Niet alleen vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Extreem veel streamlocks vandaag trouwens
De crew moet wat minder red bull drinken zodat er minder plaspauzes zijn; ook al is het voor hen ook slaapverwekkend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Extreem veel streamlocks vandaag trouwens
Geen contact meer gehad vandaagquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Luna68 het volgende:
Heeft Jo nog wel leuke gesprekjes gehad met Axel vandaag, of durft ze dat niet meer omdat Jeffje dat niet leuk vindt?
Dan had hij beter een podcast kunnen gaan makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeff ligt nu te zeveren dat ie in de gaten wordt gehouden door al die camera's.Dan moet ie lekker naar huis gaan. Nergens meer last van.
Ik hoop dat Elsa en Linda blijven en dat Jolien vertrekt: give me the drama.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
Als Jolien blijft morgen Hopenlijk zoenende Jolien en Jeffrey❤️
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hoop dat Elsa en Linda blijven en dat Jolien vertrekt: give me the drama.
Wacht zijn er mensen die dat koppel schattig vinden ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
Als Jolien blijft morgen Hopenlijk zoenende Jolien en Jeffrey❤️
ja wie nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wacht zijn er mensen die dat koppel schattig vinden ?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijven
Ik wil vooral de tranen zien wanneer de onvermijdelijke break-up volgt; liefst nog in het huis voor de camera'squote:
Ik zal het eens overwegenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan ga je zelf maar in een RL show zitten als je drama wil, jolien moet blijven
dat komt vanzelf, gaat nooit lang goed zeggen resultaten uit het verleden, maar desalniettemin vind ik het wel leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik wil vooral de tranen zien wanneer de onvermijdelijke break-up volgt; liefst nog in het huis voor de camera's
Lekker weer met z'n allen om 20:45 uur naar bed!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Foutje bij de FEBO even tussen de filmpjes door beelden uit het huis. Niels liep richting woonkamer door de gang. Ws krijgen ze even een briefing over hoe ze ons door de avond moeten loodsen
wordt dus weerwolvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:01 schreef Tascha071 het volgende:
Foutje bij de FEBO even tussen de filmpjes door beelden uit het huis. Niels liep richting woonkamer door de gang. Ws krijgen ze even een briefing over hoe ze ons door de avond moeten loodsen
Nee, geen tafel, geen stoelen, geen fatsoenlijke doucheruimte en ga zo maar door.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:04 schreef Jockari het volgende:
Vergeleken met vorige seizoenen, hebben we op de streams eigenlijk nog nix gezien
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ben34567 het volgende:
Is er een lege hottub in de tuin ? Heb dat nog niet gemerkt.
Vijvertje met nepplantenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ben34567 het volgende:
Is er een lege hottub in de tuin ? Heb dat nog niet gemerkt.
Van mij mag ze er ook uit hoor. Alleen door de Jef en Jolien streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
nee jolien blijvt ,en daar kann je en rijden latenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze er ook uit hoor. Alleen door de Jef en Jolien streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uit
Vaak kloppen die wel, ziet er zeker spannend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de tv kijker ziet natuurlijk niet de hele dag die Jef en Jolien streams, dus vermoeden verliest Else daarvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik eet ook boontjes vanavond
Komt wel dichtbij nu allemaal![]()
Ik had kip(doner)! Met gefrituurde aardappelstukjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Ik eet ook boontjes vanavond
Komt wel dichtbij nu allemaal![]()
[..]
Weet niet in hoeverre die Salar polls nog kloppen met de uitslag, maar ziet er spannend uit
Ja echt spannend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
[..]
Een beetje jammer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jolien mag dan alvast ook een beetje doseren met Axel of andere mannen maar dat zal wel niet mogen van haar loverquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff moet uitkijken dat hij niet teveel met Jolien gezien wordt. Hij moet gaan doseren nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |