En hij heeft 2 kids dus hij was ooit aantrekkelijk voor iemandquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:25 schreef ben34567 het volgende:
Relatie geen idee. Maar hij had vroeger geen vrienden en dat heeft hem sterk gemaakt.
Dat is die vervelende man met die rode baard..quote:
Zal die opblaaspop wel zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij heeft Niels een vriendin thuis, want hij vertelde gister dat hij haar miste, en dat hij dat niet had gedacht.
quote:
ja hij moet toch wat. Nog nooit een vriendin gehad. Dus dan maar speeltjes.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is toch Jordy? Met de speeltjes thuis..
Vraag me af of het andersom ook zo isquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Met de gedachte misschien kom ik iemand leukers tegenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Klinkt een beetje als “Ik ben in een relatie maar toch single indien er ik het BB huis op dat vlak een beter aanbod zou zijn”quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Beginnende relatie van twee maanden ofzo maar hij ging bewust als single het huis in.
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:29 schreef lojanda het volgende:
Vraag me af of het andersom ook zo is
Met gierende banden..quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als ze de streams kijkt en ziet hoe hij werkelijk is dan zou ik snel wegwezen als ik haar was.
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
Oeh zou kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet de eerste dag al opgegeten?
Dat hebben ze al vroeg opgegetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft nog dat grote blik ravioli toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |