Hoe komt Peter aan zoveel nootjes?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:07 schreef rinardo het volgende:
Linda heeft 350 euro
[ link | afbeelding ]
Geen idee, hij doet het nogal sneaky, als iedereen slaapt, piept ie er telkens tussenuitquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe komt Peter aan zoveel nootjes?
Nee, gisteren een overdosis gehadquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geen Jefflien meer zien![]()
En dat rijmt ook nog
13 Januari had hij veel meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:12 schreef Folies het volgende:
Peter kan niet eten, staat al die tijd al op 238. Blijkbaar geen echte vogel
Jeffrey heeft er 500 gestolen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
13 Januari had hij veel meer
rinardo in BB / Updates gewonnen geld
gistern bijna niet gekijkt, ik denk dat elsa als zij nu 20 % meer heeft gaatquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gisteren een overdosis gehad
Je zou verwachten dat er één keer iets aardigs uit zijn mond zou komen maar het lukt hem echt niet. Wat een vreselijke kwal is dat tochquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Niels heeft zich niet populair gemaakt bij overgewicht-kijkend publiek.
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of Niels een relatie heeft en of hij überhaupt vrienden heeft..
Wie is Niels ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of Niels een relatie heeft en of hij überhaupt vrienden heeft..
En dan ook met zo’n blik kijken vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:24 schreef Jockari het volgende:
Jeff over bemoeinissen van productie zonder script. BB: "Jeffrey, zendercheck"...
Geen vrienden, nou hoe zou dat nu komenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.
En hij heeft 2 kids dus hij was ooit aantrekkelijk voor iemandquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef ben34567 het volgende:
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.
Dat is die vervelende man met die rode baard..quote:
Zal die opblaaspop wel zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
quote:
ja hij moet toch wat. Nog nooit een vriendin gehad. Dus dan maar speeltjes.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch Jordy? Met de speeltjes thuis..
Vraag me af of het andersom ook zo isquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Met de gedachte misschien kom ik iemand leukers tegenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Klinkt een beetje als “Ik ben in een relatie maar toch single indien er ik het BB huis op dat vlak een beter aanbod zou zijn”quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:29 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of het andersom ook zo is
Met gierende banden..quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
Oeh zou kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?
Dat hebben ze al vroeg opgegetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |