Oh dus die groene badge is een vrijstellingquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Lennie was eerst genomineerd en nu vrijgesteld..
Ik heb er nu ff geen beeld bij maar Lennie is gisteren vrijgesteldquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:07 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oh dus die groene badge is een vrijstelling
Kijk-zequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op het 2de scherm heb ik winter vol liefde opstaan
s2 opgezet
Dat is slim! We hebben nu alweer dubbele SLquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op het 2de scherm heb ik winter vol liefde opstaan
s2 opgezet
Smerig wij zijn nog maar met 2 en doen het elke dag. Allebei de toilettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
Getver ze poetsen de wc om de 2 dagen? met zoveel mensen daar in huis
Ja en Niels weer over dat Axel ook z'n kast wel wilde, hij zit er pas 5 dagenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jordy aan de wandel buiten
Je zou bijna denken aan kutnijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Niels weer over dat Axel ook z'n kast wel wilde, hij zit er pas 5 dagen.
Jordy verdedigde Axel wel met hij heeft er ook recht op.
Hoop na de exit van Linda en (twee?) nieuwe bewoners volgende week dat het eens echt begintquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef Lrod01 het volgende:
Gebeurt wederom niet echt veel vandaag he. De COS is ook dood logischerwijs. Hoop dat het nog los komt maar tot dusver valt het zwaar tegen.
Ja van woensdag t/m vrijdag is BB vrij waarschijnlijk. Dan gebeurt er nauwelijks iets.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:03 schreef Lrod01 het volgende:
Gebeurt wederom niet echt veel vandaag he. De COS is ook dood logischerwijs. Hoop dat het nog los komt maar tot dusver valt het zwaar tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |