Wel de stijl die ik bij hem had verwachtquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zeuren dat zijn broek te groot was van bb. Rn waar komt hij mee aan lopen een grote zwarte broek en een heel wijde blouse ook zwart
Is fashion en ze zijn wel zijn eigen maat dus zakken niet af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zeuren dat zijn broek te groot was van bb. Rn waar komt hij mee aan lopen een grote zwarte broek en een heel wijde blouse ook zwart
Die vraag had je nou mooi op instagram kunnen stellenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom gebruikt iedereen zijn elektrische tandenborstel alsof het een gewone borstel is?
Omdat het beter is om te poetsen dan om hem stil te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom gebruikt iedereen zijn elektrische tandenborstel alsof het een gewone borstel is?
En wat is die parfum rage bij de jeugd tegenwoordig? Er wordt heel veel parfum gespoten veel te veel ,quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef ben34567 het volgende:
Ondertussen al 10 verschillende producten in zijn haar waaronder gezichtscremes
Beter dan die stinkende oude mannen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
En wat is die parfum rage bij de jeugd tegenwoordig? Er wordt heel veel parfum gespoten veel te veel ,
ze nemen omstaanders hun lucht weg , erger dan rokers . Als ze in je buurt (bus tram) komen moet je naar adem happen. Begrijp het niet
😂quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Beter dan die stinkende oude mannen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
Zal ik nu mijn spidermanbroek aantrekken of kost dat mij dan stemmen van de kijkers.
er is geen budget meer voor een mooi afscheid met liveshow; laat staan een feest de avond ervoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond geen afscheidsfeestje voor de genomineerden ? (in veel andere landen gebeurt dit wel)
bb NL/BE is op geen enkele manier te vergelijken met de bb's in andere landen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:16 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond geen afscheidsfeestje voor de genomineerden ? (in veel andere landen gebeurt dit wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |