Keanu vindt zichzelf van alles.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:11 schreef ben34567 het volgende:
Mensen die van hun eigen zeggen dat ze "spiritueel" zijn 🥲
Ik vond hem in het begin nog leuk maar uiteindelijk nog een jochie die denkt alles te wetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Keanu vindt zichzelf van alles.
Persoonlijk vindt ik hem een aansteller.
Zou ook wel eens leuk zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben het over het douchen in de kou. Als het tegenzit en we krijgen flinke vorst dan knalt de waterleiding buiten uit elkaar.
Ik vind Jeffrey heel dominant en dwingend. Ze moet alles vertellen van hem en mag geen andere mening hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef Clasientje het volgende:
Aantrekkingskracht van Jolien en Jeffrey voel je wel tussen die 2
Wel een hele rare vorm dan. Jolien gedraagt zich als een kind die voor het eerst verkering heeft en Jeffrey die alleen geïnteresseerd overkomt als hij politieverhoor kan spelen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:38 schreef Clasientje het volgende:
Aantrekkingskracht van Jolien en Jeffrey voel je wel tussen die 2
Loopt nog steeds in bb kleding. Dagen zeiken om zijn kleren en dan nu het even een plakje moeten geven. Beetje moeilijk persoonquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:49 schreef kater1 het volgende:
Zeg, heeft Keanu nu al hieperdepiep dolblij zijn kledingkast geopend???
Eens, goud hart, maar zwaar vermoeiend af en toe.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Loopt nog steeds in bb kleding. Dagen zeiken om zijn kleren en dan nu het even een plakje moeten geven. Beetje moeilijk persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander.. | Lek m''n tes
Denk dat Jeffrey ook niet zo verliefd is als Jolien....die heel erg haar zinnen op hem heeft gezet....met opzoeken als hij met andere praat met die bambi ogen blijft aankijken.....quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:56 schreef Dark het volgende:
Jo had een vraag gekregen over dat zij en Jeff wel erg veel op elkaars lip zitten.
Jo vond het wel meevallen.
Ik denk dat Jeff er meer mee zit, dat gaat ten koste van zijn popi jopi zijn.
Ik vind het juist andersom.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Jeffrey ook niet zo verliefd is als Jolien....die heel erg haar zinnen op hem heeft gezet....met opzoeken als hij met andere praat met die bambi ogen blijft aankijken.....
Hijzelf had zich ook niet voorgenomen om daar een setje te vormen.
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom.
Dat Jeff Jo heel erg claimt en dat ze over ieder gesprek met een ander verantwoording moet geven aan Jeff.
Dat Jeff zich gedraagt alsof Jo een lolly in haar reet heeft, rare jongen, die Jeff.
Het is wel het advies om het binnen een koelkast te laten ontdooien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Oh niet slim geweest van elsa om het restant van de kip van vanmiddag weer in de koelkast terug te zetten. Was vanmiddag nog bevroren en dan ontdooit het niet in de koelkast.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Boehoooeee! SL tijdens een mooi gesprek
Ze laten die Fleur tijdens SL zo vaak zien, dat ik bang ben dat ze weer terugkomt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Boehoooeee! SL tijdens een mooi gesprek
ze stond gister al vrolijk dansende TikTokfilmpjes te maken hoor. Dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze laten die Fleur tijdens SL zo vaak zien, dat ik bang ben dat ze weer terugkomt.
Zeker mooi gesprek. Jammer van de lock nuquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Mooi gesprek tussen Keanu en Niels, Keanu is erg openhartig over zijn struggles met zijn geaardheid en zijn laatste relatie.
Ik hoop dat Keanu genoeg zelfvertrouwen krijgt om zichzelf te kunnen zijn en een fijne, lieve partner te vinden. En dat hij zich minder gaat aantrekken van wat anderen van hem vinden.
Het laat toch zijn sporen na, dat gepest en gescheld.![]()
Jeff gaat krijgen wat hij wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff hoopt echt dat Linda naar huis gaat morgen. Jolien boeit het niet eens zoveel, zolang zij het maar niet is. Toch liever Linda dan Elsa zegt Jeffrey. Milena is het daar niet mee eens, die zit liever Elsa gaan, Jolien misschien toch ook wel zegt ze.
Volgens Jeffrey speelt Elsa het spel niet, begrijpt ze het niet eens. Ze heeft niet eens een sleutel gekocht zegt ie. Lennie ook niet, herinnert Milena hem. Ieder z'n keuze vindt ze, zij heeft 'm gekocht terwijl ze verder eigenlijk geen geld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |