat Fauci slechts een adviserende rol bekleedde? De man had niet de bevoegdheid om zulke mandaten erdoorheen te drukken.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn echte wetenschappers gecensureerd die er andere opvattingen op nahielden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah kijk, dan komen we weer bij 'advies geven vanuit zijn expertise'. En nadat je een antivaxxer op gezondheid verdedigde met 'sceptisch zijn tegen vaccins is goed' geeft mij juist aan dat de schurk hier juist de persoon is die doet alsof wetenschap ook maar een mening is.
[ afbeelding ]
Ja, en jij bent natuurlijk een "onafhankelijk denker".quote:Op maandag 20 januari 2025 14:08 schreef Chivaz het volgende:
Dit is nu precies het probleem met mensen zoals jij, zodra een persoon met autoriteit wat zegt volg je slaafs de aanwijzingen op zonder verder te kijken en zonder na te denken.
Eh nee, Trump had toen juist die autoriteit. Wel grappig dat je op Trump zijn woorden afgaat, terwijl een beetje denkend persoon weet dat Fauci advies gaf, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:08 schreef Chivaz het volgende:
Dit is nu precies het probleem met mensen zoals jij, zodra een persoon met autoriteit wat zegt volg je slaafs de aanwijzingen op zonder verder te kijken en zonder na te denken.
Whataboutism zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een rechtstaat waarbij een ex president staatsgeheimen in huis had, er tegen anderen over opschept. De overheid die deze terug vraagt waarna hij ontkent ze in huis te hebben maar bij een fbi inval alles gewoon op marLago rond slingert. Die rechtstaat die conservatieve verraders geen stro breed in de weg legt over die rechtstaat hebben we het.
Wie was het ook alweer die beloofde politieke tegenstanders te vervolgen als ie als president zou worden gekozen. Hmm, ik kom er even niet op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Whataboutism zoals gewoonlijk.
Overigens wel leuk dat je hier in je heel domme Whataboutism erkent dat politiek gemotiveerde onderzoeken/rechtszaken gewoon bestaan in de VS. Dat was een jaar geleden nog ondenkbaar om dat uit een van de vaste stamgasten te horen.
Da's onzin, want je roept dit al jaren.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Whataboutism zoals gewoonlijk.
Overigens wel leuk dat je hier in je heel domme Whataboutism erkent dat politiek gemotiveerde onderzoeken/rechtszaken gewoon bestaan in de VS. Dat was een jaar geleden nog ondenkbaar om dat uit een van de vaste stamgasten te horen.
Dus waarom dan een pardon? Fauci is hartstikke onschuldig, is dit “abuse of power” of geloven jij en Biden erin dat de rechtsstaat niet zo stevig staat als men je wil laten geloven?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eh nee, Trump had toen juist die autoriteit. Wel grappig dat je op Trump zijn woorden afgaat, terwijl een beetje denkend persoon weet dat Fauci advies gaf, niets meer, niets minder.
Daar komt Fauci goed mee weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:29 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En nog meer pardons van de meest populaire, competente en vooral integere president ooit.
Voor iedereen een pardon al hebben ze allen niets fouts gedaan toch?
Of misschien is Biden daar toch niet zo zeker van dat alles netjes is verlopen.
Wie zal het zeggen, zand erover dan maar en doorrrrrrr.
Hunter Biden!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die beloofde politieke tegenstanders te vervolgen als ie als president zou worden gekozen. Hmm, ik kom er even niet op.
Als enige roepende in de woestijn, maar ik zie mijzelf niet als stamgast. Slechts die vervelende tjappie die even komt buurten om vervolgens weer huiswaarts te keren voordat de stoelen door de bar vliegen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's onzin, want je roept dit al jaren.
Blackadder!!!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die beloofde politieke tegenstanders te vervolgen als ie als president zou worden gekozen. Hmm, ik kom er even niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |