Hoe komt Peter aan zoveel nootjes?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:07 schreef rinardo het volgende:
Linda heeft 350 euro
[ link | afbeelding ]
Geen idee, hij doet het nogal sneaky, als iedereen slaapt, piept ie er telkens tussenuitquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe komt Peter aan zoveel nootjes?
Nee, gisteren een overdosis gehadquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geen Jefflien meer zien![]()
En dat rijmt ook nog
13 Januari had hij veel meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:12 schreef Folies het volgende:
Peter kan niet eten, staat al die tijd al op 238. Blijkbaar geen echte vogel
Jeffrey heeft er 500 gestolen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
13 Januari had hij veel meer
rinardo in BB / Updates gewonnen geld
gistern bijna niet gekijkt, ik denk dat elsa als zij nu 20 % meer heeft gaatquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gisteren een overdosis gehad
Je zou verwachten dat er één keer iets aardigs uit zijn mond zou komen maar het lukt hem echt niet. Wat een vreselijke kwal is dat tochquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Niels heeft zich niet populair gemaakt bij overgewicht-kijkend publiek.
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of Niels een relatie heeft en of hij überhaupt vrienden heeft..
Wie is Niels ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of Niels een relatie heeft en of hij überhaupt vrienden heeft..
En dan ook met zo’n blik kijken vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef Jockari het volgende:
Jeff over bemoeinissen van productie zonder script. BB: "Jeffrey, zendercheck"...
Geen vrienden, nou hoe zou dat nu komenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.
En hij heeft 2 kids dus hij was ooit aantrekkelijk voor iemandquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef ben34567 het volgende:
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.
Dat is die vervelende man met die rode baard..quote:
Zal die opblaaspop wel zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
quote:
ja hij moet toch wat. Nog nooit een vriendin gehad. Dus dan maar speeltjes.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch Jordy? Met de speeltjes thuis..
Vraag me af of het andersom ook zo isquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Met de gedachte misschien kom ik iemand leukers tegenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Klinkt een beetje als “Ik ben in een relatie maar toch single indien er ik het BB huis op dat vlak een beter aanbod zou zijn”quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:29 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of het andersom ook zo is
Met gierende banden..quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
Oeh zou kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?
Dat hebben ze al vroeg opgegetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
Milieubewustquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat hebben ze al vroeg opgegeten
Oh versta zelfs jij hem niet goed??quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Kan er logo aangevraagd worden voor Niels, want hij wordt onverstaanbaar.
Nee, is echt een ramp bij Niels. Combinatie van west-vlaams en gemompel is onverstaanbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh versta zelfs jij hem niet goed??
Goed plan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil tegen Axel staan![]()
nu echt weg![]()
Binnensmoels en hij slikt de helft in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, is echt een ramp bij Niels. Combinatie van west-vlaams en gemompel is onverstaanbaar.
Lijkt me een heel goed idee van Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
nu echt weg![]()
Ik ben er helemaal klaar mee en je kan er niet aan ontkomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gisteren een overdosis gehad
Hij hoeft dan niet de erfenis te delenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb Linda gestemd
Zou me kapot lachen als Elsa eruit vliegt en dan die kop van Niels in beeld
Dat lijkt me ultiem
Ik heb dat nooit begrepen zo’n streepje in je wenkbrauwquote:
Je weet toch dat indien je zoiets zegt dat het publiek bij wijze van karma juist de ‘uitdager’ zal wegstemmen. Niels heeft iets teveel zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
nu echt weg![]()
quote:
Is stoer joh, dan is het net of je daar een litteken hebtquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen zo’n streepje in je wenkbrauw
Het is nu niet echt een streepje geworden maar een blokjequote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Is stoer joh, dan is het net of je daar een litteken hebt
Of zoiets treurigs
Ik dacht dat dat een natuurlijk iets was. Ik zie wel eens mensen met zo'n streepje maar nooit geweten dat ze dat expres doen.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een natuurlijk iets was. Ik zie wel eens mensen met zo'n streepje maar nooit geweten dat ze dat expres doen.
Is dat net zo iets als oorbellen, ringen door je wenkbrauw en neus, gaten in de oorlel en tattoos..?
Dat denk ik wel. Ik vind het iig niet lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
Is BBQ-saus in nederland hetzelfde als de BBQ-saus in belgië ?
Wat is Belgische BBQ saus dan?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
Wordt er toch nog iets uit elkaar getrokken daarquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan olie is de kip gekookt en uit elkaar getrokken.
Daar stoppen ze de verbrande steenkool uit de BBQ in een flesquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat is Belgische BBQ saus dan?
https://www.ah.nl/product(...)v_A-v_kaAubqEALw_wcBquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:03 schreef Jockari het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar stoppen ze de verbrande steenkool uit de BBQ in een fles
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een extra stream?quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die genomineerden zien nou alle spullen van de twee fakers, en die zullen binnenkort worden uitgehoord
Dat is het je weet het nooit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ja, je weet het nooit bij BB, misschien ligt er weer heel ander spul in dat hok.
Ooooooooooooooooooooowwwwwquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh, dat die twee fakers in dat hok wareb was op TV
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:19 schreef Ireth het volgende:
Kolere, zet voor het eerst in 48 uur de streams aan.. val gelijk met mijn neus in een SL
"Ik weet nu... dat er een engelbewaarder bestaat!!!"
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:28 schreef Droopie het volgende:
Wait. What.
Is dat de vrouw van Elsa in de promo/ trailer?
Dat kan ook nog en inderdaad best logisch.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef ben34567 het volgende:
Op X gelezen dat de twee nieuwe bewoners wellicht de echte Remi en Nele zullen zijn. Zou wel logisch zijn.
lolquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef ben34567 het volgende:
Op X gelezen dat de twee nieuwe bewoners wellicht de echte Remi en Nele zullen zijn. Zou wel logisch zijn.
Jemig, is Elsa zo oud met een jong uiterlijk of andersom bij haar partner.quote:
Je had gewoon drie optiesquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe konden wij dan voor Nele het beroep kiezen?
Enkel de naam zou overeenkomen met de twee nieuwe bewoners. Beroep is uitgevonden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe konden wij dan voor Nele het beroep kiezen?
Is dat niet bij iedereen anders? je hebt mensen die er oud uitzien maar jonger in leeftijd zijn en je hebt mensen die er jong uitzien maar in leeftijd oud zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jemig, is Elsa zo oud met een jong uiterlijk of andersom bij haar partner.
Ik dacht eerst dat het haar pleegmoeder was ofzo.
ik weet het niet , ik heb nog niets gelezen , maar ik gebruik ook amper Xquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze dan nu ook 3 Neles klaar staan?
Dan zijn ze snel ontmaskerd want bv schermen heeft elsa gehoord idem voor mama mia musical van Remi.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die genomineerden zien nou alle spullen van de twee fakers, en die zullen binnenkort worden uitgehoord
Maandag is de ontknoping, ik stel me er niet veel van voorquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:32 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dan zijn ze snel ontmaskerd want bv schermen heeft elsa gehoord idem voor mama mia musical van Remi.
Denk eerder aan een galgenmaaltijd
Nele van den broecke? Bekend bij Salarquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze dan nu ook 3 Neles klaar staan?
oh mann zo en kip tzo als word je houtspäne etenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die spelen dan dat ze Sharice en Vikaash zijn, of, of, euh laat maar...quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef ben34567 het volgende:
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:07 schreef rinardo het volgende:
Linda heeft 350 euro
[ link | afbeelding ]
Nu ja als een Vikaash een Remi kan spelen kan een Remi ook een Vikaash spelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar die spelen dan dat ze Sharice en Vikaash zijn, of, of, euh laat maar...
Sleutels gekocht van de kluis en spullen daaruit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?
aankoop van sleutels en Gamechangers.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?
Ah oke dank je wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sleutels gekocht van de kluis en spullen daaruit.
Ik dacht net dat ik iets op mijn scherm had. En toen bewoog het met zijn kop mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:48 schreef ben34567 het volgende:
Niels heeft een glitter in zijn haar
Als de streams zo saai zijn ga je daarop lettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht net dat ik iets op mijn scherm had. En toen bewoog het met zijn kop mee.
Heeft Linda die nog niet gebruikt voor haar nominatie??quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
aankoop van sleutels en Gamechangers.
Iedereen kocht een sleutel behalve Lennie en Elsa, Linda had al een sleutel.
Linda kocht 2 Gamechangers ('de verzamelaar' ¤350 & 'de dubbele stem' ¤250)
Mattheüs kocht 1 Gamechanger ('de redding' ¤1000). Een sleutel kost ¤500.
En Mattheüs had 400 euro betaald voor het eten.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:04 schreef chufi het volgende:
Kun je de sleutel van je eigen kast niet gewoon kopen ?
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.quote:
ze hebben het er nu wel overquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.
Volgens mij moeten ze daarna in DBK vertellen wie de sleutel krijgt, en dan pas krijgen ze de echte sleutel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje raar toch? Meerdere kasten zijn nog op slot en dan moeten ze nu kiezen welke ze open maken met die sleutel? Als die sleutel op alle kasten past dan gewoon snel alles van het slot af denk ik dan.
Toch vragen he aan BBquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zullen wel de mededeling krijgen dat ze niet een spel mogen doen voor de kledingkast zoals Mattie het voorstelde maar dat ze het moeten gunnen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje raar toch? Meerdere kasten zijn nog op slot en dan moeten ze nu kiezen welke ze open maken met die sleutel? Als die sleutel op alle kasten past dan gewoon snel alles van het slot af denk ik dan.
Okee, dat zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze daarna in DBK vertellen wie de sleutel krijgt, en dan pas krijgen ze de echte sleutel.
Ik vind dat hele gedoe sowieso veel te lang durenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is ook al weer 2 jaar thuis, kan gewoon z'n eigen kast opentrekken
Remi is een leukerdquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Remi: sorry we gaan niet janken om kleding he
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
bokkenpruik op
keanu: als het op deze manier moet dan niet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy krijgt wat positieve puntjes van mij.
Dan weet ie tenminste ook hoe het voelt als ie is "omgebouwd"quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dan heb je nu een uur een kutgevoel maar pak je kleding!
Heb ik toch gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan hoef je niet gelijk de stream lock aan te zetten
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef basicsaint het volgende:
Matt is eigenlijk de ideale schoonzoon. Steeds nieuwsgieriger naar z'n donkere kantjes.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ik versta er geen zak van dat belgische Niels gebrabbel
Misschien mogen ze dat wel niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn fan van BB maar komt er nou geen 1 op het idee dan om water te koken en zo te douchen zoals voorgaande jaren!?
Misschien omdat er nu te veel Belgen bij elkaar zitten dan vergeet je je verstaanbaar te maken voor de Nederlanders.quote:
Met Jolien 1 Belg van de trio, dus dat is gunstig voor haar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Clasientje het volgende:
Elsa en Jolien blijven. Linda gaat eruit.
Ik vermoed dat ze het niet weten hahaha anders hadden wij dat toch ook wel geweten denk je niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze dat wel niet?
Oh. Allemaal gemist...quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:51 schreef cheanny het volgende:
Dames zijn terug. Hebben allemaal vragen van kijkers mogen beantwoorden.
Jammer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:47 schreef Clasientje het volgende:
Elsa en Jolien blijven. Linda gaat eruit.
Ja ik versta de mensen ook slecht, Niels, Elsa en Milena en nog wel een paar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien omdat er nu te veel Belgen bij elkaar zitten dan vergeet je je verstaanbaar te maken voor de Nederlanders.
Hoop dat ze er wat meedoenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in ieder geval de vraag van de kijkers gehad "waarom we zoveel fluisteren.."
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef Tascha071 het volgende:
Zo ik kijk best veel en lees mee hierzo. Maar ik zie ineens een badge bij Nellie. Wat is dit er voor een?
Ik hou van de Vlaamse taalquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik versta de mensen ook slecht, Niels, Elsa en Milena en nog wel een paar.
Elsa mag juist wel wat meer fluisteren. Of wat zachter pratenquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in ieder geval de vraag van de kijkers gehad "waarom we zoveel fluisteren.."
Ja maar Jefflien gaat het er niet leuker op maken met elkaarquote:
Linda is in mijn ogen de sterkste speler. Op de achtergrond, maar ondertussen. Het is wel handig als Jolien blijft, dan kan Jeffrey zich op hààr concentreren in plaats van op het winnen van het spel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar Jefflien gaat het er niet leuker op maken met elkaar
Had ze zich moeten inlezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elsa is niet zo goed in het Vlaams
Dat was jouw antwoord op de vraag van Joyce, waar Elsa in genoemd wasquote:
Ohquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was jouw antwoord op de vraag van Joyce, waar Elsa in genoemd was
Fok! stond bol van de verwensingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
Het viel iemand op.. nou.. dat valt wel meer mensen op
Nee Lennie was eerst genomineerd en nu vrijgesteld..quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:03 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oeps ik bedoel die badge bij lennie. (Sorry) heb gemist dat ze dm is geworden
Oh dus die groene badge is een vrijstellingquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Lennie was eerst genomineerd en nu vrijgesteld..
Ik heb er nu ff geen beeld bij maar Lennie is gisteren vrijgesteldquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:07 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oh dus die groene badge is een vrijstelling
Kijk-zequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op het 2de scherm heb ik winter vol liefde opstaan
s2 opgezet
Dat is slim! We hebben nu alweer dubbele SLquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op het 2de scherm heb ik winter vol liefde opstaan
s2 opgezet
Smerig wij zijn nog maar met 2 en doen het elke dag. Allebei de toilettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
Getver ze poetsen de wc om de 2 dagen? met zoveel mensen daar in huis
Ja en Niels weer over dat Axel ook z'n kast wel wilde, hij zit er pas 5 dagenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jordy aan de wandel buiten
Je zou bijna denken aan kutnijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Niels weer over dat Axel ook z'n kast wel wilde, hij zit er pas 5 dagen.
Jordy verdedigde Axel wel met hij heeft er ook recht op.
Hoop na de exit van Linda en (twee?) nieuwe bewoners volgende week dat het eens echt begintquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef Lrod01 het volgende:
Gebeurt wederom niet echt veel vandaag he. De COS is ook dood logischerwijs. Hoop dat het nog los komt maar tot dusver valt het zwaar tegen.
Ja van woensdag t/m vrijdag is BB vrij waarschijnlijk. Dan gebeurt er nauwelijks iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef Lrod01 het volgende:
Gebeurt wederom niet echt veel vandaag he. De COS is ook dood logischerwijs. Hoop dat het nog los komt maar tot dusver valt het zwaar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |