Keanu vindt zichzelf van alles.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:11 schreef ben34567 het volgende:
Mensen die van hun eigen zeggen dat ze "spiritueel" zijn 🥲
Ik vond hem in het begin nog leuk maar uiteindelijk nog een jochie die denkt alles te wetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Keanu vindt zichzelf van alles.
Persoonlijk vindt ik hem een aansteller.
Zou ook wel eens leuk zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben het over het douchen in de kou. Als het tegenzit en we krijgen flinke vorst dan knalt de waterleiding buiten uit elkaar.
Ik vind Jeffrey heel dominant en dwingend. Ze moet alles vertellen van hem en mag geen andere mening hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef Clasientje het volgende:
Aantrekkingskracht van Jolien en Jeffrey voel je wel tussen die 2
Wel een hele rare vorm dan. Jolien gedraagt zich als een kind die voor het eerst verkering heeft en Jeffrey die alleen geīnteresseerd overkomt als hij politieverhoor kan spelen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef Clasientje het volgende:
Aantrekkingskracht van Jolien en Jeffrey voel je wel tussen die 2
Loopt nog steeds in bb kleding. Dagen zeiken om zijn kleren en dan nu het even een plakje moeten geven. Beetje moeilijk persoonquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef kater1 het volgende:
Zeg, heeft Keanu nu al hieperdepiep dolblij zijn kledingkast geopend???
Eens, goud hart, maar zwaar vermoeiend af en toe.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Loopt nog steeds in bb kleding. Dagen zeiken om zijn kleren en dan nu het even een plakje moeten geven. Beetje moeilijk persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Denk dat Jeffrey ook niet zo verliefd is als Jolien....die heel erg haar zinnen op hem heeft gezet....met opzoeken als hij met andere praat met die bambi ogen blijft aankijken.....quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef Dark het volgende:
Jo had een vraag gekregen over dat zij en Jeff wel erg veel op elkaars lip zitten.
Jo vond het wel meevallen.
Ik denk dat Jeff er meer mee zit, dat gaat ten koste van zijn popi jopi zijn.
Ik vind het juist andersom.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Jeffrey ook niet zo verliefd is als Jolien....die heel erg haar zinnen op hem heeft gezet....met opzoeken als hij met andere praat met die bambi ogen blijft aankijken.....
Hijzelf had zich ook niet voorgenomen om daar een setje te vormen.
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom.
Dat Jeff Jo heel erg claimt en dat ze over ieder gesprek met een ander verantwoording moet geven aan Jeff.
Dat Jeff zich gedraagt alsof Jo een lolly in haar reet heeft, rare jongen, die Jeff.
Het is wel het advies om het binnen een koelkast te laten ontdooien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Oh niet slim geweest van elsa om het restant van de kip van vanmiddag weer in de koelkast terug te zetten. Was vanmiddag nog bevroren en dan ontdooit het niet in de koelkast.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Boehoooeee! SL tijdens een mooi gesprek
Ze laten die Fleur tijdens SL zo vaak zien, dat ik bang ben dat ze weer terugkomt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Boehoooeee! SL tijdens een mooi gesprek
ze stond gister al vrolijk dansende TikTokfilmpjes te maken hoor. Dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze laten die Fleur tijdens SL zo vaak zien, dat ik bang ben dat ze weer terugkomt.
Zeker mooi gesprek. Jammer van de lock nuquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Mooi gesprek tussen Keanu en Niels, Keanu is erg openhartig over zijn struggles met zijn geaardheid en zijn laatste relatie.
Ik hoop dat Keanu genoeg zelfvertrouwen krijgt om zichzelf te kunnen zijn en een fijne, lieve partner te vinden. En dat hij zich minder gaat aantrekken van wat anderen van hem vinden.
Het laat toch zijn sporen na, dat gepest en gescheld.![]()
Jeff gaat krijgen wat hij wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff hoopt echt dat Linda naar huis gaat morgen. Jolien boeit het niet eens zoveel, zolang zij het maar niet is. Toch liever Linda dan Elsa zegt Jeffrey. Milena is het daar niet mee eens, die zit liever Elsa gaan, Jolien misschien toch ook wel zegt ze.
Volgens Jeffrey speelt Elsa het spel niet, begrijpt ze het niet eens. Ze heeft niet eens een sleutel gekocht zegt ie. Lennie ook niet, herinnert Milena hem. Ieder z'n keuze vindt ze, zij heeft 'm gekocht terwijl ze verder eigenlijk geen geld heeft.
Niet alleen vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Extreem veel streamlocks vandaag trouwens
De crew moet wat minder red bull drinken zodat er minder plaspauzes zijn; ook al is het voor hen ook slaapverwekkend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Extreem veel streamlocks vandaag trouwens
Geen contact meer gehad vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Luna68 het volgende:
Heeft Jo nog wel leuke gesprekjes gehad met Axel vandaag, of durft ze dat niet meer omdat Jeffje dat niet leuk vindt?
Dan had hij beter een podcast kunnen gaan makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeff ligt nu te zeveren dat ie in de gaten wordt gehouden door al die camera's.Dan moet ie lekker naar huis gaan. Nergens meer last van.
Ik hoop dat Elsa en Linda blijven en dat Jolien vertrekt: give me the drama.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
Als Jolien blijft morgen Hopenlijk zoenende Jolien en Jeffrey❤️
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hoop dat Elsa en Linda blijven en dat Jolien vertrekt: give me the drama.
Wacht zijn er mensen die dat koppel schattig vinden ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
Als Jolien blijft morgen Hopenlijk zoenende Jolien en Jeffrey❤️
ja wie nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wacht zijn er mensen die dat koppel schattig vinden ?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijven
Ik wil vooral de tranen zien wanneer de onvermijdelijke break-up volgt; liefst nog in het huis voor de camera'squote:
Ik zal het eens overwegenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijven
dat komt vanzelf, gaat nooit lang goed zeggen resultaten uit het verleden, maar desalniettemin vind ik het wel leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik wil vooral de tranen zien wanneer de onvermijdelijke break-up volgt; liefst nog in het huis voor de camera's
Lekker weer met z'n allen om 20:45 uur naar bed!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Foutje bij de FEBO even tussen de filmpjes door beelden uit het huis. Niels liep richting woonkamer door de gang. Ws krijgen ze even een briefing over hoe ze ons door de avond moeten loodsen
wordt dus weerwolvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Foutje bij de FEBO even tussen de filmpjes door beelden uit het huis. Niels liep richting woonkamer door de gang. Ws krijgen ze even een briefing over hoe ze ons door de avond moeten loodsen
Nee, geen tafel, geen stoelen, geen fatsoenlijke doucheruimte en ga zo maar door.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:04 schreef Jockari het volgende:
Vergeleken met vorige seizoenen, hebben we op de streams eigenlijk nog nix gezien
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ben34567 het volgende:
Is er een lege hottub in de tuin ? Heb dat nog niet gemerkt.
Vijvertje met nepplantenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ben34567 het volgende:
Is er een lege hottub in de tuin ? Heb dat nog niet gemerkt.
Van mij mag ze er ook uit hoor. Alleen door de Jef en Jolien streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
nee jolien blijvt ,en daar kann je en rijden latenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze er ook uit hoor. Alleen door de Jef en Jolien streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uit
Vaak kloppen die wel, ziet er zeker spannend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de tv kijker ziet natuurlijk niet de hele dag die Jef en Jolien streams, dus vermoeden verliest Else daarvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik eet ook boontjes vanavond
Komt wel dichtbij nu allemaal![]()
Ik had kip(doner)! Met gefrituurde aardappelstukjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uit
Ja echt spannend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
[..]
Een beetje jammer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jolien mag dan alvast ook een beetje doseren met Axel of andere mannen maar dat zal wel niet mogen van haar loverquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff moet uitkijken dat hij niet teveel met Jolien gezien wordt. Hij moet gaan doseren nu.
Ik ook!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik denk dat als Jolien eruit is en er komt een nieuwe goed uitziende chick in dat Jeff er weer meteen op af gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien mag dan alvast ook een beetje doseren met Axel of andere mannen maar dat zal wel niet mogen van haar lover
Ja een "Rossige" hoorde ik al iemand roepen.. maar dat het een lekker w.. ding wordt gaat zeker zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat als Jolien eruit is en er komt een nieuwe goed uitziende chick in dat Jeff er weer meteen op af gaat.
Axel moet blijven. Niels kan hem niet uit staan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:24 schreef Ireth het volgende:
Jolien mag alleen blijven als ze vaker "gezellig" gaat doen met Axel![]()
![]()
Anders gewoon wieberen...
Kunnen ze eigenlijk niet gewoon alledrie weg?
Normaal komt er nog een blondine/roodharige tiktokster volgens geruchten. Eens zien of Jeff nog de volle aandacht zal geven aan Jolien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat als Jolien eruit is en er komt een nieuwe goed uitziende chick in dat Jeff er weer meteen op af gaat.
Ik reken er op dat het richtng TemptationBB moet .. 3 vrouwen en de saaiste gaat eruit voor "beter materiaal"quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Er mag wel een oudere man of vrouw in, voor de balans. Het is nog teveel jong grut.
En ik eten. Sl ontwijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef ledn81 het volgende:
SL...
ok ik ga wel boontjes klaarmaken![]()
De tweede oudste wordt morgen al weggespeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Er mag wel een oudere man of vrouw in, voor de balans. Het is nog teveel jong grut.
Mwah, vind haar een kindvrouwtje. En Elsa vind ik ook niet bepaald 'oud' gedrag vertonen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De tweede oudste wordt morgen al weggespeeld.
Moet dat dan????quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, vind haar een kindvrouwtje. En Elsa vind ik ook niet bepaald 'oud' gedrag vertonen.
Dag voor de finalequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. folie, kan er zķ af over een paar weken
[ afbeelding ]
Jah het gaat een beetje kinderachtig worden die gebrek aan luxe, ook geen inzicht hoe ze dat gaan terugverdienenquote:
Merk aan mezelf dat ik al bijna niet kijk overdag, terwijl ik zeeën van tijd heb (voet op de bankquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah het gaat een beetje kinderachtig worden die gebrek aan luxe, ook geen inzicht hoe ze dat gaan terugverdienen
Wordt nu wel een keer tijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. folie, kan er zķ af over een paar weken
[ afbeelding ]
Dat is dubbel ergquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merk aan mezelf dat ik al bijna niet kijk overdag, terwijl ik zeeën van tijd heb (voet op de bank
en niet mogen lopen) verveel me kapot
Ze heeft daar een sponsor voor, Smart/Mercedes/Carglass ivm voorruiten van de smartquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:49 schreef ben34567 het volgende:
De bril van Jolie is een bewoner op zichzelf
Smaken verschillen, want ik vind hem juist wel leuk, bij haarquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:55 schreef kater1 het volgende:
Ik vraag me echt af at die opticien tegen Jolien gezegd heeft. 'Deze staat je echt geweldig, je krijgt er zo'n intellectuele uitstraling mee, helemaal top, en nog succes in dat huis hč'
Vind je het niet ietsepietsie te groot?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, want ik vind hem juist wel leuk, bij haar
Is hipquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vind je het niet ietsepietsie te groot?
Nope is helemaal in , maar buitendat staat het haarquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vind je het niet ietsepietsie te groot?
Alles is anders toch? Dus misschien een mega plottwist.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:59 schreef Roxiebb het volgende:
Liefst alle drie naar huis eigenlijk
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles is anders toch? Dus misschien een mega plottwist.
lolquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......
Het is oersaai.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wordt nu wel een keer tijd![]()
Op dit moment heb ik al helemaal geen zin meer om te kijken![]()
Het is vreselijk saai
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:49 schreef ben34567 het volgende:
De bril van Jolie is een bewoner op zichzelf
Dat ze na twee weken nog steeds geen deftige keuken; badkamer; zetel; eigen kleding... hebben vind ik wel verrassend maar dan niet in positieve zinquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......
Ik vind het een uitslover. Wat mij betreft had zij mogen vertrekken morgen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
Elsa heeft wel heel veel sterke verhalen te vertellen hé...
Ik ook en als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; ‘Leuke bril!’quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, want ik vind hem juist wel leuk, bij haar
Nogal, beetje overdreven lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
Elsa heeft wel heel veel sterke verhalen te vertellen hé...
Zou ik niet doen want daar maakt ze een drama vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; ‘Leuke bril!’
Een leukere versie van het script van dit jaar misschienquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets om terug te zoeken dat de moeite waard is ?
Als ik haar tegen komt zeg ik ook : Oh, wat mooi, en je bril ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ook en als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; âLeuke bril!â
Haha goed zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik haar tegen komt zeg ik ook : Oh, wat mooi, en je bril ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets om terug te zoeken dat de moeite waard is ?
Zonde van die batterijen, suf zooitje wil je toch niet horenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Mag ik jullie aandacht ...... Het is tijd voor een batterijwissel"
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff moet uitkijken dat hij niet teveel met Jolien gezien wordt. Hij moet gaan doseren nu.
Yes, wij zien alles tijdens een SL. Jij niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:23 schreef ben34567 het volgende:
Werden de bewoners tijdens SL verplicht om allemaal samen te zitten ?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef Snensie het volgende:
Iedereen blij met een extra banaantje, wan ermoei!
Ik zou nu ook blij zijn met een banaan... heb ze alleen niet in huisquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:44 schreef Snensie het volgende:
Iedereen blij met een extra banaantje, wan ermoei!
Ik snap hem wel, eindelijk je eigen spullen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:48 schreef Ireth het volgende:
Helemaal optutten enzo...
Over een anderhalf uur gaan ze slapen
Morgen ruzie met Lenie omdat hij ook achter de make up spiegel wil zittenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:48 schreef Ireth het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat ie er al uren bij kon voor ie eraan begonquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:48 schreef Ireth het volgende:
Wel de stijl die ik bij hem had verwachtquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zeuren dat zijn broek te groot was van bb. Rn waar komt hij mee aan lopen een grote zwarte broek en een heel wijde blouse ook zwart
Is fashion en ze zijn wel zijn eigen maat dus zakken niet af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zeuren dat zijn broek te groot was van bb. Rn waar komt hij mee aan lopen een grote zwarte broek en een heel wijde blouse ook zwart
Die vraag had je nou mooi op instagram kunnen stellenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom gebruikt iedereen zijn elektrische tandenborstel alsof het een gewone borstel is?
Omdat het beter is om te poetsen dan om hem stil te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom gebruikt iedereen zijn elektrische tandenborstel alsof het een gewone borstel is?
En wat is die parfum rage bij de jeugd tegenwoordig? Er wordt heel veel parfum gespoten veel te veel ,quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef ben34567 het volgende:
Ondertussen al 10 verschillende producten in zijn haar waaronder gezichtscremes
Beter dan die stinkende oude mannen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
En wat is die parfum rage bij de jeugd tegenwoordig? Er wordt heel veel parfum gespoten veel te veel ,
ze nemen omstaanders hun lucht weg , erger dan rokers . Als ze in je buurt (bus tram) komen moet je naar adem happen. Begrijp het niet
😂quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Beter dan die stinkende oude mannen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
Zal ik nu mijn spidermanbroek aantrekken of kost dat mij dan stemmen van de kijkers.
er is geen budget meer voor een mooi afscheid met liveshow; laat staan een feest de avond ervoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond geen afscheidsfeestje voor de genomineerden ? (in veel andere landen gebeurt dit wel)
bb NL/BE is op geen enkele manier te vergelijken met de bb's in andere landen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond geen afscheidsfeestje voor de genomineerden ? (in veel andere landen gebeurt dit wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |