Vind je het niet ietsepietsie te groot?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, want ik vind hem juist wel leuk, bij haar
Is hipquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vind je het niet ietsepietsie te groot?
Nope is helemaal in , maar buitendat staat het haarquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Vind je het niet ietsepietsie te groot?
Alles is anders toch? Dus misschien een mega plottwist.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:59 schreef Roxiebb het volgende:
Liefst alle drie naar huis eigenlijk
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles is anders toch? Dus misschien een mega plottwist.
lolquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......
Het is oersaai.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wordt nu wel een keer tijd![]()
Op dit moment heb ik al helemaal geen zin meer om te kijken![]()
Het is vreselijk saai
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:49 schreef ben34567 het volgende:
De bril van Jolie is een bewoner op zichzelf
Dat ze na twee weken nog steeds geen deftige keuken; badkamer; zetel; eigen kleding... hebben vind ik wel verrassend maar dan niet in positieve zinquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze verrassen ons elk jaar weer zo ontzettend.......
Ik vind het een uitslover. Wat mij betreft had zij mogen vertrekken morgen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
Elsa heeft wel heel veel sterke verhalen te vertellen hé...
Ik ook en als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; ‘Leuke bril!’quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, want ik vind hem juist wel leuk, bij haar
Nogal, beetje overdreven lijkt me.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef Ireth het volgende:
Elsa heeft wel heel veel sterke verhalen te vertellen hé...
Zou ik niet doen want daar maakt ze een drama vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; ‘Leuke bril!’
Een leukere versie van het script van dit jaar misschienquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets om terug te zoeken dat de moeite waard is ?
Als ik haar tegen komt zeg ik ook : Oh, wat mooi, en je bril ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ook en als ik haar tegenkom zou ik zeker zeggen; âLeuke bril!â
Haha goed zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik haar tegen komt zeg ik ook : Oh, wat mooi, en je bril ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |